MuscleMeat

eddieuutemst's quarantraining log

Bezoekers in dit topic

Ik zal nog even snel de training van vanmorgen uittypen voordat ik morgen de helft ervan alweer vergeten ben..

Bench:
80,85,85,85 kg x 5

Close grip lateral pull down:
220,235,235,220 lbs x 5

OHP:
50 kg x 5,5,10

Seated cable row:
170 lbs x 5,5,5,5

Chest press:
80,90,80 kg x 5

Side raise:
14 kg x 8,8,8

Hammer curl:
18 kg x 8
20 kg x 6
22 kg x 4

Dumbbell tricep extension:
12 kg x 8,8,8

Ik ga nu weer met minder zware gewichten trainen en dan elke keer 2.5 kg erbij totdat ik moet resetten, zoals ik dat eerst ook deed, dat werkte toch wel heel goed.

Een poosje niets gelezen hier, maar ik zie dat je mooie trainingen neerzet de laatste tijd :D. Bevalt UB/LB goed en bij welke BigGym train je?
Welkom terug haha, UB/LB bevalt me wel in de zin dat ik meer oefeningen kan doen, maar het herstel lijkt daardoor wel iets langer te duren waardoor ik nu meestal elke 3 dagen een spiergroep aanpak in plaats van elke 2 dagen. Ik probeer het gewoon een tijdje uit en als de vooruitgang even goed is al met full body blijf ik bij UB/LB want de trainingen zijn zo wel leuker en vollediger! Ik zit bij BigGym Enschede sinds een half jaar en dat bevalt goed :) Ik ben daar uit nood wezen trainen toen de gym op de campus 2 weken dicht was, maar dat was best wel een eye opener om het zo te zeggen... Het is toch wel even wat beter dan de kleine (en drukke!) gym op de UT :p
 
Biggym ftw :D. Ik dacht even dat je ook in Groningen trainde ;)
 
Biggym ftw :D. Ik dacht even dat je ook in Groningen trainde ;)
Volgens mij zijn de vestigingen in Enschede en Groningen tegelijkertijd begonnen en dat ze daarom een beetje dezelfde opzet hebben :)

Vanavond ging de training super! Morgen ochtend doe ik UB en dan ga ik eventjes op vakantie, donderdag avond kan ik weer trainen waarschijnlijk.

Squat:

80,85,87.5 kg x 5 %87.5 kg op film. Het voelt goed om hier langzaamaan weer meer gewicht te kunnen pakken :)

Deadlift (belt & straps):
160 kg x 6,5 %6 reps met 160 kg is een pr! En dat is na het squatten :D

Leg press:
190 lbs x 8
195,200 lbs x 5

Lying leg curl:
50,75,77.5 kg x 5

Dumbbell side bend:
30,34 kg x 8
38 kg x 5

Calf raise machine:
200 lbs x 8,8,8

BW ~ 74.0 kg.

Het is 's avonds eigenlijk veel te donker om te filmen bij BigGym, maar als je heel goed kijkt zie je dat het een filmpje is van een squattende eddieuutemst... lol
 
Thanks! Ik had niet verwacht dat ze na 3 weken bulken al zouden vallen, maar vandaag alweer een! :D

Bench:

80,85,85 kg x 5
90,90,95,100 kg x 1 %de 100 kg werd aangeraakt maar dat was zonder te helpen. Ik ben nu 4.5 kg lichter dan toen ik voor het eerst 100 kg kon benchen een half jaar geleden en toen was dat ook met een specifieke warmup om te maxen, nu was het gewoon random nog even na een hoop andere sets. Alle sets gingen goed met de form, alleen bij die van 100 kg zie je dat mijn armen weer naar buiten willen. Ze trillen heen en weer, een soort gevecht tussen mijzelf die m'n armen naar binnen duwt, en m'n armen die zelf weer naar buiten willen :p Daar gaat veel kracht verloren omdat hij eerst hard omhoog gaat, maar zo gauw het gaat trillen blijft hij steken. Hopelijk gebeurt dit niet meer als ik de form er nog beter in heb zitten en gaat m'n bench max dan goed omhoog :)! De normale sticking point hoogte ben ik namelijk allang voorbij als hij blijft steken bij mij...

