Fitness Seller

Ment0s, en door! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2e week cruise nu en met 2 dikke cheatdagen van ruim 6000kcal per dag kan ik toch me shape redelijk vasthoude . Ondanks dat de t3 eruit is.
Ik voel me kiplekker en ondanks de hitte zweet ik gelukkig weer wat minder. Libido is top en zit lekker in me vel. Sociaal is dat zeker goed te merken. :)

En omdat ik al lang geen legpics heb gemaakt. Hierbij.. :p
Toch nog wat leven in dit logje blazen.



Bekijk bijlage 78822
had er al op gefapt man
 
2e week cruise nu en met 2 dikke cheatdagen van ruim 6000kcal per dag kan ik toch me shape redelijk vasthoude . Ondanks dat de t3 eruit is.
Ik voel me kiplekker en ondanks de hitte zweet ik gelukkig weer wat minder. Libido is top en zit lekker in me vel. Sociaal is dat zeker goed te merken. :)

En omdat ik al lang geen legpics heb gemaakt. Hierbij.. :p
Toch nog wat leven in dit logje blazen.



Bekijk bijlage 78822
Goeie benen man!
 
En dat met een squat van 60kg :p
Ben weer rustig aan begonnen met squats en moet me ego echt thuis laten. Liefste hang ik er heel wat meer aan. Maar moet echt bij 0 beginnen. Net zoals de deadlift. Die pak ik max 80 :o
Tot zover gaat het wel goed, en heb minimaal pijn. :)
 
En dat met een squat van 60kg :p
Ben weer rustig aan begonnen met squats en moet me ego echt thuis laten. Liefste hang ik er heel wat meer aan. Maar moet echt bij 0 beginnen. Net zoals de deadlift. Die pak ik max 80 :o
Tot zover gaat het wel goed, en heb minimaal pijn. :)
houden zo man .. no pain no gain gaat hierbij niet op :) gewoon lekker je ego ff thuis laten
 
Staan er echt netjes bij man! Wat deed je dan eerst voor je benen?
 
Thanks bro,
Zonder pijn en blessures begin ik altijd met highbar squats. 4 setjes van 4-6 reps.
Dan op de legpress kapot gaan met reps tussen de 8-12 reps voor 4 setjes .
Dan extensions 4 setjes op 12 reps
Sldl 4setjes 8-12 of hyperextensions
Hamcurls 3/4 setjes 8-12
En dan kuitwerk.
Echt jaloers op gasten die alleen wat squats doen en de dikste benen hebben. Ik heb echt wat volume nodig.
 
Thanks bro,
Zonder pijn en blessures begin ik altijd met highbar squats. 4 setjes van 4-6 reps.
Dan op de legpress kapot gaan met reps tussen de 8-12 reps voor 4 setjes .
Dan extensions 4 setjes op 12 reps
Sldl 4setjes 8-12 of hyperextensions
Hamcurls 3/4 setjes 8-12
En dan kuitwerk.
Echt jaloers op gasten die alleen wat squats doen en de dikste benen hebben. Ik heb echt wat volume nodig.
ik squat eigenlijk alleen :trollface:
 
:mad:
 
Thanks bro,
Zonder pijn en blessures begin ik altijd met highbar squats. 4 setjes van 4-6 reps.
Dan op de legpress kapot gaan met reps tussen de 8-12 reps voor 4 setjes .
Dan extensions 4 setjes op 12 reps
Sldl 4setjes 8-12 of hyperextensions
Hamcurls 3/4 setjes 8-12
En dan kuitwerk.
Echt jaloers op gasten die alleen wat squats doen en de dikste benen hebben. Ik heb echt wat volume nodig.
Zelfde hier man... Probeer zoveel voor m'n benen. Hoog volume getraind op kracht met dropsets en nu zelfs meer frequentie (2x per week) ze gaan vooruit maar echt langzaam, moet deze bulk echt nog flink wat massa op worden geplakt.
 
Benen zijn ook slecht bij mij, definitie krijg ik er altijd wel in en gelukkig lijkt het dan nog wat, maar massa komt er zo langzaam op. Ook echt van alles geprobeerd, merk wel dat ik ze echt 2x p week moet pakken.
Dus i feel u bro haha. :aai:
 
Benen zijn ook slecht bij mij, definitie krijg ik er altijd wel in en gelukkig lijkt het dan nog wat, maar massa komt er zo langzaam op. Ook echt van alles geprobeerd, merk wel dat ik ze echt 2x p week moet pakken.
Dus i feel u bro haha. :aai:
ik wil je ook wel ff pakken :hornyna::doggy:
 
Haha met die high test pak jij alles dat warm aanvoelt en ademt.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
hoe gaat je cruise appelflap :rolleyes::flexgrin:
 
*leest vntl's post terwijl die stiekem een appelflap eet en denkt, wtf?*
 
image.jpeg


Lekker!
Beetje veel gecheat deze week. Festival, bbq, feestje hier en daar en een keertje me eten vergeten en dan daarom maar vette zooi gehad. Sta een beetje vochtig maar dat trekt wel weg. Ff kijken wat me gewicht is na 2 dage schoon eten. Denk dat ik me shape aardig kan vasthouden :)
Derde week cruise in vanaf vandaag. Tijd gaat snel.
Ben aan het bedenken wat ik wil gaan blasten. Denk beginnen op 750mg test en 600mg bold. Dan later npp en mast erbij.
Oxy ga ik zeker weer een kans geven. Dit keer op 50mg.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
*leest vntl's post terwijl die stiekem een appelflap eet en denkt, wtf?*
die appelflap stuurt me al zn cheat meals via de app en ik maar netjes me rijst eten .. :(
 
Appelflappen zijn de nieuwe ananassen !
Instant gains :D
 
Appelflappen zijn de nieuwe ananassen !
Instant gains :D
bij tankstation waar ik altijd tank liggen ze ook .. versgebakken niet van die supermarkt troep me gusta!!
 
Back
Naar boven