XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Weer een nieuwe bestelling gedaan: 100061448. Vandaag verzenden is uitgezet The Dutch Giant ? Ook fijn dat jullie supps van XXL verkopen (een subset). Ben benieuwd naar het ijs perzik-mango.

Klopt, datum voor morgen als lever dag is rond 12:00 uit gegaan i.v.m. twee inpakkers die vandaag niet konden en de hoeveelheid pakketten, excuus hiervoor. Perzik-mango is de frisse smaak van alle ijs smaken die we hebben, zeker een goede keus! Ik hoop in het nieuwe jaar XXL nog meer uit te breiden. Leuk te zien dat men er gebruik van maakt!

Vandaag weer een bestelling gedaan. Ik ben echt fan van de Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) (2.5KG IQF). Ik heb nu ook de Roasted kipfiletreepjes (naturel) (2,5KG IQF) erbij besteld. Eens kijken wat het verschil is.

De blokjes, roasted kifpiletreepjes en hele kipfilets in de los van elkaar gevroren 2.5kg zakken worden door dezelfde mensen gemaakt. Ze hebben wat verschil, maar hierdoor is de kans wel groot dat je ze alle drie lekker vindt :). Bedankt voor je bestelling weer Hans!
 
Eindelijk verhuisd, en meteen een nieuwe vriezer voor in de garage gekocht. Dus zojuist weer een bestelling (100061553) geplaatst.
Ik heb weer wat nieuwe producten mee besteld. Ben erg benieuwd naar het proteine ijs, en de zalmburgers.

Ik heb wel een een paar verzoeken:
1. Levering graag op donderdag 8 december ipv. woensdag 7 december. (ophalen bij afhaalpunt had geen andere dag)
2. Extra flyers in de doos. Die kan ik uitdelen op het werk aan geïnteresseerde collega's. (handig voor mensen die in ploegen werken / of een gezonde lunch willen)
3. Verpakken in de oude Muscle Meat doos, indien nog beschikbaar. :flexbiceps:

Alvast bedankt!

Bas
 
The Dutch Giant

Zijn of komen de oude variant van de kant en klare kipblokjes gekookt nog terug?

Vind de oude makelijker en lekkerder wegeten.
 
Eindelijk verhuisd, en meteen een nieuwe vriezer voor in de garage gekocht. Dus zojuist weer een bestelling (100061553) geplaatst.
Ik heb weer wat nieuwe producten mee besteld. Ben erg benieuwd naar het proteine ijs, en de zalmburgers.

Ik heb wel een een paar verzoeken:
1. Levering graag op donderdag 8 december ipv. woensdag 7 december. (ophalen bij afhaalpunt had geen andere dag)
2. Extra flyers in de doos. Die kan ik uitdelen op het werk aan geïnteresseerde collega's. (handig voor mensen die in ploegen werken / of een gezonde lunch willen)
3. Verpakken in de oude Muscle Meat doos, indien nog beschikbaar. :flexbiceps:

Alvast bedankt!

Bas

Leuk! Bedankt voor de zeer grote bestelling :thumbs:. Als je de zalmburger goed vindt kan ik ook zeker de worst versie aanraden. Smaakt niet naar zalm door de kruiden maskering. Magnetron en eten maar :).

1: Ga ik voor zorgen
2: Ah... dat zou top zijn, alles helpt :) bedankt hiervoor.
3: Ik zet het als notitie bij je bestelling. Wie de bestelling krijgt om in te pakken zal dat dan lezen en even zoeken.

The Dutch Giant

Zijn of komen de oude variant van de kant en klare kipblokjes gekookt nog terug?

Vind de oude makelijker en lekkerder wegeten.

Bedankt voor de feedback! Er zijn geen plannen op het moment om terug te gaan i.v.m. veel positieve feedback. Ik kan mij voorstellen dat je de vorige versie gemakkelijker vond omdat deze als blokjes uit het zakje vielen (toch?). Je hebt denk ik wel de instructievideo op de productpagina gezien, als blokjes eruit duwen bij deze versie.
 
Leuk! Bedankt voor de zeer grote bestelling :thumbs:. Als je de zalmburger goed vindt kan ik ook zeker de worst versie aanraden. Smaakt niet naar zalm door de kruiden maskering. Magnetron en eten maar :).

1: Ga ik voor zorgen
2: Ah... dat zou top zijn, alles helpt :) bedankt hiervoor.
3: Ik zet het als notitie bij je bestelling. Wie de bestelling krijgt om in te pakken zal dat dan lezen en even zoeken.
Super service weer!

Een stuk of 20 flyers zou handig zijn. Dan kan ik er ook een paar meenemen naar de vitality @ work avonden. Hoogstwaarschijnlijk zitten er wel een paar potentiële klanten tussen.
 
The Dutch Giant Als ik op jullie factuur kijk, zie ik PostNL 0,00. Terwijl op de site staat dat er 5 euro voor wordt gerekenend?
 
The Dutch Giant Als ik op jullie factuur kijk, zie ik PostNL 0,00. Terwijl op de site staat dat er 5 euro voor wordt gerekenend?

Je hebt de burger deal gekocht. De deal is geen verzendkosten. :) Grote bestelling weer trouwens, gaat er goed in zo te zien :meal: bedankt weer!
 
