AndroidHealthClinic

12 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, de ene zegt dat dat allemaal niet nodig is en de andere zegt dan weer van wel.

Je ziet dat veel van mijn supps gewoon supps zijn om alles in mijn lichaam goed te laten functioneren en te onderhouden. As zijn geen snoepjes en veroorzaken echt wel schade aan je lichaam en organen.
De mensen beslissen zelf of dit allemaal "nodig" is of niet.

Veel van de sups neem ik ook niet elke dag, soms eod en soms 2x per week.

Vandaag nog eens gaan trainen in mijn home gym en de shape is zeer aanvaardbaar. Lekkere pomp en over de kracht mag ik ook niet klagen.

2dagen thuis en men eten weer op punt, eiwitshake erbij en hoppa shape staat terug wat voller en redelijk lean op een 85.8 kg.

Morgen trouwfeest van mn schoonbroer, lekker gaan bakken in de zon met mijn kostuum... De kleermaker heeft me wat in de steek gelaten met zijn huurkostuum door niet teveel willen aanpassen. Tja zegt hij, je taille en schouderratio daar kan ik wel iets aan doen maar bij jou is dat toch wel bijna onmogelijk... ik zal mijn best doen zei hij en dat heeft hij niet gedaan, bastard. Dat hebben we dus zelf even opgelost, gaat hij niet blij mee zijn maar fuck it.

Nu nog even mijn rijst met vol au vent opeten en dan hopen dat we de koekenkast niet gaan plunderen :D
 
Haha dat wordt taart vreten op de bruiloft
 
Ik begrijp uit de reacties dat de rest niet zo een supp voorraad heeft :) ik voel je ikke, Same here!
 
Ik ook, ik kijk me soms scheel op alle supps in m'n kast :wave:
 
ik zag ze insta foto van ze heiligdom (supps) hij heeft een beste verzameling :D
 
Ze echte heiligdom zijn de Aas ( sups) hahaha
 
Bedoel je kwa fysiek, of in je gezicht? Ik heb namelijk het probleem op de een of andere manier m'n vet en vochtopslag als eerst naar m'n kop gaan. Terwijl ik nog aders op m'n pens had kreeg ik al een vrij bolle kop, wanneer ik flink cheat is het al helemaal feest. Hier maak ik me dan ook we zorgen om bij m'n volgende bulk.[/QUOTE

Hoeveel zout eet je per dag?

Het zou verklaart kunnen worden doordat je te weinig zout consumeert, waardoor je gevoeligheid voor zout toeneemt en als je dan cheatday hebt en op 3x zoveel zout zit dan ge je vocht vasthouden.

Ik zou als je fanatiek traint min 5gr zout per dag consumeren met genoeg water.

Just my 2cents
 
Hoeveel zout eet je per dag?

Mis consumeer je te weinig zout daarmee neemt de gevoeligheid voor zout toe als je dan cheatday hebt en drie keer zoveel zout consumeert dan ga je vochtvasthouden

Min 5a 6 gr zout per dag met 3l water
 
Hoeveel zout eet je per dag?

Mis consumeer je te weinig zout daarmee neemt de gevoeligheid voor zout toe als je dan cheatday hebt en drie keer zoveel zout consumeert dan ga je vochtvasthouden

Min 5a 6 gr zout per dag met 3l water
Zout schommelt meestal tussen de 3-6 gram water minimaal 5 liter zit vaak al tegen 6,7 liter aan
 
ik zelf doe nergens zout bij maar mss wel beter met al dat zweten dus?
 
volgens fatsecret krijg ik maar 309mg natrium binnen op een dag lijkt me niet erg veel :P
 
Zo, moest even een dagje bekomen....

Trouwfeest was warm, 32 graden in de schaduw, en heel de dag buiten gestaan en gezeten....
De locatie was buiten dus was afzien in kostuum. Vest heb ik enkel aangedaan voor de foto's.
Smiddags belegde broodjes en om 18 u bbq a volente... de bakjes met de zalm saté, scampi saté, lamskoteletjes heb ik geplunderd. De koolhydraten heb ik links laten liggen maar de boontjes niet.
Heel de dag nuchter gebleven want moest het een en ander regelen in de namiddag. Maar om 19 u is het eerste glas rode wijn naar binnen gegaan en het was goede wijn.... 2 flessen later kon het feest pas echt beginnen hahahaha maar niet zonder eerst nog 3 stukken taart naar binnen te gooien :D
Daarna stevig gefeest en tegen om 1u30 werd er opdracht gegeven dat ikke alleen nog maar water kreeg :eek: Maar was terecht, vrouwtje hield alles goed in het oog en na 4 flessen wijn (volgens bronnen) was het goed geweest vond ze. Ik drink eigenlijk bijna nooit dus je kan gerust zeggen dat ik er gezellig rond liep. De dames profiteerde wel goed want werd regelmatig is goed vastgeschaard zoals we dat hier noemen. Maar daar kan ik wel tegen, gelukkig vond me vrouwtje het ook leuk want uiteindelijk ga ik met haar naar huis he:p

Om 4u15 men bedje ingekropen en geslapen tot 11uur. Toen ik opstond was ik nog zat :roflol:
 
hoe zit het met je bloedruk? ik las tijdje geleden dat je lisinopril nam om je bloeddruk te verlagen
vind je dat het een groot effect heeft in combinatie met AAS?
 
Haha altijd leuk trouwfeest verhalen :P ff helemaal (of toch bijna) laten gaan op vlak van eten en drank is ook wel eens fijn :D
 
Even serieus ikke20.

Voelt toch geweldig als (bijna) alle vrouwen naar je kijken? :cool:
 
Even serieus ikke20.

Voelt toch geweldig als (bijna) alle vrouwen naar je kijken? :cool:

Eigenlijk wel. Maar dit komt niet alleen door mijn uiterlijk, zo nen beauty ben ik nu ook weer niet, maar eerder hoe ik mijn vrouw behandel en apprecieer tov de andere mannen.... Daar voelen ze zich aangetrokken door denk ik. Dat mijn lichaam iets beter gebouwd is dan de gemiddelde 30 plusser zal idd ook wel een beetje helpen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven