Fitness Seller

Bodybuildingkleding.com | Bodybuilding- en fitnesskleding voor mannen en vrouwen!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijgen jullie dat Dorian Yates baseball shirt van Gorilla wear ook?
 
Wel voor vandaag leveren?
 
Nope, morgen.
 
Lange levertijd voor op voorraad en binnen NL....:eyes:

Of heb je iets speciaal op maat laten maken? :help:
 
Dat is geen goeie reclame. Moet tegenwoordig gewoon de volgende dag in huis zijn.
 
Voor mijn mevrouwtje ; schijnt deze legging niet door?

We hebben nog geen klachten gehad m.b.t het doorschijnen van deze legging. Meestal als een legging doorschijnt betekend dit dat er een te kleine legging gekozen is waardoor het materiaal teveel stretched en dus gaat doorschijnen.
 
Beter schieten ze op met die track n trace :mad:

Excuses, we lezen nu deze berichten pas. We hebben op onze website ook een live chat om sneller vragen te beantwoorden. Wat is je order nummer of naam?
 
Dat is geen goeie reclame. Moet tegenwoordig gewoon de volgende dag in huis zijn.

We zijn een startende webshop en kunnen helaas nog niet direct de volgende dag leveren. Over het algemeen zullen we binnen 1-3 werkdagen de bestellingen verzenden. Op onze site staat vooralsnog 2-4 dagen. Als er iets onverhoopt niet op voorraad is proberen we onze klanten hier vroegtijdig over te informeren.
 
Laatst bewerkt:
Excuses, we lezen nu deze berichten pas. We hebben op onze website ook een live chat om sneller vragen te beantwoorden. Wat is je order nummer of naam?
Heb de track n trace al ontvangen hoor ;-) no prob!
 
Haters gonna hate :rolleyes:

Niet zo snel conclusies trekken, niks van haat bij, anders had ik niet besteld.

Maar goed, nieuwe winkel, opstart, etc, dus ik wacht gewoon nog even rustig af.
 
29 september besteld maar nog altijd geen T&T...?? :dunno:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven