Fitness Seller

Efedrine bestellen uit de UK (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als iemand nog een potje monster of t6 heeft.... Ik ben op zoek
 
Ik heb hier een potje T5 besteld om het eens uit te proberen, en met de gedachten dat er minder douane risico's aan verbonden zijn dan bestellen uit de UK.
Gisten besteld en vandaag binnen is positief, echter het potje is niet gesield, en in plaats van watten zaten er de zelfde piepschuim blokjes in gepropt zoals in de verpakking.
Ik ga er van uit dat ze fake zijn. Ik zal er later nog over informeren. De foto's zijn zoals ik ze ontvangen heb.
Bekijk bijlage 73065 Bekijk bijlage 73066

Wat staat er op het potje, Ephedra of Ephedrine? Voor zover ik weet moet je ephedrine hebben. Ephedra komt van de plant en epehdrine is de chemische vorm (correct me if i'm wrong). Op de site van elephantos staat ook duidelijk ephedra en niet ephedrine. Daaruit kun je al concluderen dat ze 'fake' zijn.

Ik kan overigens bar weinig (lees: niets) vinden over het merk (of bedrijf?) Zion Labs. Je zou zeggen dat ze toch wel iets van een company website oid moeten hebben. Behoorlijk duister allemaal. Op die manier kan je veel makkelijker de echtheid van een potje controleren. Zou toch ook in hun belang zijn.
 
Ephedra, a shrub-like evergreen plant, contains several active alkaloid compounds, including ephedrine, pseudoephedrine and phenylpropanolamine, also known as norephedrine.

Met andere woorden, de plant heet Ephedra, de werkzame stof is (oa) ephedrine.
 
Ephedra, a shrub-like evergreen plant, contains several active alkaloid compounds, including ephedrine, pseudoephedrine and phenylpropanolamine, also known as norephedrine.

Met andere woorden, de plant heet Ephedra, de werkzame stof is (oa) ephedrine.
Beetje zoals het geranium dmaa verhaal komt het op neer dus.
 
Ik kocht mijn ECA stacks altijd bij Shopslim, maar ik lees hier negatieve ervaringen over. Ik wil nu de T5 Zion Labs ECA Stack uit proberen. Iemand nog de echte 100% originele in de aanbieding?
 
Ik kocht mijn ECA stacks altijd bij Shopslim, maar ik lees hier negatieve ervaringen over. Ik wil nu de T5 Zion Labs ECA Stack uit proberen. Iemand nog de echte 100% originele in de aanbieding?
Heb nog wel een potje monster over
 
Ik ben op zoek naar ephedrine, en heb bijvoorbeeld op een site die hier al een aantal keer voorbij is gekomen (www.centurysupplements.com) wat gevonden. Wat is over het algemeen vanuit jullie ervaring de levertijd van deze shop? Heeft iemand toevallig een paar potjes thuis liggen waar ie vanaf wilt?
 
Ik ben op zoek naar ephedrine, en heb bijvoorbeeld op een site die hier al een aantal keer voorbij is gekomen (www.centurysupplements.com) wat gevonden. Wat is over het algemeen vanuit jullie ervaring de levertijd van deze shop? Heeft iemand toevallig een paar potjes thuis liggen waar ie vanaf wilt?

5 dagen ongeveeer
 
Beste SkyBlazer thanks voor de tip. Maar hoe maakt men een account aan op www.centurysupplements.com? Ik kom altijd op de logon pagina zonder optie om een account aan te maken. :(
 
Beste SkyBlazer thanks voor de tip. Maar hoe maakt men een account aan op www.centurysupplements.com? Ik kom altijd op de logon pagina zonder optie om een account aan te maken. :(

Niet (meer), naar mijn weten kunnen alleen bestaande klanten, die een account hebben aangemaakt voor dat de site even down ging 1-2 jaar geleden, nog inloggen en bestellen.
 
Ik zou persoonlijk überhaupt niet uit de vs bestellen. Dan nog eerder via ebay van een verkoper uit Nederland of Duitsland
 
Ik ben ook op zoek naar een betrouwbare webshop hiervoor.
 
CS inlog aanmaken heb ik recent gedaan, gewoon ff blijven kijken op de site.
 
Nog iemand die er zwaar depri van wordt na enkele uren?
 
Iemand nog een adres (UK; liefst met paypal) voor echte T5 of T6?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven