XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lijkt nu definitief dat Krul aan Ajax verhuurd gaat worden!
 
Man man man man :no:

Leuk afscheid voor Cillessen.
 
Laatst bewerkt:
ik denk niet eens dat het zo zeer Bosz is die het slecht doet, ik denk dat De Boer gewoon structureel te hoge verwachtingen heeft geschept. Want wat een partij beunhazen is dat team toch eigenlijk. Dat hele middenveld zou je bij de amateurs kunnen neerzetten en niemand die het door zou hebben
 
Die Gudelj met de handen op zn rug bij de paal. Echt verschrikkelijk slecht.
 
Ik schaam nog steeds kapot. Geen inzet, geen passie, geen strijd... alsof ze een oefenpotje tegen de plaatselijke 5e klasser aan het spelen waren.
Bedroevend. En waarom nu Sanchez er uit laten? De enige die een degelijk kopduel aangaat....
 
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/champions_league/1.2752578

De top vier van de UEFA-ranking (Spanje, Duitsland, Engeland en Italië) krijgt binnen twee jaar elk vier rechtstreekse plaatsen voor het kampioenenbal. Dat is er een meer dan nu voor de top 3 en in het geval van Italië zelfs een verdubbeling.

geen goed nieuws voor zowel Belgie als Nederland.
 
Ajax gaat nu waarschijnlijk toch nog vol voor Ziyech....
 
Zelfs Sassuolo wil Balotelli niet. :roflol:

Nu is er sprake van Palermo.
 
Wat een drol om net nu alsnog op te stappen. Een nieuwe bondsvoorzitter had misschien Blind eruit gegooid voordat de kwalificaties begonnen. (en Breukelen niet aangenomen)
 
Verbaasde me niks als hij Bergkamp ook nog op de bank gezet zou hebben. Heb je drie dooievisjesvreters naast elkaar.
 
Wie is bolle Gijs?
 
Back
Naar boven