AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn deze in glanzend zwart verkrijgbaar 10/15/20 ? Dan hou ik alles gelijk en dat zou wel mooi zijn.

Kan die geannuleerde bestelling er uit, en de eerste bestelling die ik heb geplaatst (staat wel in het systeem) er bij in? Dan heb ik alles mooi overzichtelijk want heb natuurlijk nergens een bon van of iets. Bestelling 100184287

Schermafbeelding 2016-11-27 om 18.10.22.png


Schermafbeelding 2016-11-27 om 18.12.57.png


Schermafbeelding 2016-11-27 om 18.15.26.png
 
Al meer bekend over de voorraadlevering ATX belt?
De productie is blijkbaar vertraagd :( Ik hoop dat de riemen binnen twee weken hier zijn.

Als je al een bestelling hebt geplaatst krijg je vanzelf per e-mail bericht zodra de riemen zijn binnengekomen en je bestelling is verzonden.

Zijn deze in glanzend zwart verkrijgbaar 10/15/20 ? Dan hou ik alles gelijk en dat zou wel mooi zijn.

Kan die geannuleerde bestelling er uit, en de eerste bestelling die ik heb geplaatst (staat wel in het systeem) er bij in? Dan heb ik alles mooi overzichtelijk want heb natuurlijk nergens een bon van of iets. Bestelling 100184287
Op dit moment is de coating van deze halterschijven inderdaad glanzend maar uiteindelijk zullen ze weer mat worden, ik kan helaas niet garanderen dat je glanzende uitvoeringen krijgt!

De bonnen (facturen) krijg je overigens altijd per e-mail. Als je een factuur mist kun je die altijd opvragen. Er kunnen helaas geen bestellingen toegevoegd worden aan je bestelhistorie als je die bestellingen niet met je account hebt geplaatst.
 
Ik zag dat Transmission van de Haak ook op zaterdag bezorgd sinds kort. Is het ook mogelijk om bij jullie aan te geven dat er op zaterdag bezorgd kan worden?
 
Ik zag dat Transmission van de Haak ook op zaterdag bezorgd sinds kort. Is het ook mogelijk om bij jullie aan te geven dat er op zaterdag bezorgd kan worden?
Bedoel je zonder meerprijs? Daar is mij niets van bekend namelijk. Ik zal eens navraag doen bij TransMission en hier iets laten weten.

Zaterdaglevering is wel altijd al mogelijk bij TransMission maar dan wordt er dubbel tarief berekend. Gezien de vrij hoge verzendkosten van transportzendingen is dat meestal dus erg prijzig.
 
Bedoel je zonder meerprijs? Daar is mij niets van bekend namelijk. Ik zal eens navraag doen bij TransMission en hier iets laten weten.

Zaterdaglevering is wel altijd al mogelijk bij TransMission maar dan wordt er dubbel tarief berekend. Gezien de vrij hoge verzendkosten van transportzendingen is dat meestal dus erg prijzig.

Het stond op een vrachtwagen maar weet niet of dat extra kosten meebrengt.
 
Het stond op een vrachtwagen maar weet niet of dat extra kosten meebrengt.
Het ding met TransMission is dat dit een netwerk is van samenwerkende bedrijven. Als één onafhankelijk depot dit aanbiedt betekent dat dus niet dat het standaard is. Ik zal het echter eens voor je navragen maar ik denk dat wij het wel al gehoord hadden als dit standaard mogelijk zou zijn :)

Edit: zojuist al antwoord gekregen Jason91, zaterdaglevering is bij transportzendingen via TransMission inderdaad enkel mogelijk met toeslag.

Bij pakketzendingen via DPD is dit overigens wel gratis mogelijk :)
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk de levering 1 deze dagen van de laatste gewichten en dan heb ik mijn set compleet en kan hem gaan aanvullen in het komende jaar met extra's, nog veel dingen op mijn verlanglijstje staan. Paar jaar terug keek ik hier regelmatig naar dat ik het ooit wou aanschaffen en niet meer in een sportschool zou willen trainen, het duurde even en ben wat duurder uit door de bestelling in een paar delen te hebben gedaan de laatste twee maand, maar het is het echt waard! Paar jaar terug droomde ik hiervan en nu is het een paar jaar later! Exact wat ik toen wou hebben, heb ik nu!

