XXL Nutrition

Eiwitgehalte in shakes

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertt

Novice
Lid geworden
21 nov 2016
Berichten
25
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
70kg
Goedemorgen!

Gisteravond kwam ik op diverse websites tegen dat Body&Fit niet de hoeveelheid eiwit in hun Whey Perfection heeft vergeleken met wat op de verpakking staat.

Omdat ik al een aantal maanden Whey Perfection van Body&Fit gebruik & ik nog niet op de hoogte was van dit schandaal toen ik begon met het gebruik, vraag ik mij nu af of ze na dit schandaal wel de hoeveelheid eiwitten in de shakes hebben gedaan wat op de verpakking staat?

Groeten Robert
 
Ze claimen van wel, maar ik koop niks bij (voormalig) oplichters.
 
Ze claimen van wel, maar ik koop niks bij (voormalig) oplichters.

Ik zit nu dus met een pot van 2,8kg. Als ik hier doorheen ben, ben ik ook van plan over te stappen op XXLNutrition. Tenzij mensen nog andere tips hebben?
 
Ik zit nu dus met een pot van 2,8kg. Als ik hier doorheen ben, ben ik ook van plan over te stappen op XXLNutrition. Tenzij mensen nog andere tips hebben?
Opmaken en overstappen naar XXL!

Weggooien is ook zonde.
 
Als de buurvrouw een potje suiker vraagt kan je de whey van hun geven.
 
Je zou op de website Supplement Lab Test kunnen bekijken wat de mogelijkheden zijn. Bestel zelf bij XXL en komt altijd prima uit de tests.
 
Ik zit nu dus met een pot van 2,8kg. Als ik hier doorheen ben, ben ik ook van plan over te stappen op XXLNutrition. Tenzij mensen nog andere tips hebben?

Myprotein vind ik echt een toppertje!

Op dit moment is er 30% korting op alles (met code 30korting) en 40% korting op amino's en pillen (met code aminonl) - scheelt een hoop qua prijzen met de concurrent.
 
Myprotein is inderdaad ook goed.

Ook heel vaak korting.
 
Als ik dit nou eerder had geweten. Vroeg me al af waarom ik op dit forum nooit iets las over B&F.. Daar bestel ik dus ook niet meer dan. :mad:
 
Als ik dit nou eerder had geweten. Vroeg me al af waarom ik op dit forum nooit iets las over B&F.. Daar bestel ik dus ook niet meer dan. :mad:
Er is veel over te lezen,alleen nooit iets goeds :)
 
Als ik dit nou eerder had geweten. Vroeg me al af waarom ik op dit forum nooit iets las over B&F.. Daar bestel ik dus ook niet meer dan. :mad:

Geeft niet.. ik ga er even vanuit dat je nog redelijk nieuw bent op het gebied van fitness en supplementen. De meesten beginnen wel bij b&f en komen er later achter dat ze toch beter een paar euro meer kunnen besteden.
 
Myprotein vind ik echt een toppertje!

Op dit moment is er 30% korting op alles (met code 30korting) en 40% korting op amino's en pillen (met code aminonl) - scheelt een hoop qua prijzen met de concurrent.


ik heb even op de site gekeken ,

met die 30% korting word het heel interessant...,

jammer dat je alleen met paypal en creditcard kunt betalen

ff snel een account openen bij paypal
 
B&F idd nooit meer kopen, ook gewoon geen enkel product van hun.
Ik haal zelf bij bulkpowdersm vaak goede aanbiedingen, veel keus in smaak en ze smaken ook gewoon heerlijk.
 
ik heb even op de site gekeken ,

met die 30% korting word het heel interessant...,

jammer dat je alleen met paypal en creditcard kunt betalen

ff snel een account openen bij paypal

Mocht je in de buurt van rotterdam wonen, mag je ook een kilootje van me overkopen :o heb nog een batch van +/- 4 kilo die voor juni/juli op moet (tht datum) :emo:

Haha nee maar you smart. :goodidea: Weet niet of je nog op tijd gebruik kan maken van de huidige aanbieding, maar ze komen sws wel vAker met 30% korting (meestal is dat de maximale korting op whey).
 
Heh, ik maak m'n pot gewoon op & begin wel bij XXLNutrition. Hoop dat hun banaansmaak net zo goed is als die van B&F. :D
 
Geeft niet.. ik ga er even vanuit dat je nog redelijk nieuw bent op het gebied van fitness en supplementen. De meesten beginnen wel bij b&f en komen er later achter dat ze toch beter een paar euro meer kunnen besteden.

Klopt, ik train nu een jaar (ik was een van de noobs die op 2 januari de gym in kwam rennen), dus het had voor mij geen bijzonder groot verschil gemaakt. Maar goed, mij zien ze bij b&f dus niet meer terug!
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
ik heb even op de site gekeken ,

met die 30% korting word het heel interessant...,

jammer dat je alleen met paypal en creditcard kunt betalen

ff snel een account openen bij paypal

MyProtein is gewoon betalen met iDeal meen ik. Gister nog gedaan namelijk :o
 
Goed topic!

Ik ga ook maar is naar XXL , schijnt iedereen van te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven