Fitness Seller

Robke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit moet toch stiekem best lekker zijn??
 
Dit moet toch stiekem best lekker zijn??

Nee :p Ik vind er maar niks aan. Die high reps niet en die pomp niet. Maar goed. Het is weer even iets anders. Ik denk wel dat ik het anders ga indelen komende weken.
Dus werken met high volume de ene week, low reps een andere week en dan de 3de week ofzo een soort van max doen.
 
Nee :p Ik vind er maar niks aan. Die high reps niet en die pomp niet. Maar goed. Het is weer even iets anders. Ik denk wel dat ik het anders ga indelen komende weken.
Dus werken met high volume de ene week, low reps een andere week en dan de 3de week ofzo een soort van max doen.
Luilak..
 
:roflol:

Bwah. Tot een repje of 8 a 10 vind ik het nog ok. Maar eens over de 10 vind ik het gewoon saai worden.
Moet wel bekennen dat ik dat met bijvoorbeeld pulldowns ook wel heb. 15 reps is niet echt een pretje dan..
 
Moet wel bekennen dat ik dat met bijvoorbeeld pulldowns ook wel heb. 15 reps is niet echt een pretje dan..

Ja idd. Nu ja. Het scheelt wel in het zeulen met plates. Dat is ook al iets :p
 
dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (1tab; Universal); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 84min
Bodyweight: 96kg

Comments: conditioneel een beetje stuk gaan toch wel

Untitled.jpg
 
Ouwe bodybuilder :D
Mooi 8 x 163,5 :thumbs:
 
Ouwe bodybuilder :D
Mooi 8 x 163,5 :thumbs:

Ik ga het toch allemaal een beetje anders terug indelen. Enkel high reps raak je zo op een plateau imo.

Dus:
semi deload week + 50% assistance
3/3/3 week + 70% assistance
5/5/5 week + 60% assistance
5/3/1 week + 80% assistance.

Dan is er wat meer variatie.
 
Ik ga het toch allemaal een beetje anders terug indelen. Enkel high reps raak je zo op een plateau imo.
Het is meer dat je nog 2 dagen stuk zit na high reps die behoorlijk zwaar zijn, vind ik.
 
Het is meer dat je nog 2 dagen stuk zit na high reps die behoorlijk zwaar zijn, vind ik.

Mmm. Daar heb ik eigenlijk niet zo'n last van. Herstel hier vrij snel van. Als ik met low reps high weights in het rood ga, herstel ik moeilijker dan even met deze light weights door te beuken.
 
Het is meer dat je nog 2 dagen stuk zit na high reps die behoorlijk zwaar zijn, vind ik.

Hij doet ze maar op 50% hé, imo kun je dat elke dag wel doen :o
 
Ik wil je altijd wel eens een WOD'je voorschotelen ter afwisseling :D

Nee bedankt. Ik ben nog maar net van mijn schouder aids af :p
 
beetje reps is wel fijn.

Zelfs dorian deed dat :P
 
Back
Naar boven