AndroidHealthClinic

Kevin Levrone updates topic

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp echt dat gehaat rond kevin niet, hoe die ook eindigt, respect voor die man, dat ie in zo een korte tijd er uitziet zoals hij nu al doet,

durf te wedden dat hier mensen zijn die langere tijd meer gebruiken en 20 jaar jonger zijn dan Hij en die er bij lange na niet zo uitziet zoals hem.

beetje zitten afkraken vanachter je scherm terwijl je zElf niet eens een C wedstrijd weet te winnen, of uberhaupt een redelijke kuur of eetschema in elkaar kan zetten.
 
Toch prachtig als Levrone al top 5 zou halen op de Olympia? Dan is de bevestiging er toch wel dat het 90% AAS en aanleg voor AAS is (alsof die bevestiging er niet al lang was).

Ik hoop in ieder geval dat hij hoog eindigt, altijd een brute bodybuilder gevonden, met zijn eigen aanpak.
 
"yeah daddy" :o
 
Dat was indd wel een beetje eng 'Yeahh daddy'
 

Phil staat er iets harder bij op dit moment, maar de size van Kevin wordt enorm onderschat. Alles zal afhangen van zijn benen.

Verder laten de pics van de afgelopen week inderdaad zien dat hij 'naar een show toe groeit.'
 
Phil staat er iets harder bij op dit moment, maar de size van Kevin wordt enorm onderschat. Alles zal afhangen van zijn benen.

Verder laten de pics van de afgelopen week inderdaad zien dat hij 'naar een show toe groeit.'
Phil staats zeker niet harder dan levrone kun je duidelijk in zijn gezicht zien :P
 
ben benieuwd naar zijn legs want die laat hij helaas niet zien. als die in verhouding zijn met zijn UB dan gaat het zeker tussen phil dexter en kevin.
 
ben benieuwd naar zijn legs want die laat hij helaas niet zien. als die in verhouding zijn met zijn UB dan gaat het zeker tussen phil dexter en kevin.
waar het fysiek van Dexter toch echt wel het mooiste is vind ik en de beste man is ook al bijna 47....
 
waar het fysiek van Dexter toch echt wel het mooiste is vind ik en de beste man is ook al bijna 47....

zeker waar en dat zonder break. zag er van het weekend al goed uit ben benieuwd als die al het vocht heeft weggetrokken
 
Phil staats zeker niet harder dan levrone kun je duidelijk in zijn gezicht zien :P

Kijk even in het Phil topic. Op alle recente foto's staat hij er scherper bij dan Kevin. Kevin deze weken nog aan het gainen geweest. Op een redelijk laag VP, dat wel. Zal naar de O toe nog wel scherper komen staan.
 
Flinke progressie, sick, maar niet wat licht? 251 lbs.
 
Wanneer ze een back Double biceps doen is het game over voor Kevin .

Vind het prachtig wat hij aan het doen is maar als ramy naast hem gaat staan gaat het triest worden...
 
Wanneer ze een back Double biceps doen is het game over voor Kevin .

Vind het prachtig wat hij aan het doen is maar als ramy naast hem gaat staan gaat het triest worden...
Dat denk ik dus ook idd..
 
Back
Naar boven