Schermafbeelding 2016-11-29 om 22.36.55.png
 
Hopelijk de levering 1 deze dagen van de laatste gewichten en dan heb ik mijn set compleet en kan hem gaan aanvullen in het komende jaar met extra's, nog veel dingen op mijn verlanglijstje staan. Paar jaar terug keek ik hier regelmatig naar dat ik het ooit wou aanschaffen en niet meer in een sportschool zou willen trainen, het duurde even en ben wat duurder uit door de bestelling in een paar delen te hebben gedaan de laatste twee maand, maar het is het echt waard! Paar jaar terug droomde ik hiervan en nu is het een paar jaar later! Exact wat ik toen wou hebben, heb ik nu!
Mooi om te horen, wie weet hoe groot je home gym nog zal uitbreiden de komende jaren! Succes met je training :flex:
 
Is er inmiddels al iets meer bekend over:
- Wanneer de nieuwe specialty bars binnen komen? Wil graag de ATX SSB en misschien ook direct de multi grip bar kopen namelijk
- Wanneer de 50cm spotters voor het half rack los beschikbaar komen?
- Of de competition kettlebell 36kg uitvoering ook nog beschikbaar komt? Vind het zonde om 8 tm 32kg in mooi zwart te hebben en daar boven volledig gekleurde.. Heb hier een tijdje geleden al over gemaild en er zou naar gekeken worden
 
Is er inmiddels al iets meer bekend over:
- Wanneer de nieuwe specialty bars binnen komen? Wil graag de ATX SSB en misschien ook direct de multi grip bar kopen namelijk
- Wanneer de 50cm spotters voor het half rack los beschikbaar komen?
- Of de competition kettlebell 36kg uitvoering ook nog beschikbaar komt? Vind het zonde om 8 tm 32kg in mooi zwart te hebben en daar boven volledig gekleurde.. Heb hier een tijdje geleden al over gemaild en er zou naar gekeken worden
De nieuwe specialty bars zullen binnen twee weken te koop zijn.

Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe 50 cm spotters los verkrijgbaar zullen zijn, hetzelfde voor de 36 kg competition kettlebell.
 
Vanmiddag mijn levering gekregen van de laatste gewichten die ik graag wou hebben en kan nu ook de Deadlift normaal trainen door de grotere schijven. Ook erg blij met het schijven rack en deze staat mooi stabiel en heeft genoeg ruimte om alles kwijt te kunnen wat ik heb en wou.

Mocht ik echt sterk worden "later als ik groot ben" dan passen er nog makkelijk een paar extra gewichten op van 10/15/20/25 kilo en het rack kan dat ook makkelijk dragen. Zeer tevreden en een erg leuk Sinterklaas cadeau!

Schermafbeelding 2016-12-05 om 15.44.17.jpg
 
Vanmiddag mijn levering gekregen van de laatste gewichten die ik graag wou hebben en kan nu ook de Deadlift normaal trainen door de grotere schijven. Ook erg blij met het schijven rack en deze staat mooi stabiel en heeft genoeg ruimte om alles kwijt te kunnen wat ik heb en wou.

Mocht ik echt sterk worden "later als ik groot ben" dan passen er nog makkelijk een paar extra gewichten op van 10/15/20/25 kilo en het rack kan dat ook makkelijk dragen. Zeer tevreden en een erg leuk Sinterklaas cadeau!
Wat betreft de kleinere gewichten zit het opbergrek zo te zien wel al goed vol :D
 
Waarom heb je zoveel schijven van 5?
 
Ik zal het morgen even voor je nakijken. Volgens mij gaan we die set anders indelen.

Zal wel mooi zijn als de lattrekstang en de tricepstang er uit gaan, daarom heb ik hem niet besteld omdat je dan dingen dubbel hebt indien je zoals mij de HD2 + Lat hebt besteld. Ben benieuwd wat het dan gaat worden, hopelijk iets met een Nylon Multi Eenhandsgreep / Iron Force Enkel Straps en Roeigreep smal. Dan heb je echt een mooie complete basis set naar mijn idee/smaak. Helemaal met de nylon/enkel greep omdat je dan ook mooi met de lage pull beenoefeningen kunt gaan doen.

Maarja, ik wil nog zoveel en moet mij nu eerst gaan richten op een complete vloer en afwerp gebeuren. Zit alleen met de dikte van alles omdat ik het afwerpen op de spouw van de fundering wil hebben en dan moet ik met verschillende dikte's werken aan tegels en dingen. Waar ik wil afwerpen moet veel dikker zijn dan de rest, maar in het totaal van de rest even dik zijn. Ach, kan er nog even over nadenken hoe ik dat ga doen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven