Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Jezus die repen zien er goed uit:fapn:
 
Sauzen zijn inderdaad goed. De ketchup naar mijn smaak alleen iets te zoet. Heb ze geproefd en aan trainmaatje gegeven, hij eet liever saus dan ik :D
Maar echt een stuk beter en lekkerder dan die walden meuk
 
Beste,

Ik mis iets bij mijn bestelling die ik nu net open. De gold edition shakebeker 1000ml.

Groeten.
 
[QUOTE="XXL Nutrition, post: 9624415, member: 6734"

Paar mensen hier hebben al aangegeven op te stappen met werken als we mannenleggings gaan verkopen :D[/QUOTE]






nou ,een tijdje geleden reed ik langs jullie magazijn en daar zaten ze in de pauze allemaal buiten,

maar die leggings zouden ze wel goed staan , het was geen Team XXL maar Team Ectoforce :trollface:
 
Damn er zijn veel smaken whey uitverkocht, komen die snel weer?

En dit jaar weer die speculoos!? Die is goooood.
 
Wauw die repen zien er echt goed uit, gaan mee met de volgende bestelling net zoals de nieuwe sauzen. Ik houd altijd wel van een beetje saus bij mijn eten dus ik ben wel benieuwd naar de smaak. Wat is de favoriet van jezelf rene?
 
Sauzen zijn inderdaad goed. De ketchup naar mijn smaak alleen iets te zoet. Heb ze geproefd en aan trainmaatje gegeven, hij eet liever saus dan ik :D
Maar echt een stuk beter en lekkerder dan die walden meuk

Smaken verschillen er is niet iets te maken wat iedereen lekker vind ;) maar de sauzen zijn inderdaad veel beter dan Walden farm :thumbs:

Beste,

Ik mis iets bij mijn bestelling die ik nu net open. De gold edition shakebeker 1000ml.

Groeten.

even de klantenservice mailen graag > info@xxlnutrition.nl

Damn er zijn veel smaken whey uitverkocht, komen die snel weer?

En dit jaar weer die speculoos!? Die is goooood.

Ja komt er allemaal weer aan, morgen weer als het goed is. Speculoos komt over een week of 3, special delivery!

Wauw die repen zien er echt goed uit, gaan mee met de volgende bestelling net zoals de nieuwe sauzen. Ik houd altijd wel van een beetje saus bij mijn eten dus ik ben wel benieuwd naar de smaak. Wat is de favoriet van jezelf rene?

Zal je zeker geen spijt van krijgen.
 
Xxl, zoek een test booster puur om libido iets op te krikken. zit in me nakuur en tis ff belabberd haha.

[Link niet meer beschikbaar]

Is dit de beste die je aanraad? of zeg je voor libido is er andere. merk maakt niet uit
 
Xxl, zoek een test booster puur om libido iets op te krikken. zit in me nakuur en tis ff belabberd haha.

[Link niet meer beschikbaar]

Is dit de beste die je aanraad? of zeg je voor libido is er andere. merk maakt niet uit

dit is zeker de beste, ik raad je er DHEA bij aan 25 of 50mg ED en vitamine D3 iets van 2000-3000IU per dag
 
Mss ook een idee om die korte Gym shorts te laten maken in stretch stof oid? Vind ze echt gemakkelijk zitten maar ze scheuren soms als je nog maar gewoon je fles water van de grond wil nemen :o
Vind ik wel spijtig. Heb degene met zwarte en rode striping en heb beide al moeten herstellen omdat ze gescheurd waren (kleine scheur maar), telkens bij iets van de grond te nemen :(
 
Mss ook een idee om die korte Gym shorts te laten maken in stretch stof oid? Vind ze echt gemakkelijk zitten maar ze scheuren soms als je nog maar gewoon je fles water van de grond wil nemen :o
Vind ik wel spijtig. Heb degene met zwarte en rode striping en heb beide al moeten herstellen omdat ze gescheurd waren (kleine scheur maar), telkens bij iets van de grond te nemen :(

Heb je niet een maatje te klein dan? de nieuwe versie heeft een kleine split aan de zijkant die komen binnenkort.
 
Is de rijstpoeder veranderd? Smaakt anders dan eerst.
 
Heb je niet een maatje te klein dan? de nieuwe versie heeft een kleine split aan de zijkant die komen binnenkort.
Heb een large. Denk dat dat wel volstaat. Je ziet wel dat ik train maar ben zeker geen monster :p mss eens xl proberen dan?
 
Back
Naar boven