Fitness Seller

Sportpoeders

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Ik heb echt al haast iedere preworkout gehad die er op de markt verkrijgbaar is dus het wordt tijd om zelf mijn preworkouts samen te gaan stellen. Ik zoek dus leuke stofjes maar heb er niet zo heel veel verstand van. Ik wil gewoon flink wat energie + goeie pomp tijdens de training.

Welke stofjes zijn echt aanraders?
 

mix maltodextrine,dextrose,waxy maize,no explode,beta aline,citruline malate, 1gram taurine,bcaas,glutamine,cafeine poeder, en dan zal je wel pumpen
 
Welke pre workouts ging je goed op dan ? Kijk dan welke stofjes daar inzaten en voila.

mix maltodextrine,dextrose,waxy maize,no explode,beta aline,citruline malate, 1gram taurine,bcaas,glutamine,cafeine poeder, en dan zal je wel pumpen

:roflol:
 
mix maltodextrine,dextrose,waxy maize,no explode,beta aline,citruline malate, 1gram taurine,bcaas,glutamine,cafeine poeder, en dan zal je wel pumpen

Denk dat coke of amphetamines gezonder zijn dan die mix :D
 
Ik dacht gewoon cafeine, citruline malaat, beta aline en nog misschien een ander middeltje voor extra energie, ik kon op hun site niet echt eentje vinden waarvan ik zei die moet ik hebben ofzo dus misschien heeft een van jullie goede ervaringen met zon stofje
 
Ik dacht gewoon cafeine, citruline malaat, beta aline en nog misschien een ander middeltje voor extra energie, ik kon op hun site niet echt eentje vinden waarvan ik zei die moet ik hebben ofzo dus misschien heeft een van jullie goede ervaringen met zon stofje

Iedereen reageert anders , mixen die handel en je zal wel ondervinden welk "stofje" je ongelofelijke pomp en energie zal geven
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
ik ben voor de stim pack gegaan, gewoon door mijn preworkouts gooien voor wat extra effect, zijn mijn preworkouts bijna op ga ik ze zelf voortaan maken
Ook maar zo'n scoopys gekocht lijken me ook wel handig om bcaa's en pre workouts mee te nemen
 
Agmatine en citruline is lekker voor pomp
 
Zoals Bricks al aangaf.. voor de pomp een combinatie van citrulline en agmatine gebruiken.

Voor energie en focus zijn Hordenine en Phenylethylamine zeker een aanrader of Eria Jarensis extract.
Higenamine vind ik ook een lekkere toevoeging in de mix, omdat deze ook wat extra focus geeft en de luchtwegen lekker open zet.

Verder gebruik ik zelf ook altijd Beta Alanine en Taurine in me mix.
Soms meng ik er wat Rhodiola Rosea doorheen en de andere keer mucuna pruriëns extract.

Wanneer je Agmatine en stimulanten gaat gebruiken, zou ik wel een smaakstofje erbij doen. Limonade of vruchtensap is net wat te zwak voor de bittere smaken.

Die Scoopy's zijn inderdaad erg handig :D
 
een cap caffeine 200mg en een kleine schep AMP of DMBA :)
 
Merk niets van agmatine :( mss is 1gr niet genoeg.

In combinatie met citruline? Ik neem ook wel meer dan 1 gr. Weet niet precies hoeveel maar denk rond de 2 en iets van 5 a 6 gram citruline
 
In combinatie met citruline? Ik neem ook wel meer dan 1 gr. Weet niet precies hoeveel maar denk rond de 2 en iets van 5 a 6 gram citruline

Nog niet geprobeerd met citruline. Ga eerst eens zien om de agmatine te verhogen.Als dat niets geeft eens proberen met citruline dan.
 
Nog niet geprobeerd met citruline. Ga eerst eens zien om de agmatine te verhogen.Als dat niets geeft eens proberen met citruline dan.

Ja ik doe altijd combi van die 2.
 
Back
Naar boven