MuscleMeat

Synthetische oxytocine?

Bezoekers in dit topic

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Berichten
8.004
Waardering
8.851
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
> 50%
Ik keek net even op usapep en zag daar oxytocine tussen staan, dat maakte me toch wel nieuwsgierig naar wat het doet gezien het ook wel bekend staat als het knuffel- of liefdeshormoon. Overigens heb ik geen flauw idee waar dit topic thuis hoort, dus plaats ik het maar hier waar zijn broeder peptide melanotan ook tussen staat.

Kleine opsomming van de werking die ik tegen kwam;
- Reduced muscle tension
- Temporarily reduced appetite but increasing appetite with long term use
- Stimulates digestion on full stomach
- Increased urination (diuretic effect)
- Faster healing wounds and reduced inflammation
- Increase in growth hormone
- Stimulates mating
- More social contact between individuals
- Increased boldness and curiosity
- Sleep inducing effect (with high dosages)
- Diminished pain sensation
- Improved learning


Uiteraard is zo'n lijst met een korrel zout te nemen, je zou voor elk product wel een waslijst aan zogenaamde effecten kunnen vinden. De praktijk spreekt voor zover ik het kon vinden wel van een relaxed gevoel en een verminderde agressie. Verder kwam ik een log tegen waarbij de betreffende persoon er aanzienlijk beter op sliep en het als potentieel middel werd gezien tegen slapeloosheid dat veroorzaakt is door tren. Ik heb alleen nog geen duidelijk wetenschappelijk onderzoek kunnen vinden over de relatie van oxytocine en slaap.

Het schijnt ook cortisol te verlagen;
The only negative has been that I just got my cortisol results and they are the lowest they've been. 8 something in the AM 2.5 hours after taking 5 mg cortef, and only 5.6 in the evening after taking 20 mg of cortef that day. The bottom of the range is 4.0. This was a major change I think can be attributed to the oxytocin. If someone's cortisol is high, it will bring it down. I haven't had time to think about the next step but I don't want my cortisol that low.
http://www.allthingsmale.com/community/threads/after-two-months-of-oxytocin.21902/page-3 #44

De betreffende persoon gebruikte 10iu(0,02mg) sublinguaal(onder de tong).

Verder heb ik ook nog een onderzoek kunnen vinden over het effect van oxytocine op cortisol;
in the Oxy group a significant (2 p less than 0.01) decrease of cortisol was noticed from the 45th min until the end of the test (120 min): the last mean level being 5.2 +/- 0.9 in the Oxy group compared to 12.9 +/- 1.8 in the saline group (2 p less than 0.005).
http://europepmc.org/abstract/med/6457679

Het schijnt ook mogelijk de bloeddruk te verlagen;
Oxytocin appears to be able to elicit much weaker constriction (threshold = 10(-7) - 10(-5)M) and can produce relaxation (i.e., vasodilatation) in the presence of high degrees of tone in skeletal muscle, hepatic, renal, and splanchnic vasculatures; this may account for its blood pressure-lowering actions.
http://europepmc.org/abstract/med/6690341

In dit onderzoek waren er geen bijwerkingen geobserveerd bij 3342 patiënten;
A synthetic oxytocin, Syntocinon®, was used in 3,342 obstetrical patients for a wide variety of indications. It was concluded that the preparation is as effective as natural oxytocin.1 There were no side effects observed, particularly vasospasm or anaphylactic reaction.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1577988/

Wat me opviel is dat de werking van oxytocine behoorlijk tegenovergesteld is aan dat van AAS, vooral bij tren lijkt het een goede aanvulling. Het verlaagd cortisol, verminderd agressie, verbeterd je slaap en dan zou het ook nog eens een diuretisch effect hebben wat je looks ten goede zal komen.

Theoretisch gezien klinkt het een erg interessant goedje, en dan met name tegen de sides van tren. Het leek me dan ook wel een interessant onderwerp voor een discussie, gezien het ook nog vrij onbekend en het een potentieel middel lijkt om mee te laten lopen tijdens een kuur o.i.d. Ik heb er zelf nog geen negatieve dingen over kunnen vinden, maar misschien gebruik ik wel gewoon de verkeerde keywords.
 
Hoe neem je zo'n kleine dosis enkele mg'en oplossen en daarvan een dosis gebruiken? Hoeveel kost het?
 
Hoe neem je zo'n kleine dosis enkele mg'en oplossen en daarvan een dosis gebruiken? Hoeveel kost het?
De prijs van usapep is 11,- voor 5mg, maar dat is veel te goedkoop. Verder zie ik zo'n beetje gemiddeld 20-30 euro voor 2mg. Dit zit in een vial, voeg je wat bac water toe en zet je subqutaan met een slin spuit.

Het is erg goedkoop als je kijkt naar de dosering-prijs, het zorgde al voor een significante daling van cortisol op 2iu.

Alleen is er nog niet zo al te veel over te vinden, het schijnt op enkele plekken wel wat populariteit te hebben als cortisol verlager.
 
wel interessant idd! Hoe denkt Cools hierover??
 
Kan je ook bij de apotheek in België verkrijgen als neusspray. Wel voorschrift voor nodig en alleen voor vrouwen :p

Is een interessante stof.
 
Kan je ook bij de apotheek in België verkrijgen als neusspray. Wel voorschrift voor nodig en alleen voor vrouwen :p

Is een interessante stof.
Dat is voor de weeën oid. Maar inderdaad een erg interessante stof, lijkt op een goede aanvulling om enkele negatieve effecten van AAS wat te verminderen.

Misschien eens proberen gezien het vrijwel niks kost, alleen zou het fijn zijn als iemand met ervaring(vooral met tren) het ook zou doen en een betere vergelijking zou kunnen geven.
 
Dat is voor de weeën oid. Maar inderdaad een erg interessante stof, lijkt op een goede aanvulling om enkele negatieve effecten van AAS wat te verminderen.

Misschien eens proberen gezien het vrijwel niks kost, alleen zou het fijn zijn als iemand met ervaring(vooral met tren) het ook zou doen en een betere vergelijking zou kunnen geven.

Klopt :p Dus niet aan een zwangere vrouw aanraden als je geen miskraam wil veroorzaken.
 
Bump, recent oxytocine besteld van usapep, moest wat mt2 hebben dus heb er maar een vial oxytocine naast gehaald uit nieuwsgierigheid:o. Wel enorm goedkoop trouwens, 12 dollar voor 5mg. Overal zijn ze eerder 18-20 per 2mg. Zal ergens volgende week moeten aankomen.
 
niet veel doden met dit stofje? kwam onlangs nog een reportage langs op tv dacht ik
 
niet veel doden met dit stofje? kwam onlangs nog een reportage langs op tv dacht ik
Ik gok dat dat over oxycontin ging:roflol:, dit spul is erg safe, en de effecten zijn alleen maar positief. Was wel benieuwd of het sterk genoeg is om de sides van AAS tegen te werken, gezien het zo goed als het tegenovergestelde doet, bloeddruk verlagen, cortisol verlagen etc. Ook zou je er wat socialer van worden, wat misschien best handig zou zijn bij iemand die van zichzelf al wat asociaal is en 10x erger wordt door aas(met name tren). Maar de halfwaardetijd is enorm kort, dus geen idee of het een effectieve mogelijkheid zou zijn.

Ik had al wat studies hierin geciteerd, theoretisch gezien zou het dus enkele negatieve bijwerkingen van AAS kunnen verminderen. Maar er zijn geen studies met mensen die tijdens oxytocine ook AAS gebruikten, dus hoe mooi iets ook is theoretisch, het effect zou ook gewoon te verwaarlozen zijn wanneer het samen met een suprafysiologische dosering AAS gaat. Het is dat het 12 dollar kost, en ik daar nog 20% korting op krijg, dus het valt te proberen.

Of ik heb er gewoon geen ruk aan of ik kan er wat negatieve effecten mee verminderen of zelfs teniet doen, dus draw/win, niks te verliezen(nja, bijna 10 dollar dan):p
 
Ik gok dat dat over oxycontin ging:roflol:, dit spul is erg safe, en de effecten zijn alleen maar positief. Was wel benieuwd of het sterk genoeg is om de sides van AAS tegen te werken, gezien het zo goed als het tegenovergestelde doet, bloeddruk verlagen, cortisol verlagen etc. Ook zou je er wat socialer van worden, wat misschien best handig zou zijn bij iemand die van zichzelf al wat asociaal is en 10x erger wordt door aas(met name tren). Maar de halfwaardetijd is enorm kort, dus geen idee of het een effectieve mogelijkheid zou zijn.

Ik had al wat studies hierin geciteerd, theoretisch gezien zou het dus enkele negatieve bijwerkingen van AAS kunnen verminderen. Maar er zijn geen studies met mensen die tijdens oxytocine ook AAS gebruikten, dus hoe mooi iets ook is theoretisch, het effect zou ook gewoon te verwaarlozen zijn wanneer het samen met een suprafysiologische dosering AAS gaat. Het is dat het 12 dollar kost, en ik daar nog 20% korting op krijg, dus het valt te proberen.

Of ik heb er gewoon geen ruk aan of ik kan er wat negatieve effecten mee verminderen of zelfs teniet doen, dus draw/win, niks te verliezen(nja, bijna 10 dollar dan):p
ik dacht eerst ook oxycontin te lezen, dat is iig goed spul :D
 
had idd niet goed gelezen :o
 
:o
dus je hebt t besteld? lijkt op een soort anti depressiva als ik het vanmiddag las
 
:o
dus je hebt t besteld? lijkt op een soort anti depressiva als ik het vanmiddag las
Morgen afhalen in Apeldoorn, ik had nog aangegeven bij fedex dat ze het bij wie dan ook in de straat mochten droppen. Ik kreeg een meerkeuze vraag de dag voordat het werd bezorgd met wat je wilt dat ze doen. Ze komen vroeg dus ik was op school, morgen ook dus maar gewoon gebeld en gezegd dat ik het morgen zelf wel ophaal. Klein half uurtje hier vandaan met de trein.

Heb die melanotan ook nodig, door al het overmatig zweten laatst en de flinke wrijvingen met m'n handdoek heb ik nu op een paar plekken weinig pigment over en zijn m'n witte handdoeken bruin geworden:roflol:. Ziet er verdomd lelijk uit, hoop dat mt2 er weer wat pigment in krijgt.
 
Fysiologische zoutoplossing uitsluitend op recept verkrijgbaar, fuckoff.
 
M'n water binnen en 12,5mics geprobeerd, nog niet echt veel te merken, naast enorme spierspasmes/trillingen van m'n hart dan. Wel vaker een kleine spasme gehad, maar niet een kwartier lang bijna aan 1 stuk door en ook niet op zo'n hoge frequentie. Ik gok dat er wat rommel naast oxytocine in zit, of gewoon alleen maar rommel gezien de prijs wel enorm laag was. Beetje jammer, het is dat de mt2 van ze goed is en een snelle levering heeft, anders betaalde ik wel meer voor minder.

Het zou ook weer kunnen komen door de combi van eca + nicotine en dan dit erbij, gezien stims//nicotine etc palpitations kunnen veroorzaken en ik er al vaker af en toe last van had. Misschien vanavond weer eens proberen wanneer de stims/nicotine er een beetje uit zijn.
 
Laatst bewerkt:
Oxytocine kan tot flinke spier contracties leiden. Wordt dan ook niet voor niets gebruikt als weeën opwekker.
 
Oxytocine kan tot flinke spier contracties leiden. Wordt dan ook niet voor niets gebruikt als weeën opwekker.
Het komt voor, maar heel erg weinig. http://www.ehealthme.com/ds/oxytocin/heart palpitations/ hier zijn 892 reports, waarvan 4 over palpitations. Maar ik heb het al een lange tijd, en volgens de huisarts was het ook onschuldig. Maar het ging toch wel een half uur bijna aan 1 stuk door, en dan met een veel hogere frequentie dan ik daarvoor wel eens heb gehad.
 
Net nog een poging gewaagd, geen palpitations dit keer. Voelde me wel iets anders, maar het is moeilijk te zeggen of het niet gewoon placebo is, gezien ik niemand om me heen heb om te weten of het echt wat doet qua binden.

Maar het schijnt dat je er echt epic dromen van gaat krijgen met 20mics pre-bed, dus zal dat morgen wel updaten:D
 
Back
Naar boven