AndroidHealthClinic

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Bezoekers in dit topic

Dus met andere woorden er is e2 nodig?

Ja, maar hangt van je dosis clomid af. 25mg/dag is te doen en vermoedelijk kan er voldoende oestrogeen op de receptoren. Als je klachten krijgt (droge ogen, slechter nachtzicht, droge en/of pijnlijke gewrichten) dan weet je dat het teveel is.
 
Ja, maar hangt van je dosis clomid af. 25mg/dag is te doen en vermoedelijk kan er voldoende oestrogeen op de receptoren. Als je klachten krijgt (droge ogen, slechter nachtzicht, droge en/of pijnlijke gewrichten) dan weet je dat het teveel is.

Wat denk je van een micro dose aro langs clomid? In totaal 20mg per week
 
Wat denk je van een micro dose aro langs clomid? In totaal 20mg per week

Dat kan teveel zijn samen. Alhoewel je alleen vrij oestrogeen verminderd. Maar dan kan je eigenlijk ook alleen aro nemen.
 
Cools ik weet dat het al eerder de revu gepasseerd heeft maar vanaf wanneer moet je calcium aan vitd3 gaan toevoegen?
 
Cools hoe denk jij over forskolin?
 
Cools ik weet dat het al eerder de revu gepasseerd heeft maar vanaf wanneer moet je calcium aan vitd3 gaan toevoegen?

Als je een veel te hoge dosis vitamine D neemt of als je calcium inname uit voeding te laag is.
 
Werkt mogelijk, maar ook mogelijk slecht voor je leverfunctie.
Dankjewel voor je antwoord, hoe kom je erbij dat het mogelijk slecht voor de leverfunctie is?
 
"It will be critical to identify the active substance(s) involved in the CFE induction of fatty liver. Notably, forskolin itself appears not to be involved in CFE induction of fatty liver and CYP [13,14]. In ongoing research, we are seeking to identify the active substance. Dus als je een supplememt neemt met 95% forskolin is dit te voorkomen?
 
Vermoed van niet, maar moet nog verder onderzocht worden.
 
Als je een veel te hoge dosis vitamine D neemt of als je calcium inname uit voeding te laag is.

Klopt dat wel? Ik dacht dat vitamine D nodig was om calcium goed op te kunnen nemen, wanneer je een te hoge dosis vitamine D neemt dan heb je toch juist kans dat je teveel calcium opneemt?
 
Klopt dat wel? Ik dacht dat vitamine D nodig was om calcium goed op te kunnen nemen, wanneer je een te hoge dosis vitamine D neemt dan heb je toch juist kans dat je teveel calcium opneemt?

Klopt, ik zat verkeerd. Het is omgedraaid.
 
Hey Cools,

Ik kwam de test booster "M Theory Quantum T" tegen met onderstaande ingrediënten. Zie ook deze link M Theory Quantum T Review: Giving The Best A Run For Their Money - Testosterone Boosters Review

Wat vind jij hier van, in vergelijking met extreme test van XXL? Ik zoek een alternatief voor extreme test omdat de ingrediënten aangepast zullen worden en allicht iets minder sterk zal zijn.


M THEORY QUANTUM T INGREDIENTS

QUANTUM T AM
Ingredients Dosages
Vitamin D3 (as Cholecalciferol) 7500 IU
Boron (as Boron Citrate) 6 mg
KSM-66® Ashwagandha Root Extract (Withania somnifera) 600 mg
Fenugreek (4:1 Extract) 300 mg
ForsLean® (10% Coleus Forskohlii) 250 mg
Diindolylmethane (DIM) 200 mg
BioPerine® (Black Pepper Extract) (95% Piperine) 5 mg
QUANTUM T PM
Ingredients Dosages
Magnesium (as Magnesium AAC) 350 mg
Zinc (as Zinc AAC) 30 mg
Mucuna Pruriens (98% L-Dopa) 300 mg
BioPerine® (Black Pepper Extract) (95% Piperine) 5 mg
Melatonin 1 mg
 
Hey Cools,

Ik kwam de test booster "M Theory Quantum T" tegen met onderstaande ingrediënten. Zie ook deze link M Theory Quantum T Review: Giving The Best A Run For Their Money - Testosterone Boosters Review

Wat vind jij hier van, in vergelijking met extreme test van XXL? Ik zoek een alternatief voor extreme test omdat de ingrediënten aangepast zullen worden en allicht iets minder sterk zal zijn.


M THEORY QUANTUM T INGREDIENTS

QUANTUM T AM
Ingredients Dosages
Vitamin D3 (as Cholecalciferol) 7500 IU
Boron (as Boron Citrate) 6 mg
KSM-66® Ashwagandha Root Extract (Withania somnifera) 600 mg
Fenugreek (4:1 Extract) 300 mg
ForsLean® (10% Coleus Forskohlii) 250 mg
Diindolylmethane (DIM) 200 mg
BioPerine® (Black Pepper Extract) (95% Piperine) 5 mg
QUANTUM T PM
Ingredients Dosages
Magnesium (as Magnesium AAC) 350 mg
Zinc (as Zinc AAC) 30 mg
Mucuna Pruriens (98% L-Dopa) 300 mg
BioPerine® (Black Pepper Extract) (95% Piperine) 5 mg
Melatonin 1 mg

Alle middelen erin kan je terugvinden in dit topic met onderzoeken. Niet slecht, maar iets teveel middelen erin (verkoopt natuurlijk beter).
 
Back
Naar boven