Weer een 'kleine' bestelling gedaan ;) Top dat jullie Fully Loaded op voorraad hebben
Hoop dat PostNL de bestelling nu wel netjes de volgende dag aflevert..hoeven we er niet weer achteraan te bellen :)
 
Komen de zalmburgers ook bij de burgerdeal in?
 
Weer een 'kleine' bestelling gedaan ;) Top dat jullie Fully Loaded op voorraad hebben
Hoop dat PostNL de bestelling nu wel netjes de volgende dag aflevert..hoeven we er niet weer achteraan te bellen :)

Fully loaded is best wel awesome door de hoge doseringen ja. Komt vast goed @ bezorging! Mocht je slechte ervaring met je postbode blijven houden, dan kun je altijd nog voor een ophaallocatie gaan zodat je nergens meer op wacht en af en toe de track&trace checked of hij er al ligt.

Komen de zalmburgers ook bij de burgerdeal in?

Goed punt :D toegevoegd!
 
Super! Komende dagen kan je bestelling verwachten
 
Fully loaded is best wel awesome door de hoge doseringen ja. Komt vast goed @ bezorging! Mocht je slechte ervaring met je postbode blijven houden, dan kun je altijd nog voor een ophaallocatie gaan zodat je nergens meer op wacht en af en toe de track&trace checked of hij er al ligt.

!
Ja dat was het hele punt vorige maand, weet je nog? Toen stond hij niet bij het afhaal punt en had je PostNL nog gecontact.
Maar we hebben goede hoop :) Tnx
 
Super! Komende dagen kan je bestelling verwachten

:thumbs:

Ja dat was het hele punt vorige maand, weet je nog? Toen stond hij niet bij het afhaal punt en had je PostNL nog gecontact.
Maar we hebben goede hoop :) Tnx

Ja weet het weer :). Inmiddels dit pakket goed aangekomen?


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor jullie winter bulk (en onze winterslaap) sluiten wij dit jaar af met een knaller op onze meest populaire producten: 10% korting, twee weken lang!!
10% Korting producten
Dit wordt mogelijk gemaakt door een aantal van onze leveranciers en is van 8 t/m 22 december geldig. 23 t/m 8 januari zijn wij dicht, vul je vriezer met deze actie nu het nog kan!
 
Net mijn twee pakketten binnen gekregen. Straks na het sporten trek ik mijn eerste bak ijs open. :meal:

Ben vandaag nog persoonlijk gebeld door Marcel dat jullie vergeten waren om een oude doos te sturen. Hij bood zelfs aan om er een na te sturen.

Niet alleen de producten, maar ook de klantenservice is top! :thumbs:
 
Net mijn twee pakketten binnen gekregen. Straks na het sporten trek ik mijn eerste bak ijs open. :meal:

Ben vandaag nog persoonlijk gebeld door Marcel dat jullie vergeten waren om een oude doos te sturen. Hij bood zelfs aan om er een na te sturen.

Niet alleen de producten, maar ook de klantenservice is top! :thumbs:

En? Wat vond je van het protein ice :D? Ik geef het door aan marcel, bedankt voor het compliment :thumbs:
 
Beste Scoobz0r,

Mag ik vragen waarom de kangoeroebiefstuk van verpakking is veranderd, veranderd er ook iets in smaak?
 
Beste Scoobz0r,

Mag ik vragen waarom de kangoeroebiefstuk van verpakking is veranderd, veranderd er ook iets in smaak?

Product is hetzelfde (herkomst + deel van de kangoeroe), alleen een andere route! Eerst werden de delen van de kangoeroe van Australië naar Nederland getransporteerd en hier in Nederland gesneden en verpakt. Nu wordt het daar op gewicht gesneden en verpakt en dan getransporteerd.
 
Beste Olivier,

ik zou graag kip willen bestellen (bulk-voordeel) maar ik zie de 2kg kipblokjes (naturel variant) er niet tussen staan (zie afbeelding in bijlage), ik vind het echt jammer als ik deze niet kan bestellen want vind de gekruiden versies persoonlijk niks.

Is er alsnog een mogelijkheid om 6kg (3 x 2kg) de naturel versies te bestellen i.p.v. gekruid? Zo ja, hoe?

Alvast bedankt!

Naamloos.jpg
 
Beste Olivier,

ik zou graag kip willen bestellen (bulk-voordeel) maar ik zie de 2kg kipblokjes (naturel variant) er niet tussen staan (zie afbeelding in bijlage), ik vind het echt jammer als ik deze niet kan bestellen want vind de gekruiden versies persoonlijk niks.

Is er alsnog een mogelijkheid om 6kg (3 x 2kg) de naturel versies te bestellen i.p.v. gekruid? Zo ja, hoe?

Alvast bedankt!

Je kan toch de 2.5 kg naturel kip blokjes nemen?
 
Je kan toch de 2.5 kg naturel kip blokjes nemen?

Nee dat zijn 2 verschillende producten.

Bij die 10 x 200g kipfilet blokjes is totaal geen suiker of zetmeel aan toegevoegd en daar geef ik mijn voorkeur aan.
 
Back
Naar boven