AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

We zullen het de komende weken zien ;-)
 
Afgelopen weekend 104 kg aangetikt en vanmorgen weer 102kg, dus dat wordt weer cheaten denk ik :p m'n vetpercentage zal nu wel een 9% zijn maar het is vertekend door al dat vocht. Begin eruit te zien als een blok :o maar het werkt wel op deze manier.
 
Netjes maatje! Zit je nog steeds op die bulkbombs?
Gewicht gaat lekker dus :p
 
Yes nog steeds op de bulkbombs! Nog 17 tabs, aanrader om als pre workout te gebruiken. Uurtje na inname merk je echt meer hardheid in de spieren.
 
Afgelopen weekend 104 kg aangetikt en vanmorgen weer 102kg, dus dat wordt weer cheaten denk ik :p m'n vetpercentage zal nu wel een 9% zijn maar het is vertekend door al dat vocht. Begin eruit te zien als een blok :o maar het werkt wel op deze manier.

Denk niet dat er veel vet bij zal zitten. Zal meer vocht zijn denk ik. Jij hebt meer vetten nodig in je dieet. Altijd maar meer carbs eten gaat averechts werken bij jouw lichaams type. Hou die macd en burger king even vol en je zal blijven gainen.
 
Denk niet dat er veel vet bij zal zitten. Zal meer vocht zijn denk ik. Jij hebt meer vetten nodig in je dieet. Altijd maar meer carbs eten gaat averechts werken bij jouw lichaams type. Hou die macd en burger king even vol en je zal blijven gainen.
Is ook zo man! Vet is net niks bijgekomen. Opblazen in vocht is wat ik doe na z'n cheat wat er zo weer af is. M'n coach zegt hetzelfde cheat maar wat meer, want je stofwisseling is bizar hoog. Als ik zo doorga haal ik 105kg makkelijk. Moet alleen eens wat meer gaan stretchen want begin lomp en stijf te worden op dit gewicht. Maar trainingen gaan nog beter dus dat geeft mij ook de indicatie dat ik spiermassa aan het gainen ben.
 
Update:

Gaat nog steeds heel lekker.

Gewicht schommelt tussen de 103-104kg op nuchtere maag. Trainingen gaan met de week vooruit en reacties liegen ook niet. Denk dat de Bold nu pas op volle toeren draait. Deze week nog door op de bulkbombs en dan even alleen door op de test en bold.

De bedoeling is dat ik in januari ga cutten dus deze maand nog even alles eruit halen om over die 105kg te komen. Enige downside van het bulken is dat ik extreem bloated ben door al dat eten. Vocht is dan nog niet het ergste scenario maar dat je moeite krijgt met veters strikken ed.. Terwijl je vetpercentage hooguit 10% is. Benen worden nu 2x per week hard gehit want deze moeten absoluut nog voller!
 
Gewicht staat nu op een 104kg.

Trainingen gaan extreem goed! Van de week nog eens gaan deadliften na een lange tijd en gelijk een PR met 240kg neergezet. Eigenlijk met alle compounds grote sprongen gemaakt.

Vetpercentage stijgt gewoon niet ondanks m'n dirty bulk. Ik ben er zelfs aan het denken nog een eiwitshake met havermout snachts te nuttigen wanneer ik even naar de wc moet. Gewoon van tevoren klaarmaken dan is dat wel redelijk snel gedaan. Kosten wat kost moet ik deze maand nog over de 105kg komen.
 
Gewicht staat nu op een 104kg.

Trainingen gaan extreem goed! Van de week nog eens gaan deadliften na een lange tijd en gelijk een PR met 240kg neergezet. Eigenlijk met alle compounds grote sprongen gemaakt.

Vetpercentage stijgt gewoon niet ondanks m'n dirty bulk. Ik ben er zelfs aan het denken nog een eiwitshake met havermout snachts te nuttigen wanneer ik even naar de wc moet. Gewoon van tevoren klaarmaken dan is dat wel redelijk snel gedaan. Kosten wat kost moet ik deze maand nog over de 105kg komen.
Heb je nou ook nog steeds die bulk bombs er in en hoe bevallen/bevielen die? :)
 
Heb je nou ook nog steeds die bulk bombs er in en hoe bevallen/bevielen die? :)
Nee enkel nog test en bold atm.

Ik zou zeggen geef ze maar eens een kans ;) ik weet zeker dat je ze fijn zult vinden. Niet de extreme vochtretentie die je tijdens een bulk hebt van een dianabol of oxy. Keiharde pumps al een uurtje na inname. Tijdens trainingen zit er ook heel snel een pomp in. Zoals bij elk goedje je ziet het ps echt schinen als je op een laag vetpercentage dus het zou ideaal zijn in jou geval tijdens een rebound.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Meer vetten (gezonde) eten en je zal wel gainen.

Zaterdagmiddag/namiddag ben ik normaal gezien op de Sap cup. Ik dacht dat jij ook ging met je vriendin?
 
Meer vetten (gezonde) eten en je zal wel gainen.

Zaterdagmiddag/namiddag ben ik normaal gezien op de Sap cup. Ik dacht dat jij ook ging met je vriendin?
Ik ben nu niks meer aan het tellen wat betreft kcals maar zit zeker op een 6000 kcals. Gezonde vetten zitten ook heel hoog. Voeg kokosolie en olijfolie bij m'n shakes, met een pot pindakaas van 500gram doe ik gemiddeld 3 dagen. 5-7 hele eieren per dag.

Ik ga indd met m'n vriendin, ben er alleen op zondag.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
We echt kut van die huidaandoeningen man! Maar zo heeft iedereen wel wat.

Nog even bikkelen die 3 dagen en genieten van de epic rebound.
ik wil ook rebounden check me vraag ff in me topic ben te lui door me cardio net om je te pmen :P
 
Ik ben er zaterdag. Als alles goed gaat gaat mijn dochter (7) ook mee. Wil al zolang eens mee om naar de sterke mannen en vrouwen te gaan kijken.
 
Tijdje niet meegelezen maar gaat lekker zo te zien!
 
Tijdje niet meegelezen maar gaat lekker zo te zien!
Gaat wel de goede kant op ja! Januari begin ik met de prep. Atm nog steeds aan het bulken en schommel nog steeds rond de 104-105kg.
 
wat draai je nou ook alweer atm allemaal in je bulk? :)
 
Back
Naar boven