Fitness Seller

Ervaringen met borderline?

Bezoekers in dit topic

Het advies in dit topic kan ik alleen maar bevestigen en benadrukken dat je dit in het beginstadium z.s.m. volledig moet afkappen. Richt je eerst op je huidige vrouw en aankomende kind, zet de zaken op een rijtje en kijk dan eventueel eens verder naar een vrouw die niet kampt met geestelijke gezondheidsproblemen.
 
Het advies in dit topic kan ik alleen maar bevestigen en benadrukken dat je dit in het beginstadium z.s.m. volledig moet afkappen. Richt je eerst op je huidige vrouw en aankomende kind, zet de zaken op een rijtje en kijk dan eventueel eens verder naar een vrouw die niet kampt met geestelijke gezondheidsproblemen.
Veel mensen hier met ervaring lijkt me :D
 
Wat een herkenning in al deze verhalen. Bij mij eindigde het met de crisisdienst psychiatrie en wijkagent rond de tafel na suicide poging nr 1 en een paar weken later had ik haar aan de telefoon waarin ze met gedrogeerde stem zegt een overdosis te hebben genomen, poging nr 2.

Ik was net medicatie aan het uitzetten op mijn werk en moest 112 bellen. Ik zat hier zo mee de dagen daarna. Ik sliep niet meer en eindigde via huisarts bij de psycholoog en moest aan de oxazepam een tijdje. Kon niet anders als alle contact verbreken. Ja ze was ziek en ik heb alles gedaan om er voor haar te zijn. Ik had gezegd haar nooit in de steek te laten en dat deed ik wel. En dat was een heeeeel goed besluit. Ik trek hopeloze mensen aan en ik houd van helpen en kan goed luisteren en empatisch zijn. Ik heb geleerd dat dit iets over mij zegt. Dat mis ik in dit topic, het is reactief op zij is een borderliner.....maar wat zegt het over jou dat jullie elkaar toch aantrokken?

Zij noemde mij wel eens grenzeloos in er voor haar zijn. In haar borderliner gedrag was dat ons spel bedacht ik mij achteraf. Tot waar kon zij gaan om mijn grens te bereiken. Dat was tot het punt van kalmeringsmiddelen en psycholoog bezoek en haar suïcide dreigingen/daadwerkelijke plannen.....zij liet mij zien hoe slecht ik was in liefde voor mezelf hebben en grenzeloos in help projecten. Zij was nummer xx die ik met persoonlijke issues wilde helpen en een mix van verliefdheid en bezorgdheid voor kreeg. Ik geef het sindsdien de naam co-dependent aan mezelf. Dat was wat zij spiegelde in mij. Dat liet zij mij zien en daardoor kon ik ervan leren en het niet meer doen?

Wat kan jij hiervan leren TS wat laat ze jou zien?
 
Ik begrijp wat je bedoelt en ik heb ondertussen inderdaad ook beseft dat ik te veel met andere mensen begaan ben, te veel toelaat en sneller een punt achter iets moet leren zetten.

Ik zeg wel nog eens dat het met haar nog lang zo ver niet gegaan is als bij jou en ik pas nu door heb wat er waarschijnlijk aan de hand was. De eerste breuk heb ik haar direct vergeven wegens n goed excuus, pas bij de tweede en sinds het contact echt verbroken is door haar viel het me op dat er iets niet klopte en ben ik hier raad komen vragen. Andere aanwijzingen waren er nog niet geweest en alles ging eigenlijk supergoed vond ik.

Ik probeer het achter me te laten al zit ze nog wel degelijk in mijn systeem en zit ik, mede door de situatie thuis, ook even aan de slaappillen. Maar tijd lost dat wel op vermoed ik.
 
And the saga continues: wanneer mijn vrouw vrijdagochtend naar haar werk vertrok vertrekt er 100m verder ook een wagen die haar de hele weg naar haar werk (25min rijden) gevolgd heeft via kleine wegen. Mijn vrouw zette haar richtingaanwijzer eens naar rechts maar sloeg links af, andere wagen deed hetzelfde. Op het einde heeft ze n collega gebeld om buiten te staan, heeft ze nog n extra blokje om gereden voorbij haar werk (waar die collega inderdaad al duidelijk buiten stond), die andere wagen volgde gewoon en vlak voor ze n tweede keer bij die collega was en ging stoppen sloeg hij af... Jammer genoeg was het nog zo donker dat ze de nummerplaats niet gezien heeft en zelfs niet kon zeggen welk merk het was (dom...). Benieuwd wat het volgende weer gaat zijn...
 
Klopt, ik ben heel erg begaan met haar... Ik blijf ervan overtuigd dat het een goeie vrouw is en ze heeft dingen meegemaakt die ze niet verdiende. Ik praat wel niet goed wat ze nu doet en zal met een heel goeie verklaring moeten afkomen. Wat je zegt over hoever ze kan gaan met een getrouwde vent klopt niet volgens mij want ik weet dat ze het zelf heel moeilijk heeft met dit aspect en dit niet fake is.... Wat het te onderdanig betreft: ik zoek net tips hoe ik met zo iemand moet omgaan...