Close grip lateral pull down:
220 lbs x 5,5,5

OHP:
50,60,62.5 kg x 5
62.5 kg x 6 %pr!

Seated cable row:
200 lbs x 5,5,5

Chest press:
80,90,90 kg x 5

Side raise:
12 kg x 8,8,8

Dumbbell curl:
16 kg x 8,8
22 kg x 5 %hammer

Close grip bench:
60 kg x 8,8,8

Hij is nog ff aan het uploaden, als het goed is is die over 20 minuten te bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Als je in jezelf gelooft en lekker in de flow zit is er een hoop mogelijk ;).

Fijne vakantie kerel!
 
Lekkere benchpress :D en ook nog OHP pr daarna, waarom ook niet
 
Basma Dankje! Ik heb een mooie vakantie gehad met lekker eten en veel wandelingen (ook al was het af en toe wel een modder boel door de regen :p)

dino20 Dankje, gewoon verstand op nul en pr's knallen!

Ik heb ook meteen een weekje vakantie genomen van het loggen. Deze week ben ik weer op de campusgym wezen kijken omdat het daar open lesweek is ivm Nieuwjaar. Wel leuk om weer eens te trainen in de gym waar het 3 jaar geleden allemaal is begonnen. Hoogtepunten van de afgelopen trainingen:

Deadlift (belt & straps):
160,170,180 kg x 3 %180 kg heb ik nog nooit voor reps gedaan dus dit is een mooie pr! :) Tussendoor kwam er nog iemand vragen hoeveel gewicht er wel niet aan de stang zat #egoboost :p

Squat:
70,80,90 kg x 3 %voor het eerst weer 90 kg. Het voelde wel zwaarder aan dan de 87.5 kg x 5, maar dit was dan ook na die 180 kg deadlifts ;)

Bench:
80,80,85,90 kg x 5 %makkelijke reps zonder spotter erbij. Doel was eerst eigenlijk om 3 reps met 90 kg te halen maar 5 ging prima! Hoe mijn form er uit zag weet ik niet, dat moet ik weer eens filmen.

BW ~ 75.0 kg. Vakantie binge gains.. Het ziet er allemaal al een stuk minder mooi uit dan 3 weken geleden, maar goed dat hoort er bij, nu wil ik gewoon veel kracht erbij pakken en dat lukt ook goed met pr's op deadlift en OHP, en als ik 79 kg weeg ga ik weer cutten. Ik ben ook helemaal niet meer bang om te cutten nu ik merk dat mijn kracht zo snel terug komt en ik zelfs al pr's zet.
 
Laatst bewerkt:
Bench:
90 kg x 5,5,5,5,7 %mijn form was denk ik niet super, maar wel fijn om mijn pr te evenaren met 90 kg. Deze kon ik in de bulk voor het eerst op BW 80.6 kg en in de cut voor het laatst op BW 78.1 kg. Nu zit ik op BW 75.0 kg. En een jaar geleden toen ik 75 kg woog deed ik 5x5 met 80 kg :)

Seated cable row:
80 kg x 8 %dit is de hele stapel al, een jaartje geleden weet ik nog wel dat dit erg zwaar was, nu is het een warmup met stricte form
90,95 kg x 7 %zoals de trouwe lezers weten leg ik er dan dumbbells op, zoals hier: eddieuutemst's log .... maar dan nog 5 kg aan dumbbells meer dan op die foto :D
95 kg x 5

OHP:
60 kg x 5,5,5,5 %ging wel zwaar na het benchen

Lateral pull down:
95,100 kg x 5 %breed
100 kg x 5 %close grip (dus met zo'n v-handle)

Side raise:
12 kg x 8,8,8

Dumbbell curl:
16 kg x 8,8
20 kg x 5 %hammer

Close grip bench:
60 kg x 8,8,8

Tricep push down:
35 kg x 10,10

Chest fly machine:
60,70 kg x 8

Morgen rustdagje, vrijdag en zaterdag weer knallen! Dan moeten die 90 kg squats ook maar weer eens voor 5 reps...
 
geen smoesjes !!!!! :D
lekkere gewichten alweer man, en een paar leuke pr's erbij.

Thanks! Ja die smoesjes zijn slecht :p Maar vandaag heb ik eerst squat gedaan en nu ging het weer goed!

Squat (belt):
80,90,92.5 kg x 5
92.5 kg x 4

Deadlift:
120 kg x 5 %dat voelde niet zo goed
140 kg x 1,1 %hier ook niet, ik heb 10 minuten rust genomen na de eerste en heb het daarna nog een keer geprobeerd, maar die voelde ook niet zo goed aan. Dan maar een keer niet deadliften.

Leg extension:
100 kg x 8,8,8

Lower back extension:
24,44,44 kg x 8

Leg press:
130,150,150 kg x 8

Seated calf raise:
smith+160 kg x 8
smith+180 kg x 8,8

En daarna heb ik nog wat ab oefeningen gedaan.
 
Bench:
90 kg x 5,5,5,5,8 %pr!

Close grip lateral pull down:
80,100,100 kg x 5

OHP:
50,60,60,60 kg x 5

Side raise:
12 kg x 8,6,6

Close grip bench:
50 kg x 8,8,8

Seated cable row:
80,90,95 kg x 8

Tricep push down:
40 kg x 8,8,8

Dumbbell curl:
18 kg x 7,7
20 kg x 5 %hammer curl

Pec deck:
50,60,60 kg x 8

BW was vanmorgen 74.9 kg, de hele week zit het al zo rond de 75 kg maar m'n weigh ins aan het begin van de week vielen waarschijnlijk hoger uit door zout eten.
 
Vandaag is het open dag bij BigGym dus ik heb na m'n projectwerk om kwart over 5 meteen mijn tas ingepakt en toen ben ik snel naar de gym gefietst. Ik was precies op tijd, ik hoefde nergens te wachten, maar toen ik me na de training ging omkleden was het zo druk dat je in de kleedkamer zelfs niet normaal meer kon zitten :roflol:

Squat:

80,90,95,95 kg x 5 %weer een mooie verbetering tov de vorige keer :)! Nog 5 kg te gaan en dan kan ik op squatten ook eindelijk weer pr's zetten.

Deadlift (belt):
160 kg x 5
170 kg x 3 %deze met straps. Beide sets 2 reps voor failure gestopt.

Leg extension:
125,135,135 kg x 5

Leg press:
175,190,200 lbs x 5

Dumbbell side bend:
32 kg x 8,8,8

Ab machine:
160,185 lbs x 8
 
Sterk hoor! Zit er nog een beetje rek in die Squat denk je? :)
 
Sterk hoor! Zit er nog een beetje rek in die Squat denk je? :)

Ik ga elke keer zo zwaar mogelijk met de laatste rep wel echt een grinder, maar ik kan nu letterlijk elke training weer iets zwaarder dan die ervoor :)! Hopelijk blijft dat nog even zo, daar zou ik heel blij mee zijn!
 
Ik ga elke keer zo zwaar mogelijk met de laatste rep wel echt een grinder, maar ik kan nu letterlijk elke training weer iets zwaarder dan die ervoor :)! Hopelijk blijft dat nog even zo, daar zou ik heel blij mee zijn!

Dat gaat goed komen! Zolang je maar goed eet en gelooft in je eigen kunnen :wl:. Daar ben ik de laatste tijd wel achter gekomen..
 
Vandaag is het open dag bij BigGym dus ik heb na m'n projectwerk om kwart over 5 meteen mijn tas ingepakt en toen ben ik snel naar de gym gefietst. Ik was precies op tijd, ik hoefde nergens te wachten, maar toen ik me na de training ging omkleden was het zo druk dat je in de kleedkamer zelfs niet normaal meer kon zitten :roflol:

Squat:

80,90,95,95 kg x 5 %weer een mooie verbetering tov de vorige keer :)! Nog 5 kg te gaan en dan kan ik op squatten ook eindelijk weer pr's zetten.

Deadlift (belt):
160 kg x 5
170 kg x 3 %deze met straps. Beide sets 2 reps voor failure gestopt.

Leg extension:
125,135,135 kg x 5

Leg press:
175,190,200 lbs x 5

Dumbbell side bend:
32 kg x 8,8,8

Ab machine:
160,185 lbs x 8

Nette training! Deadlift tijdens benen pakken is ook een idee idd!
Wel wat weinig sets voor dat aantal herhalingen of is daar een reden voor?
 
Dat gaat goed komen! Zolang je maar goed eet en gelooft in je eigen kunnen :wl:. Daar ben ik de laatste tijd wel achter gekomen..
Aankomen in combinatie met jezelf blijven pushen is de sleutel tot sterker worden! Deze 4 extra kg's die ik heb gepakt sinds begin december betalen zich wel uit in kracht (en een hoger vp :p)

Nette training! Deadlift tijdens benen pakken is ook een idee idd!
Wel wat weinig sets voor dat aantal herhalingen of is daar een reden voor?
Thanks! Jep, ik vond het zelf lastig om de deadlift hierbij in te delen, is het nou een rug of been oefening... En ik doe al 2 compounds op UB dag dat ik hem maar bij LB heb ingedeeld, vooral omdat de deadlift niet zoveel prioriteit heeft. Ik vond het nooit zo fijn om na het squatten nog te deadliften en vandaar dat ik ook wat minder sets daarop doe, maar alsnog gaat het prima vooruit :yes:

Bench:

90,90,90,95 kg x 5 %95 kg x 5 is een evenaring van mijn pr
100 kg x 4 %deze is ook een evenaring. Vrijdag ga ik opwarmen en dan mijn eerste werkset met 100 kg doen, eens kijken of die dan 5 (stiekem 6?) keer lukt.

Lateral pull down:
215 lbs x 5,5,5,5

OHP:
50,60,60,60 kg x 5 %hier zit niet echt progressie in, tenminste dat lijkt zo. Ik ga me zeker verbazen over m'n kracht als ik deze een keer voor het benchen doe.

Seated cable row:
175,190,190 lbs x 8
200 lbs x 5

Incline chest press:
60,70,70 kg x 8

Side raise:
12 kg x 8,8 %schouder begon een beetje te steken
10 kg x 5 %gewicht verlaagd maar na 5 reps was het mooi geweest

Dumbbell curl:
18,18 kg x 7
16 kg x 6

Tricep push down:
160,170 lbs x 8
180 lbs x 7
 
50,60,60,60 kg x 5 %hier zit niet echt progressie in, tenminste dat lijkt zo. Ik ga me zeker verbazen over m'n kracht als ik deze een keer voor het benchen doe.
nu je dit zo zegt gaan we dat natuurlijk scherp in de gaten houden :D
 
nu je dit zo zegt gaan we dat natuurlijk scherp in de gaten houden :D
Oei! Nu staat er wel druk op mij om het waar te maken :p Volgende week maar eens zien of ik zin heb om OHP eerst te doen.

Eergisteren avond ben ik verkouden geworden en ik had er vandaag nog steeds een beetje last van maar ik ben wel wezen trainen. Energie was niet zo hoog maar toch heb ik een mooie set op de squats gedaan :D

Squat (belt):

80,90,100 kg x 5 %100 kg x 5 is een evenaring van mijn pr!!!!!! En de reps met 90 kg vlogen goed omhoog.
60 kg x 5,5,5,5 %techniek werk

Deadlift (belt):
160 kg x 3
120 kg x 5,5,5 %techniek werk

Leg press:
200,205,205 lbs x 5

Lower back extension:
44 kg x 8,8
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven