MuscleMeat

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het is toch grappig dat zo een beetje heel het internet vol staat vol SJW haat maar op facebook is het kwartje nog niet gevallen.

Ik probeer mijn timeline ook angstvallig te vermijden maar af en toe wordt het toch lastig en beginnen de handjes te kriebelen.

Mensen liken die shit ook van DiCaprio, DeNiro en Streep maar als je dan alle comments kijkt is het een grote rant op die mensen. Amerikanen zijn zo klaar met die shit. Het is alleen Europa wat nog steeds op de Antitrump bandwagon stapt.

Met uitzondering van sommige blanke mannen.



Maar niet Mc. Chick. Die is nog in protest.



#HughMungusHisLifeMatters
 
Trump kan maar beter een voorbeeld aan mij nemen en ook geen fuck geven.
RobG u mad? :p
 
Waarom zou Trump wél verandering brengen? Die vertegenwoordigt ook gewoon het grote geld/de elite. Ik moet het allemaal nog maar eens zien.
 
Omdat hij zich afzet tegen de gevestigde media en niet politiek correct is natuurlijk.

hihi
 
Presidenten kunnen sowieso niet veel veranderen me dunkt. FDR gebruikte bijvoorbeeld wel als geen ander zijn executive orders en presidential vetoes.
 
Soms vraag ik mij af of die trumpsupporters niet gewoon hele onzekere mensen zijn die nog schrikken van een windje
 
Hij deed het wel aardig bij militairen. (en veteranen)

6s98k6.jpg
 
Waarom zou Trump wél verandering brengen? Die vertegenwoordigt ook gewoon het grote geld/de elite. Ik moet het allemaal nog maar eens zien.
Dat moet idd nog blijken. Waar ik, en menig ander in dit topic, het vaak met verbazing en een glimlach over gehad hebben is het bij voorbaat afserveren van Trump. Want Hillary, want Obama. Enfin, dat bekende riedeltje. Zijn opponent Hillary had het naar mijn overtuiging niet beter kunnen doen, eerder slechter. De toekomst zal moeten uitwijzen in welk perspectief Trump te plaatsen is, nadat hij het stokje heeft overgedragen. Als alle haters tot bedaren zijn gebracht en het leven weer normaal wordt voor alle sjw's dan zal het licht niet uitgaan. Dan blijkt het allemaal wel mee te vallen. Zeker na Obama. Want laten we wel zijn, die had werkelijk bijna alles mee maar heeft er weinig van gebracht. Dat moet ook de grootste fan erkennen.
 
Laatst bewerkt:
Dat moet idd nog blijken. Waar ik, en menig ander in dit topic, het vaak met verbazing en een glimlach over gehad hebben is het bij voorbaat afserveren van Trump. Want Hillary, want Obama. Enfin, dat bekende riedeltje. Zijn opponent Hillary had het naar mijn overtuiging niet beter kunnen doen, eerder slechter. De toekomst zal moeten uitwijzen in welk perspectief Trump te plaatsen is nadat hij het stokje heeft overgedragen.

Idd. Hij ging er toch voor zorgen dat er een 3e wereldoorlog ging uitbreken. We zullen zien of de roepers gelijk krijgen.

Of hij het beter of slechter gaat doen valt nog af te wachten.
 
Ja die kernkoppen en rode knop. Derde wereldoorlog zou komen. Waarschijnlijk niet wetende dat Obama daar al aardig mee bezig is.
 
Laatst bewerkt:
Ja die kernkoppen en rode knop. Derde wereldoorlog zou komen. Waarschijnlijk niet wetende dat Obama daar al aardig mee bezig is.

Zelfs in zijn laatste dagen nog.

En Hillary is nu ook niet het toonbeeld voor vrede,maar dat zijn maar details.
 
Soms vraag ik mij af of die trumpsupporters niet gewoon hele onzekere mensen zijn die nog schrikken van een windje

Linksmens modus: "Trump suporters zijn bang. Er is onvrede (no shit), de mensen hebben gesproken"

Jada jada.

Ik vind Trump een baas. Bang ben ik al helemaal niet. Gozert kan tenminste beetje knallen.
 
Men zegt ook al te graag ja Trump heeft geen ervaring. Daarbij wordt gemakshalve voorbij gegaan aan het feit dat Obama nauwelijks ervaring had, een paar jaar senaat meer niet. Hij is overigens afgestudeerd op internationale betrekkingen, als hij nou ergens hard heeft gefaald is het wel daarop.
 
Men zegt ook al te graag ja Trump heeft geen ervaring. Daarbij wordt gemakshalve voorbij gegaan aan het feit dat Obama nauwelijks ervaring had, een paar jaar senaat meer niet. Hij is overigens afgestudeerd op internationale betrekkingen, als hij nou ergens hard heeft gefaald is het wel daarop.

Jaja obama ging het allemaal eens doen. Want???? Is niet veel van in huis gekomen.
 
De Lincoln mythe is nog steeds intact zo te zien. All is well with the world.

Nu vind ik plaats 18 op een totaal 44 presidenten helemaal niet zo slecht hoor. Al moet je er misschien een paar schrappen omdat ze niet één termijn volmaakten.
 
Laatst bewerkt:
Ander lijstje dat ik een keer gezien had bungelde Jackson ergens onder aan. Opvallend.
 
De Lincoln mythe nog steeds intact zo te zien. All is well with the world.

Nu vind ik plaats 18 op 44 presidenten niet zo slecht hoor. Al moet je er misschien een paar schrappen omdat ze zelfs geen volledige termijn uitdienden.

Voor iemand waarvan iedereen zei dat hij het eens allemaal ging doen wel.
 
Back
Naar boven