Ik heb ook vrouwen gehad die dingen meegemaakt hebben die ze niet verdienden.En die hadden ook veel goede eigenschappen.Maar op emotioneel vlak lagen ze in de knoop.

Je bent begaan met haar,maar jij gaat haar volgens mij niet uit die negativiteit kunnen halen.

En dan wordt je gewoon emotioneel leeggezogen en trekken ze je mee in hun negatieve spiraal.

De ene moment gaat alles goed en de andere is het drama tot en met. En na een tijdje krijg je meer drama dan goede momenten.

Als ik nu zulke tekenen opmerk bij een een vrouw die ik leer kennen dan kap ik er onmiddellijk mee.

Nu ja dat is mijn ervaring.Ik ben ook geen psycholoog.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook vrouwen gehad die dingen meegemaakt hebben die ze niet verdienden.En die hadden ook veel goede eigenschappen.Maar op emotioneel vlak lagen ze in de knoop.

En dan wordt je gewoon emotioneel leeggezogen en trekken ze je mee in hun negatieve spiraal.

De ene moment gaat alles goed en de andere is het drama tot en met. En na een tijdje krijg je meer drama dan goede momenten.

Als ik nu zulke tekenen opmerk bij een een vrouw die ik leer kennen dan kap ik er onmiddellijk mee.

Nu ja dat is mijn ervaring.Ik ben ook geen psycholoog.
I know, de raad in dit topic was op dat vlak al ontnuchterend en duidelijk. Mijn verstand weet dan ook al wat te doen, de rest probeert te volgen... Ik vulde maar gewoon aan omdat de situatie nu toch stilaan begint te escaleren (achtervolgd worden) en de stap naar de politie heel klein wordt...
 
Interessant topic. Wijze mensen hier, succes ermee Banshee zo te merken luister je aardig naar de adviezen ik hoop dat je dit ook kan volhouden.
Die vrouw klinkt echt niet gezond.
 
Hoe meer je dit soort incidenten meekrijgt, hoe duidelijker het toch alleen maar wordt dat je de juiste keuze hebt gemaakt? Wel oppassen dat zowel jij als je vrouw niet paranoide worden (overigens klinkt dit als een legitiem incident ja).
 
Ik vulde maar gewoon aan omdat de situatie nu toch stilaan begint te escaleren (achtervolgd worden) en de stap naar de politie heel klein wordt...

Dat zou ik NOOIT doen. Naar de politie gaan is ook aandacht, en als zij zich vals beschuldigd voelt kun je een 3 keer ergere valse beschuldiging terug verwachten.
 
Dat zou ik NOOIT doen. Naar de politie gaan is ook aandacht, en als zij zich vals beschuldigd voelt kun je een 3 keer ergere valse beschuldiging terug verwachten.
Hmm oke... Het is ook vooral mijn vrouw die hierover spreekt. Uiteindelijk hebben we geen enkel bewijs, heeft ze niets strafbaar gedaan etc dus ik sta er ook niet voor te springen. Het laatste feit is ondertussen bijna een week geleden dus hopelijk laat ze mijn vrouw nu met rust. Als ze dan toch nog aandacht of contact zou zoeken liever rechtstreeks naar mij dan haar erbij te betrekken.
 
Plot twist: je vrouw blijkt ook borderliner te zijn.

:roflol::roflol::roflol:

Banshee weet het nog niet, maar in werkelijkheid is ieder DBB member die reageert in dit topic een bloedmooi, supergeil maar compleet gestoord borderliner wijf.

Dus jongen, je zit muurvast in een online borderliner-complot, save your soul bro......................






Oh wacht, hij bleek zelf de ergste borderliner van allemaal te zijn :D;):p



580010143_780x439.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
Plot twist: je vrouw blijkt ook borderliner te zijn.
Haha, ik weet dat het me eerder in dit topic werd afgeraden maar natuurlijk heb ik me al afgevraagd of mijn vrouw de dingen die gebeuren niet verzonnen heeft om mij weg te jagen van de andere. Net omdat ze nooit een bewijs heeft of iets concreet kan zeggen. Het zou gewoon helemaal in de soap van mijn leven passen ;)
 
:roflol::roflol::roflol:

Banshee weet het nog niet, maar in werkelijkheid is ieder DBB member die reageert in dit topic een bloedmooi, supergeil maar compleet gestoord borderliner wijf.

Dus jongen, je zit muurvast in een online borderliner-complot, save your soul bro......................
Ach zolang jullie er maar plezier in hebben... :D
 
Ach zolang jullie er maar plezier in hebben... :D

Ach een beetje verluchtiging kan geen kwaad, maar los daarvan is borderliner-bullshit een serieuze problematiek in relaties.
 
Ach een beetje verluchtiging kan geen kwaad, maar los daarvan is borderliner-bullshit een serieuze problematiek in relaties.
Alle verluchting is welkom hoor :)
 
Dat zou ik NOOIT doen. Naar de politie gaan is ook aandacht, en als zij zich vals beschuldigd voelt kun je een 3 keer ergere valse beschuldiging terug verwachten.

Tot je thuis komt en je konijn of kat zit in de kookpot :)

Een relatie met een "normale" vrouw is al moeilijk genoeg :)
 
Back
Naar boven