MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Wij hebben een dude die wristcurls doet op de enigste halter bank, veel mensen hebben iets tegen hem gezegt maar hij deed altijd raar en agressief en de mensen die er wat van zeggen willen gewoon verder sporten zonder discussie en na huis dus lieten ze hem maar. Maar nu heeft personeel hem eindelijk weg gestuurd en toen zei die boos dat ie nooit meer terug zou komen en 3 mensen gingen zelfs klappen toen hij boos weg liep.
Haha blijft toch mooi, heb zelf nooit zoiets meegemaakt maar bij mijn oude gym(basic fit) was er een powerlifter die ruzie kreeg met 2 zo'n over de paard getilde stoere jongetjes die dus in de gym ruzie kregen en later buiten hebben staan vechten.. Er zitten altijd zon retards tussen
 
Stoere jongens die een vriendje meenemen om te laten zien hoe goed ze 30kg kunnen half reppen op de bench press
 
Gozert die tot 3x toe probeerde een 10 kg schijf op te rapen en niet begreep waarom het maar niet wilde lukken. Totdat hij eindelijk in de gaten kreeg dat hij er met z'n voet half op stond. I kid you not.


Preworkout had him like.
 
Gasten die hun trainingsbroek op half 7 hebben hangen, schijnt weer 'in' te zijn ofzo, aangezien ik de laatste tijd steeds vaker zie.
 
Laatst bewerkt:
Geen tijd om te lachen om dingen in de gym.
 
Iemand die zijn handdoek op de bench neerlegt en vervolgens een half uur gaat staan te praten.
 
Iemand die zijn handdoek op de bench neerlegt en vervolgens een half uur gaat staan te praten.
Die handdoek gebruikt hij om later het zweet van zijn kaakspieren te vegen als hij naar huis gaat. :cool:
 
Iemand die zijn handdoek op de bench neerlegt en vervolgens een half uur gaat staan te praten.
Vind jij dat grappig... ik zou die handdoek mooi opzij leggen,...

Waar ik om lach in de gym zijn mensen die pretenderen dat ze iets van me weten. ;) Terwijl ze wel wat anders dan vis aan de haak slaan. :)
 
Vind jij dat grappig... ik zou die handdoek mooi opzij leggen,...

Waar ik om lach in de gym zijn mensen die pretenderen dat ze iets van me weten. ;) Terwijl ze wel wat anders dan vis aan de haak slaan. :)


Ehrm....waar héb je t over gast?
 
Ehrm....waar héb je t over gast?
Wss te veel tren en paranoia als de pest. Denkt dat iedereen over hem praat en aanstaart.
Cokeverslaafd kan ook.
:trollface:
 
Wss te veel tren en paranoia als de pest. Denkt dat iedereen over hem praat en aanstaart.
Cokeverslaafd kan ook.

En je dan verschuilen met grote ogen achter het squat rack.......:eek:
 
Nou ik bedoel meer dat laatste zinnetje over vis aan de haak slaan. Dacht eerst dat er iets mis ging in vertaling van Engels naar Nederlands ofzo, maar ook in het Engels slaat het nergens op. Ik vraag me dus oprecht af wat hij bedoelt.
 
Wss te veel tren en paranoia als de pest. Denkt dat iedereen over hem praat en aanstaart.
Cokeverslaafd kan ook.
:trollface:
Waarschijnlijk iemand die doorheeft dat ik ze doorheb en die nu mij zwart probeert te maken met hypocriete uitspraken. Zit je zelf niet teveel aan de drugs?

Hoe simpêl informatie gelekt wordt van de ene werkplaats naar de andere. Betaald dat nog goed zo stadswacht zijn? Ik weet het, je bent jaloers maar je moet dat niet zo duidelijk maken want dan maak ik het nog wat duidelijker. ;)

Dus als je wilt slowchatten vraag dan maar aan de mods of je dan op de kaartjes naar jouw concert een percentje mag verdienen.
 
sluiters om de smith machine doen :roflol:
 
Back
Naar boven