XXL Nutrition

25kg vetverlies op 8 maanden

Bezoekers in dit topic

azvenum

Cool Novice
Lid geworden
12 mrt 2016
Berichten
44
Waardering
62
Lengte
1m74
Massa
73kg
Vetpercentage
10%
Hey mede-ijzervreters

Zoals jullie weten of niet weten was ik bezig met cutten sinds begin januari 2016 tot ...(nog steeds bezig)
Ik was sinds mijn 15 jaar tot 18 jaar aan het experimenteren met gewichten maar zag nooit mijn lichaam veranderen... (trainde op en af, 1 maand wel 2 maand niet, etc...)

Ik was dan maar gestopt en zag mijzelf gewoon vetter en vetter (98 kg) worden... Was dan maar weer terug begonnen met krachttraining maar zag uiteraard weer geen verschil (voeding was niet goed).
Ik was het overgewicht zo beu en was dan research gaan doen op het internet.

Ik heb veel op dit forum rondgelezen maar heb vooral veel geleerd van een video van David Laid en Qwin Vitale (video over voeding, macro's,...)
Na 2 maand in de cut had ik de smaak te pakken en ben ik mij beginnen realiseren dat voeding echt wel 70% en krachttrainen 30% is.

8 maanden lang deed ik elke dag zo'n 1u30 krachttraining en na de KT een 20-tal minuten cardio. (7/7, geen restdays)
8 maanden lang elke dag het zelfde gegeten, zit momenteel op 1900 kcals (bij elke plateau 100 kcals gezakt en opnieuw macro's berekent enz).

image.jpeg

image.jpeg


Heb de volle 100% gegeven en ben redelijk tevreden over het resultaat.
Daarom heb ik een transformation video gemaakt zodat anderen hopelijk ook wat motivatie krijgen zoals ik dat heb gekregen van anderen die hun journey met succes hadden doorstaan. momenteel sta ik op 73kg.

Als het mij gelukt is kan iedereen het!
bekijk hieronder mijn transformation video:



UPDATE

Einde cut 2016
70.3 kg
 
Laatst bewerkt:
Wow man! Goed gedaan. Erg motiverende video, vooral voor beginners. Wat eet je precies op zo'n dag?
 
Knap! :bow2:
 
Wow man! Goed gedaan. Erg motiverende video, vooral voor beginners. Wat eet je precies op zo'n dag?
iifym, in principe kan je alles eten wat je maar wilt als het maar je macro's fit
 
Pff jeetje man dat heb je heel snel in korte tijd gedaan. Alleen maar gecut in 8 maanden?

Knap gedaan ;)
 
Pff jeetje man dat heb je heel snel in korte tijd gedaan. Alleen maar gecut in 8 maanden?

Knap gedaan ;)
Yes, heb getraind en gegeten als een freak... zeer strict, geen sociaal leven die maanden. Ben gemiddeld zo'n +- 3.5kg de maand afgevallen.

Eind september beginnen met een cleanbulk tot april/mei hangt af van me vetpercentage.
 
Laatst bewerkt:
Sjezus. Redelijk tevreden zegt ie dan. Echt knap dit :dope:
 
Hey bro ,
Goed bezig en wat een progressie ! Top
Ben zelf in 11 maanden 62 kilo afgevallen maar ben er nog niet . Wil nog 15 kilo kwijt alvorens ik me met de wederopbouw kan gaan bezighouden .
Dat je in 8 maanden 25% van je totaalgewicht hebt gecut is echt een prestatie .
Ga zo door bro
 
Respect man, mooie transformatie !
 
fucking tof gast! mutch respect!!!!!!!!!
 
Prima resultaat man.Wat waren je verhouding in macro's ongeveer?En intermittent fasten gedaan of de X aantal maaltijden verdeeld over de dag?
Grts
 
Wow echt knappe prestatie.
Je zou denken dat je met zo zware cut van 8 maanden zonder rustdagen 2uur gym per dag overtraind raakt
 
Yes, heb getraind en gegeten als een freak... zeer strict, geen sociaal leven die maanden. Ben gemiddeld zo'n +- 3.5kg de maand afgevallen.

Eind september beginnen met een cleanbulk tot april/mei hangt af van me vetpercentage.

Geen sociaal leven?

Verder knappe prestatie.
 
WTF Gast! Ik las eerst je omschrijving niet, keek gelijk de foto's en daarna het filmpje, hele filmpje dacht dat ik naar een amerikaan keek en dat iemand dit heeft gepost omdat hij dit goed vind! Maar jij bent het zelf!!! Echt netjes kerel!! Ik ben ook in 5 maanden tijd 8 kilo kwijt geraakt en zag ik al verschil! Maar jij hebt het helemaal goed gedaan! ik ben beetje net zo lang als jij. Maar ik was in juli ongeveer net zo droog als jij misschien iets vette maar ik ging gelijk van 2400 kcl na 3200 bleef wel cardio doen maar vet stuk vette nu ben ik echt een stuk vette. maar mijn vraag is als je nu weer gaat clean bulken hoeveel kcl ga je dan doen? ook 3200 of is dat echt te hoog voor ons gewicht?
 
Back
Naar boven