AndroidHealthClinic

Op zoek naar informatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

supervinnie40

Novice
Lid geworden
29 aug 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
39%
Beste leden,

Ik ben compleet onbekend met bodybuilding, ik kwam hier terecht via Google en ben op zoek naar meer informatie. Ik ben de laatste jaren redelijk wat afgevallen, maar ben ontevreden over de vormgeving van mijn lichaam. Ik heb geen schouders, een dikke buik en ongewenst vet in mijn borstkas.

Ik ben nog niet klaar met afvallen, maar ik denk dat het geen slecht idee is om te beginnen om mijn lichaam wat meer vorm te geven.

Ik zou dus graag meer leren, meer begrijpen en vooral ook iemand vinden die mij hierin kan helpen/begeleiden. Wat zijn mijn mogelijkheden en wat voor budget moet ik daarbij in gedachte houden?

Ik woon overigens in Tilburg, en omdat ik heel veel uren maak op het werk is veel reizen lastig.
 
Als je graag wilt leren, begin dan met de stickies op alle subforums hier door te nemen (te beginnen bij die hier van Tieners en Beginners).
Qua mogelijkheden: dat ligt er maar net aan hoeveel tijd en moeite je er in wilt steken. Een groot budget heb je niet nodig, met een sportschoolabbonementje en goede voeding (wat niet duur hoeft te zijn) kom je al heel erg ver.
 
Je hoeft niet te gaan denken aan een budget, lees jezelf eens in met bijv. stickys maar ook alle andere duizende topics die alleen al hier te vinden zijn. Daarvan kan je al het meeste leren.
 
Back
Naar boven