AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
maandag weer een nieuwe dag idd! en meer kcals!!
 
maandag weer een nieuwe dag idd! en meer kcals!!
Inderdaad! Ik ga toch eens kijken wat een ophoging van 500 kcal gaat doen.
Ik zal het snel genoeg weten. Morgen dus wat meer preppen! :D
 
je squat op de vorige pagina is diep genoeg hoor:thumb:
 
Heb je al eens melatonine geprobeerd om je slaap te verbeteren?
 
Inderdaad! Ik ga toch eens kijken wat een ophoging van 500 kcal gaat doen.
Ik zal het snel genoeg weten. Morgen dus wat meer preppen! :D
Volgende week de 4500 he!! :D
 
Heb je al eens melatonine geprobeerd om je slaap te verbeteren?
Ja dat heb ik enige maanden geslikt. 3 mg en ook 6 mg geprobeerd. Slapen werd er niet beter van. Ik ben ermee gestopt nadat ik ben gestopt bij mijn oude werk. Mijn slaap is toen in ieder geval wel wat verbeterd.

Volgende week de 4500 he!! :D
Als ik niet aankom ga ik gewoon toch maar proberen in stappen omhoog te gaan ja!

Uit pure nieuwsgierigheid...

...waar bestaat je ontbijt uit Marina?
Dat heb ik al vaker gepost. Ben wel benieuwd waarom je dat wil weten. :)
350 ml sojayoghurt + 1 schep eiwit + 75 gr quinoavlokken of boekweitvlokken of glutenvrije havervlokken + 25 gr zonnebloempitten + 25 gram pompoenpitten + 25 gr chiazaad + 1 volle eetlepel cacao + 1 theelepel kaneel

Advies gevraagd...
Ik moet dus 28 december voor de leverpunctie. Maar kreeg vandaag een brief dat ik de 27ste voor de duoendoscopie (dunne darm / alvleesklier) moet.
In beide gevallen moet ik nuchter zijn.
Dus 26-12 vanaf 00:00 mag ik niet meer eten
27-12 om 13:00 is de endoscopie, dit duurt 1 uur en ik moet daarna nog 2 uur uitslapen dus ik zou als eerste pas rond 17:00 weer kunnen eten.
27-12 mag ik dan weer vanaf 00:00 niet eten en 28-12 in de ochtend in de leverpunctie en moet ik daarna een nacht blijven. En ziekenhuis eten is niet bepaald het je van het dus ik moet wel een en ander meenemen.

Maar dit betekend bijna 2 dagen minimaal mag eten en dat is voor mij echt een nekslag... dat kost mij letterlijk kilo's.. :sad:
Ik zit nu echt te dubben hoe ik dit aan moet pakken. kan in ieder geval de hele week ook niet niet trainen...
 
Niet zeuren en gaan, ik weet dat het klote voor je is maar nu niets uitstellen en zorgen dat je zo snel mogelijk de antwoorden hebt want jij zit in een knap lastige situatie en tot in den treuren heeft iedereen wel een gedachte of mogelijke oplossing wat je kunt proberen, maar je bent echt van de artsen en de onderzoeken afhankelijk. Ik hoop dat je die week niet te veel kracht en energie verliest door alles, maar als je wel antwoorden krijgt heb je tenminste weer vooruitzichten. Ik gun het je van harte dat ze iets gaan vinden want zou het vreselijk voor je vinden als er niets te ontdekken valt.

En ook met dat slapen, je kunt echt alles wel proberen wat je wilt, en je zult zien dat zelfs slaapmedicatie je niet omver gaat halen. Wie weet heeft het ook heel veel te maken met de klachten die je nu hebt dat het toch met elkaar een soort samenspel is.

PS: ik wil die week wel voor jou trainen dan heb je dat probleem al opgelost :engel:
 
Ik heb zelf de onderzoeken in deze week aangevraagd :o omdat ik dan vrij kon nemen. Dus ze gaan sowieso door.
Ik had alleen niet verwacht 2 dagen achter elkaar... Ik zei al kon het nu niet op 1 dag. Maar dat wilden ze niet. Maar het had handig geweest als ik er even een dag tussen had om wat aan te sterken. Maar goed.. we zullen zien. Zal wel een slap weekje worden.. als er dan iig maar wat uitkomt hoop ik dan.

Met slapen heb ik alles al geprobeerd hoor.. al 18 jaar lang inclusief slaaponderzoeken allerlei slaaphulpmiddelen homeopatisch, slaap hygiene (zoals dat zo mooi heet) medicijnen etc. Niets helpt. Maar misschien als er wel wat gewicht bijkomt dat dat ook weer beter gaat. Ik wordt toch veelal wakker omdat ik trek / honger heb ...
Mogelijk hangt het inderdaad met elkaar samen. Ik weet dat problemen met de lever bijvoorbeeld vaak hele vage klachten kan geven... dus afwachten maar.

hahaha.. van mij mag je! Nadeel bij mij is dat ik vaak erg veel last van mijn nek/schouder krijg als ik niet train (nekhernia en uitval links).
Dus een paar dagen niet trainen of mijn oefeningen doen betekend extra pijn... :(

***
In ieder geval vandaag op tijd naar huis gegaan en lekker in de middag in mijn oude vertrouwde gym rug getraind. Ging echt lekker! :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hahhaaa ik zit net te denken of je deze leuke tip al van iemand hebt gehad.... klassieke dope tip voor mensen die te weinig eten en slecht slapen. O zo slecht, maar hij is soms wel leuk als ik hem van mensen hoor als het om slapen en ontspanning gaat en zelfs tegen epilepsie! Het is ene wondermiddel :roflol: Moet er altijd om lachen als ik dit hoor.

