AndroidHealthClinic

Honger in de avond

Bezoekers in dit topic

Muhritz

Novice
Lid geworden
27 sep 2016
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Ha mensen,

Na een zomer van niks doen ben ik sinds 3-4 weken weer begonnen met krachttraining. Dit doe ik ongeveer 4/5x in de week. Sinds een week krijg ik rond 11 uur s avonds extreme honger. Lig er zelfs wakker van. Op een dag eet ik vier maaltijden en daarnaast tussendoortjes. 2500-2700 calorieën haal ik zeker, wat volgens mijn dagelijkse behoeft genoeg moet zijn om te gainen. Mijn vraag is nu. Komt die honger zo laat omdat mijn totale calorie inname te laag blijkt te zijn?

Mvg,

Maurits
 
Kom je ook echt aan?
 
eet dan 500gr pl kaas (kwark)
 
Ben aangekomen en kracht gaat ook vooruit. Verder eet ik rond 9en nog een halve kilo franse magere kwark. Honger komt toch terug?
 
4/5 keer per week trainen en 2400 kcal om te bulken? Yeah right
 
Ja in. Same here. Alleen dan 2800 om te bulken. Maar alsnog na het eten echt debiel honger. *meeleest

Macro's zitten goed. Toch honger :D

Post je eetschema eens?
 
Ik krijg ook honger als ik twee uur niet eet. Dat is toch niet zo gek? Zou die kwark wat later eten als ik jou was
 
je hebt honger ma je eet niet haha gewoon eten als je aan het bulken bent en vooruitgang wil boeken
 
Mijn dagelijkse voeding naar 2900 kcal gegooid en bak kwark wat later, al 2 dagen geen last meer van de honger :thumb:.
Dank
 
Of deel de kwark in 2. Je kan ook overdag wat minder eten en voor t slapen wat meer als je geen extra calorieën wil eten. De kipballen en groenteburgers van musclemeat.nl zijn heerlijk aan t eind van je avond.
 
bloedsuikerprobleem denk ik, gooi eens flink wat kaneel door je kwark en kijk of het weggaat (wel ceylon pakken ipv cassie als je het veel gaat gebruiken vanwege veiligheid), eventueel ook wat vlozaadvezels (psyllium husk)
 
3000 kcal is een goede richtlijn om te bulken op jou gewicht.

Hou niet een eeuwig patroon aan om kwark te eten voor het slapen.

Neem eens een 300 gram groenten met kip/biefstuk en cashewnoten voor de afwisseling
 
kwark later eten en meer groentes met je maaltijd
 
gewoon een pot magere kwark (500 gram) eten, dan moet je ook geen avondshake meer nemen met trage eiwitten.
 
Back
Naar boven