MuscleMeat

Emielos Road to the Enercup

Bezoekers in dit topic

nog steeds moe?
 
Damn, das best al shredded. Respect!
 
Damn, das best al shredded. Respect!
Nog niet shredded genoeg voor mij. Al kan dat klote licht in onze badkamer mij ook een vertekend beeld geven. In de kleedkamer/box zaal van coach ziet het er naar mijn idee al veel mooier uit
 
Je bent ook nog eens spier wit man! Straks met tan en goed licht ziet het er heel anders uit.
 
Je bent ook nog eens spier wit man! Straks met tan en goed licht ziet het er heel anders uit.

Dit inderdaad. Die tan gaat in jouw geval echt een ziek verschil maken bro :D
 
Shape is netjes man beetje tanding belichting enz maakt gigantisch verschil
 
hey man,
lees al een tijdje mee, ik hoop dat je bij de top zit morgen, aan je inzet om dit te bereiken zal het niet liggen.
heel veel succes morgen
 
Shape is netjes man beetje tanding belichting enz maakt gigantisch verschil
Uhu, om 9:30 heb ik de eerste laag. Ben benieuwd hoe groot verschil dat gaat maken :p

hey man,
lees al een tijdje mee, ik hoop dat je bij de top zit morgen, aan je inzet om dit te bereiken zal het niet liggen.
heel veel succes morgen
Leuk dat je mij hebt gevolgd. Zou indd mooi zijn al ik bij de fitst callout zit maarja je weet het nooit.
Bedankt man! Ga echt vreselijk hard mijn best doen maar ga er ook absoluut van genieten.

32ztjzs.jpg


Foto van gisteren. 1 day out
 
Heb je log regelmatig bezocht en je staat er naar mijn menig erg goed bij! Succes vandaag :flexgrin:
 
Heel veel succes vandaag, knallen man !
 
Sick deze shape man! Succes vandaag!:thumb:
 
Je staat er fantastisch bij zie ik! Heel veel succes vandaag kerel.
En nog belangrijker.. Geniet er van!
 
Iedereen heel erg bedankt voor de complimenten. Eerste tan laag zit er nu op en over drie kwartier ronde 2.

Met de tan erop zie je pas hoe er mijn kop is ingevallen. Zieke shit. Insta:emielmuusers af en toe upload ik wel een foto in mijn verhaal.

Als ik van de tan mort uitgaan sta ik volgens mij met 8-9man op het podium staan. Althans dat is wat ongeveer bij de spray tan stond
 
Laatst bewerkt:
2e calllout wel beetje in het midden maarja zien het wel
 
Moeilijk waar de jury naar kijkt.

Paar in 1ste call out dacht ik wtf?

Emiel je taille is echt ziek smal.
En hele goede rug.
 
Moeilijk waar de jury naar kijkt.

Paar in 1ste call out dacht ik wtf?

Emiel je taille is echt ziek smal.
En hele goede rug.
Ja dat vond ik ook. Paar man vond ik niet droger of harder dan ik. Maarja misschien speelt mijn lelijke hasses mij parten:p

Ja ziek he mijn taille. Na de enercup lekker massa erop plakken, bouwen, bouwen en bouwen.
 
Back
Naar boven