MuscleMeat

Re-Gen Peptides

Bezoekers in dit topic

ovation

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
2.776
Waardering
2.437
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
7%
Dit is een amino supplement die uit bloedplasma word gehaald. dit is nagenoeg hetzelfde als je lichaamseigen eiwit en word dus heel snel opgenomen.

ik zit hier nu al een paar maanden aan en dit werkt echt, voel me fitter, herstelt een heel stuk sneller.

iedereen om me heen die het gebruikt is er heel tevreden over. zelfs zieke mensen die niet meer zonder willen en er baat bij hebben, spierziektes, immuunsysteem ziekte.

als goed is heeft XXL het ook.... maar dan onder een eigen label.

regen_bottle_and_tablets.jpg
 
PeptideStructure.jpg
 
Dan moet je deze bedoelen van XXL Peptides
 
Vandaar dat ze me laatst bij de bloedbank vroegen of ik naast bloed ook maandelijks plasma wilde doneren!!!!
 
Er was 1 NL shop die dit verkocht en die zijn er mee gestopt, omdat het niet aan de regels voldoet om als voedingssupplement te verkopen.
Ben benieuwd waarom XXL het dan wel mag verkopen..?
 
Er was 1 NL shop die dit verkocht en die zijn er mee gestopt, omdat het niet aan de regels voldoet om als voedingssupplement te verkopen.
Ben benieuwd waarom XXL het dan wel mag verkopen..?

Welke shop was dat? En wat zit er dan in volgens jou wat niet mag?
 
skydirk ....NL.... verkopen het bij mij op de gym
 
Haha bij mij op de gym verkopen ze:o

Wat er allemaal niet in de gemiddelde gym verkocht word....
 
Slide1_1.JPG
Slide1_1.JPG

aminozuren en mineralen... meer zit er niet in.. jullie maken het wel spannend hoor hahahah
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Vraag me af wat hier de toegevoegde waarde van is voor de gemiddelde sporter in relatie tot de extra kosten.
 
tja.. dat is met elk supplement.... als je voeding goed in elkaar zit heb je geen supps nodig...;-)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Welke shop was dat? En wat zit er dan in volgens jou wat niet mag?

Geen idee meer welke supplementen shop dat was. Ik was ook op zoek naar dit product toen en vond deze shop. Maar daar stond de mededeling dat ze dit product niet langer meer leveren, omdat het niet meer verkocht mocht worden als voedingssupplement.

Ik heb volgens mij toch duidelijk gezegd dat er een melding op de site stond betreft dit onderwerp.. het gaat er niet om wat ik er van denk.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven