Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Hebben ze nu ook al t9? Lol, denk dat je meer aan monster hebt! 8x85 bench is toch wel netjes!
 
30kg: 8 (hard!:fire:)

30kg: 12 (top MMC!:fire:)

30kg: 10 (lekker sqeezen + lange TUT:fire:)

55kg: 15 (top MMC!:fire:)

22.5kg: 15, 15 (sqeeeez!:fire:)

60kg: 12, 12 (prima TUT & MMC:fire:)

Dit keer geen: (fik er in! :fire:) ?
 
Ga je rondtrekken in Bali of wat zijn je plannen?
 
Dikke legday Marv. Je hack squats gaan lekker. Tof dat je naar Bali gaat trouwens en heel toevallig dat je naar hetzelfde hotel gaat als ik in 2014.
 
Dit keer geen: (fik er in! :fire:) ?
Minder dan het soms is...heb rustig aan gedaan met de emoticons:roflol:

Ga je rondtrekken in Bali of wat zijn je plannen?
We gaan in principe gewoon van 11 september tot 28 september naar Sanur in 1 hotel. Vanaf daar kijken we wel wat voor tripjes en dergelijke we gaan doen.

Een rondreis wil ik ook nog weleens doen, maar mijn vriendin is uberhaupt nog nooit verder geweest dan Egypte enzo, dus hebben gekozen toch een pakketreis te doen..
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!! :D
Zie hierboven
Dikke legday Marv. Je hack squats gaan lekker. Tof dat je naar Bali gaat trouwens en heel toevallig dat je naar hetzelfde hotel gaat als ik in 2014.
Inderdaad toevallig! Kan niet wachten, maar eerst nog naar Kreta met mijn ouder eind mei :D

GODVER, GODVER...gister thuisgekomen van spelletjesavond en heb ineens een ontzettend zeurende pijn in mijn linker arm..beginnend ergens op mijn rug en het loopt helemaal door naar mijn onderarm. Super slecht geslapen ook daardoor :sad: Ik hoop echt dat het zaterdag weer weg is, want dan staat er weer een UB training op de planning. Morgen leg-day, dan ondervind ik hopelijk niet al te veel hinder!

Verder was de spelletjes avond weer een bende! Aten chilli con carne met rijst met als toetje stroopwafelvla. Vervolgens bij de koffie een stuk of 8 mini-bounty's, snickers en twixen en vervolgens nog de halve snoeppot leeggetrokken..:roflol:

Zo'n 1800kcals dagje tussendoor kan geen kwaad denk..:rolleyes:

Voeding, woensdag 18-01-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 35g whey isolaat (XXL) + 35g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 1 scoop EAS (XXL)
17:00 6g BCAA (4:1:1, Dedicated)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:00 Aardappelkroketjes uit de oven + varkenshaas + geroerbakte sugarsnaps (~850kcals)

~1800kcals, E/K/V = 190g (41%) / 110g (24%) / 70g (35%)
 
Hoezo die T9 doet geen fuck dan? Fake?
 
Mag ik vanavond bij jou eten? :D

Kut van je arm man...
 
Fucked up van die pijntjes weer man! Hoop ook voor je dat het weer snel weg is!
 
Best wel jammer. Zag er anders wel goed uit :)
Dat dacht ik dus ook! Gelukkig had ik twee caps van een maat gekregen om te testen en niet een hele pot gekocht. Vooralsnog meer te spreken over de monster caps wat dat betreft..

Mag ik vanavond bij jou eten? :D

Kut van je arm man...
Haha...is inderdaad goud vanavond. Aardappelkroketjes & varkenshaas:eating:

Fucked up van die pijntjes weer man! Hoop ook voor je dat het weer snel weg is!
Ik hoop het ook! Echt fucking irritant dit! Als ik er zaterdag nog last van heb wordt dat no-way een goede training:roflol:
 
Hopen dat je vriendin net als vele anderen verliefd wordt op Azië. Dan ben je er volgend jaar weer voor een mooie rondreis :D
 
Hopen dat je vriendin net als vele anderen verliefd wordt op Azië. Dan ben je er volgend jaar weer voor een mooie rondreis :D
Ze had al wat foto's gezien van rijstvelden en klein lokale restaurantjes met heerlijke borden eten en was dol-enthausiast..dus ik hoop het!:heart:
 
Hoeveel kcal heb je op gewone dagen?
Gepland tussen 2000-2600...beetje afhankelijk van wat er verder op de planning staat (etentjes, feestjes, verjaardagen).

Uiteraard komt er net als gister bij gepland voedsel soms nog wel het een en ander bij. Ik schat mijn daadwerkelijke onderhoud op 2600-2700kcals..
 
Waw, toch serieus hongergevoel op 1800 lijkt me?
Heb je btw toekomstplanning ivm wedstrijden of...?
 
Waw, toch serieus hongergevoel op 1800 lijkt me?
Heb je btw toekomstplanning ivm wedstrijden of...?
Dat klopt. 1800kcals is ongeveer mijn BMR. Maar het feit dat ik overdag geen koolhydraten eet scheelt wel qua honger gevoel..

Heb in principe geen wedstrijdambities. Al is het al puur omdat ik enkel mee zou willen doen voor een podium plek en dat is naturel met mijn genen een kansloze missie..:o
 
Zit je lekker mee, met je arm.. Hoop dat het dit weekend weggetrokken is!

Oja. Mini Bounties :heart:
 
Back
Naar boven