 
Ik kan je niet adviseren wb eten, voor mij is het geen enkel probleem om 2 dagen niet te eten en op vet te draaien. Ik kan je hoogstens aanraden om aan de verpleging vriendelijk te vragen of je bv in de koffie/thee pauze wat extra';s kan krijgen, en uitleggen waarom.
Zou wel fijn zijn als er iets duidelijks gevonden werd.
 
Ik zou high fat voedsel meenemen zodat de kcals toch relatief snel wat aantikken. Als je een beetje sympathiek personeel in het ziekenhuis rond hebt lopen moet dat geen probleem zijn.

Wat !ingen die ik kan bedenken:
- Chocolade, kokos en yoghurt die je kan eten
- Zak noten voor tussendoor
- 6 eieren met kaas en zalm/makreel/bacon preppen oid

Veel succes in ieder geval gewenst!
 
Helaas wordt het gewoon ondergaan Marina! En proberen de dagen er omheen wat meer te eten. Je leeft nog langer dan vandaag, dus ondanks dat je het erg vind komt dat gewicht uiteindelijk wel weer.

Je wilt er toch alles aan gedaan hebben om erachter te komen wat er aan de hand is? Misschien dat je daarna wel een echt plan kan maken om gains te maken.

Ik zou me ondanks je gewicht echt niet druk maken Marina.

Hoe bevalt je nieuwe werk?
 
Ben wel benieuwd waarom je dat wil weten.

Om je wellicht behulpzaam te zijn...

Ik ben van mening dat dit uit erg veel vezels bestaat waarvan het weleens zo zou kunnen zijn dat je lichaam een heel groot percentage van de kcal sowieso niet opneemt.

Overweeg eens om simpel witte rijst te gaan eten, koken in water. Boter, suiker en kaneel toevoegen en afsluiten met een proteïne shake. Voor de training en tussendoor fruit, appels, bananen.

Je denkt nog steeds veel te moeilijk imo. Bakjes met voeding, te veel groenten en vezelrijke producten, bang om trainingen te missen...

Simpelere, makkelijk opneembare voeding, simpele training (kort en compound) en niet bang zijn om trainingen of tijdelijk gewicht te verliezen. Levert alleen stress op en da's nou net wat je moet zien te voorkomen.

Succes en sterkte..!
 
Dat het ziekenhuis je niet helpt met eten, schandalig gewoon, het gaat toch om je gezondheid en je hebt tenslotte een medische reden, ivm allegie en dieet.
Vegetariers krijgen dat wel voor elkaar...
Gewoon je man vragen eten mee smokkelen en oppeuzelen tijdens de koffie/theepauze, is tegen de regels ik weet het, aan de andere kant laten ze jouw ook barsten. Misschien kun je grote porties of desserts/fruit/eieren bestellen en later opeten, een voorraadje aanleggen? Verstop je achter het gordijn en oppeuzelen maar...:dunno: :thumbup:
 
Dat het ziekenhuis je niet helpt met eten, schandalig gewoon, het gaat toch om je gezondheid en je hebt tenslotte een medische reden, ivm allegie en dieet.
Vegetariers krijgen dat wel voor elkaar...
Gewoon je man vragen eten mee smokkelen en oppeuzelen tijdens de koffie/theepauze, is tegen de regels ik weet het, aan de andere kant laten ze jouw ook barsten. Misschien kun je grote porties of desserts/fruit/eieren bestellen en later opeten, een voorraadje aanleggen? Verstop je achter het gordijn en oppeuzelen maar...:dunno: :thumbup:
Zo ver is het toch nog niet? De dietiste heeft bij mijn vader bv best wel meegedacht over iets extra's of lekkers. Hij moest begin dit jaar geopereerd worden en heeft ook diabetes. Heel lief eigenlijk.
 
Ja begrijp het maar om haar twee dagen te laten verhongeren?


Je empathie wordt vast op prijs gesteld, maar 'verhongeren' in twee dagen...?!

Duidelijk dat je nog niet zo heel veel hebt meegemaakt in je schijnbaar jonge leven.
 
Je empathie wordt vast op prijs gesteld, maar 'verhongeren' in twee dagen...?!

Duidelijk dat je nog niet zo heel veel hebt meegemaakt in je schijnbaar jonge leven.

Het metabolisme van Marina is sky high, dus ja verhongeren. Afvallen 2-3kg zegt al meer dan genoeg.
Nee ik heb nooit klachten gehad betreft allergieen, darmen/lever of voeding....gelukkig.

Genoeg meegemaakt en kan het gelukkig nog na vertellen. Maar dat wist je al...
Daarom vind ik die uitspraak niet echt gepast. Sanca Saxon
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven