AndroidHealthClinic

Back 2 blast ;-)

Bezoekers in dit topic

Mooi droge kuit, lekker blijven gainen bro
 
YoooUooooo ff updatetje....

Alles gaat prima hier, geen gekke bijwerkingen, voel me lekker, ik groei nog steeds door, word harder en droger.

doe sinds 2 weekies tren ace erbij, maar die gaat er weer uit.

Ik zal vanaf maandag doorgaan met het volgende:

300 test prop
300 primo
300 mast
20 mg Superdrol perdag

Daarna zal ik het af gaan bouwen allemaal en miss wel even stoppen voorlopig.
 
Je post nog wel ff ene foto voor je stopt toch?
 
:D:D:D:D
 
.
 
Laatst bewerkt:
Kijk lekker bezig kerel! Nu de foto is gepost kun je met een gerust hart off gaan :P
 
nee moet nog ietsss bij;-)
 
bij deze een sneakpeak.... inmiddels wel iets harder dit is alweer paar weekies terug

Lekker.

hoeveel vet% was dit. Sta momenteel zelf ook rond dit vetgehalte dus ben benieuwd.
 
zou et niet weten, ben vorige week gemeten op 5%... maar blijkt dat die blauwe tang dat je daar 3 procent bij moet tellen want die zou te hard knijpen... dus dan zou het 8 zijn...
 
Vainss;-)))

image.jpeg
 
Lekker.
 
ovation Hoe is t met jou dan, zag je weer posten en volgde je log vroeger.
 
Yooo ja Alles goed, was even helemaal off... 2-3 maandjes, bloedtest gedaan, alles in orde.... We
Kunnen weer;-)
 
Hoe is t allemaal? Was ff druk met mezelf... Trainen gaat lekker, inmiddels off, nakuurtje bezig, plan is tot januari ergens zo rustig aan te doen.

image.jpeg
 
Gaat lekker, broeder ;-)
 
ik heb een vraag aan T.S ik zie dat je een bruut fysiek hebt hoeveel jaar trainen en hoeveel met AAS? Puur uit interesse, ik zit in eerste kuur weeg nu 101
13% doe een recomp maar wil natuurlijk naar 110 10%binnen een jaar. gr
 
ik heb een vraag aan T.S ik zie dat je een bruut fysiek hebt hoeveel jaar trainen en hoeveel met AAS? Puur uit interesse, ik zit in eerste kuur weeg nu 101
13% doe een recomp maar wil natuurlijk naar 110 10%binnen een jaar. gr


Ik train vanaf mn 15e dus 18 jaar ben ik al met de sport bezig. Aantal jaren met aas weet ik niet lol, heb inmiddels alle combis wel geprobeerd, maar heb wel geleerd dat meer niet beter is.
 
nooit hgh gedaan bro?
 
Jawel, nu al 3 Maanden op de alley's
 
Jawel, nu al 3 Maanden op de alley's

Dan moet je nu toch zeker verschil merken in je fysiek denk ik? Foto hierboven ziet er idd al een beetje GH look uit imo :cool:
 
Back
Naar boven