MuscleMeat

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Round 2; UB1

BOR; 2x8x40 1x8x45 1x8x47,5 in vergelijking met vorige keer......techniek techniek en nog eens techniek.....volgende keer weer verhogen! Elke keer is trouwens een PR, want had dit voorheen nog nooit gedaan.....

Reverse Lat Pull down; 3x10x55, verhoging van 5 kg tov vorige keer

BP; 4x8x50, ook hier een verbetering

Incline DB press; 1x10x14 1x10x16 1x12x16, idem een verbetering

Triceps dips; 1x8xBW 1x9xBW, Die laatste wilde ik eruit persen om ook hier te verbeteren

Preacher curl; 1x12x25 1x12x27,5; verbetering!

Side raises; 1x10x6 1x10x7(pffffff) 1x10x6; en jawel ook hier verbetering.

Heerlijk getraind, niet druk in de gym.....op alle onderdelen verbeterd. Ben het meest blij met de BOR, aangezien ik daar mijn techniek zodanig verbeterd heb dat het resultaat direct zichtbaar is. Thanks to YouTube!

Morgen Round 2; LB1

Bodyweight vanmorgen was 83,4
 
Gister is Round 2, LB1 er niet van gekomen doordat ik mijn kleine meid op kon halen. Ipv daarvan heb ik wel dinsdagavond een extra mogelijkheid dus schuift het schema 1 dag op, maar valt er niks uit!

Gewicht vanmorgen 83,1 kg
Nu na 1 week is er 600 gram af, dus mooi op schema......nu blijven doorpakken, maar daar ben ik niet zo bang voor.

Zin om vanavond lekker te knallen, kijken of ik ook progressie kan laten zien op LB!

Keep you posted
 
Update van gisteravond;

Best ok getraind en op alle fronten weer progressie! Had overdag wel echt weinig gegeten en dat merkte ik wel, al met al wel goed de boel aangepakt.
Squats: 1x8x60 1x8x70 1x8x80 (bijna op BW!)
RDL: 1x8x60 2x8x70
Leg Press; 3x10x140 (verhoging van 40kg)
Seated leg curl; 2x12x45 (pffff heavy) 1x12x40
Seated calf raise 1x12x100 2x12x110
Standing calf raise 1x6x120 2x6x130

Binnen het uur klaar. Gelukkig want het was behoorlijk druk.

Op naar round 2; UB2 straks na het werk! zin an!
 
Update van gisteravond;

Best ok getraind en op alle fronten weer progressie! Had overdag wel echt weinig gegeten en dat merkte ik wel, al met al wel goed de boel aangepakt.
Squats: 1x8x60 1x8x70 1x8x80 (bijna op BW!)
RDL: 1x8x60 2x8x70
Leg Press; 3x10x140 (verhoging van 40kg)
Seated leg curl; 2x12x45 (pffff heavy) 1x12x40
Seated calf raise 1x12x100 2x12x110
Standing calf raise 1x6x120 2x6x130

Binnen het uur klaar. Gelukkig want het was behoorlijk druk.

Op naar round 2; UB2 straks na het werk! zin an!
Ik probeer ook altijd een maximum van een uur aan te houden :) Het lukt me toch altijd om in die tijd helemaal leeg te zijn, zeker met wat supersets erin...
 
Ik probeer ook altijd een maximum van een uur aan te houden :) Het lukt me toch altijd om in die tijd helemaal leeg te zijn, zeker met wat supersets erin...

Ik was gister ook echt helemaal leeg, maar dat had ook echt te maken met dat ik te weinig gegeten had. Begin het nu ook wel te voelen in mijn benen. Zijn wat vermoeid. NIet meer zo'n spierpijn als na de eerste twee trainingen van dit schema. Dat weet ik ook van mezelf, als ik een week of twee niet ben geweest dan heb ik heel veel spierpijn, maar zodra ik weer een aantal keer frequent getraind heb dan is de spierpijn niet meer zo intens.......
 
Ik was gister ook echt helemaal leeg, maar dat had ook echt te maken met dat ik te weinig gegeten had. Begin het nu ook wel te voelen in mijn benen. Zijn wat vermoeid. NIet meer zo'n spierpijn als na de eerste twee trainingen van dit schema. Dat weet ik ook van mezelf, als ik een week of twee niet ben geweest dan heb ik heel veel spierpijn, maar zodra ik weer een aantal keer frequent getraind heb dan is de spierpijn niet meer zo intens.......
Op een lege maag zou ik niet kunnen trainen, op een volle ook niet ;) Ik probeer altijd 1,5 a 2u voor ik begin nog te eten
 
Op een lege maag zou ik niet kunnen trainen, op een volle ook niet ;) Ik probeer altijd 1,5 a 2u voor ik begin nog te eten

Ja ik normaal ook, maar alleen een mandarijntje was niet genoeg haha......
 
ok mijn update voor Round 2; UB2

Pull up; 8xBW en 6xBW
One arm DB row; 3x10x20
DB Press; 3x10x20
Incline DB Press; 3x10x18
Skull Crushers; 3x8x30
Incline DB Curl; 1x10x12 1x9x12 (Laatste rep kreeg ik er echt niet meer uit........)
Shoulder Press; 3x10x16

Lekker uurtje weer getraind........
 
Haha, dat voelt kut e :D

Nou ja het was al een verbetering t.o.v. de vorige training dus op zich wel lekker. Vond het stiekem ook wel erg lekker om de aders op mijn onderarmen eruit te zien knallen.......voelde echt een lekkere pomp.
 
Day after.....een lichte spierpijn in vooral de biceps, verder gewoon zo'n lekker zwaar gevoel in de UB.
Gewicht vanmorgen 82.5 kg. Dus gaat nog steeds de goede kant op (had ook niet anders verwacht!)

Vanavond na het werk weer LB2, heb wel nog wat spierpijn in de hams, maar we gaan niet klagen :flex:
 
Round 2; LB2

Squats; 1x10x60 1x8x80 (kreeg er niet meer uit)
RDL; 1x10x60 2x10x70
Leg press; 2x10x120 1x10x140
DB Lunge; 3x12x10 (per DB)
Seated calf raise; 1x15x90 1x15x100
Standing calf raise niet meer aan toegekomen.
Op zich lekkere training. Morgen lekker freewheelen........
 
Hier het logje van gister, tenminste als je het zo kan noemen, want heb eigenlijk niks genoteerd.........dus sets en reps staan er niet bij.....

Ten eerste was het niet al te druk in de sportschool......is meestal op donderdagavond dus wel relaxt...

Begonnen met BP, opgebouwd tot 60kg en hier twee setjes mee gedaan.
Hierna BOR, vind ik zo'n lekkere oefening, shame on me dat ik die niet eerder ben gaan doen! Volgens mij ook opgebouwd tot 60kg, maar weet t niet zeker.
Incline BP, eerste keer met barbell, is wel ff wennen als je DB's gewend bent, maar bankje was eindelijk eens vrij, dus kon het niet laten
Reverse lat pull down, opgebouwd tot 70kg, wat krijg ik hier toch een lekkere pomp van!
Incline db curls, volgens mij 3x8x12......lekker branden ss skullcrushers
Standing db curls
One arm db tricep extension

Al met al een lekkere training, was wel ff zoeken zonder schema........
 
Hier het logje van gister, tenminste als je het zo kan noemen, want heb eigenlijk niks genoteerd.........dus sets en reps staan er niet bij.....

Ten eerste was het niet al te druk in de sportschool......is meestal op donderdagavond dus wel relaxt...

Begonnen met BP, opgebouwd tot 60kg en hier twee setjes mee gedaan.
Hierna BOR, vind ik zo'n lekkere oefening, shame on me dat ik die niet eerder ben gaan doen! Volgens mij ook opgebouwd tot 60kg, maar weet t niet zeker.
Incline BP, eerste keer met barbell, is wel ff wennen als je DB's gewend bent, maar bankje was eindelijk eens vrij, dus kon het niet laten
Reverse lat pull down, opgebouwd tot 70kg, wat krijg ik hier toch een lekkere pomp van!
Incline db curls, volgens mij 3x8x12......lekker branden ss skullcrushers
Standing db curls
One arm db tricep extension

Al met al een lekkere training, was wel ff zoeken zonder schema........
waarom zonder schema? Heb ik iets gemist? Voor de rest we leuke training!
 
waarom zonder schema? Heb ik iets gemist? Voor de rest we leuke training!

Gister was mijn freewheel dagje om het zomaar te zeggen. Is een extra dag om te trainen, maar waarin ik geen schema volg.
Maandag begin ik weer gewoon met mijn schema......no worries :cool:
 
Ok we zijn er weer. Deze week een slecht begin v.w.b. de trainingen. Heb maandag en dinsdag over moeten slaan ivm een zieke kleine en een auto die APK (en nog wat meer) moest.
Maar nu weer iets te loggen;

Round 3, UB1

BOR 2x8x50
2x8x60 Progress again, ging lekker dus volgende keer verhogen naar alle sets 60kg
BP 4x8x50 Pfff ik blijf me hiervoor schamen.....geen progress (qua gewicht) al gingen de setjes nu wel iets makkelijker
Incline DB Press 3x10x16 Progress, wat liep het nu lekker, borst liep lekker vol. Volgende keer verhogen
Reverse lat pull down 1x10x55
1x10x65
1x10x70, pfff heavy. Kon meedoen met iemand anders en wilde niet onder doen......stom haantjesgedrag, maar hierdoor wel progress
Triceps dips 2x10xbw redelijk easy.......misschien eens proberen met extra gewicht.....zal effe uitvogelen zijn wat het makkelijkste is
Preacher Curl 2x12x27,5 Progress, wel zwaar om die laatste reps eruit te moeten persen
Side raises 1x10x6
1x10x7, ook hier weer vooruitgang. Ging zelfs nog redelijk makkelijk, volgende keer alle sets met 7kg.

Lekkere training.........heb ik toch mooi weer een iets beter gevoel ondanks dat ik twee trainingen heb moeten missen.
Ook gaaf om deze vooruitgang steeds te kunnen loggen, vraag me af voor hoe lang.........
 
Ok we zijn er weer. Deze week een slecht begin v.w.b. de trainingen. Heb maandag en dinsdag over moeten slaan ivm een zieke kleine en een auto die APK (en nog wat meer) moest.
Maar nu weer iets te loggen;

Round 3, UB1

BOR 2x8x50
2x8x60 Progress again, ging lekker dus volgende keer verhogen naar alle sets 60kg
BP 4x8x50 Pfff ik blijf me hiervoor schamen.....geen progress (qua gewicht) al gingen de setjes nu wel iets makkelijker
Incline DB Press 3x10x16 Progress, wat liep het nu lekker, borst liep lekker vol. Volgende keer verhogen
Reverse lat pull down 1x10x55
1x10x65
1x10x70, pfff heavy. Kon meedoen met iemand anders en wilde niet onder doen......stom haantjesgedrag, maar hierdoor wel progress
Triceps dips 2x10xbw redelijk easy.......misschien eens proberen met extra gewicht.....zal effe uitvogelen zijn wat het makkelijkste is
Preacher Curl 2x12x27,5 Progress, wel zwaar om die laatste reps eruit te moeten persen
Side raises 1x10x6
1x10x7, ook hier weer vooruitgang. Ging zelfs nog redelijk makkelijk, volgende keer alle sets met 7kg.

Lekkere training.........heb ik toch mooi weer een iets beter gevoel ondanks dat ik twee trainingen heb moeten missen.
Ook gaaf om deze vooruitgang steeds te kunnen loggen, vraag me af voor hoe lang.........

Je kan bij dips extra gewicht bijpakken, maar je kan ook beginnen met de teruggaande beweging (naar beneden) zo langzaam mogelijk te doen en 4 sets te maken ipv 2.
 
BP 4x8x50 Pfff ik blijf me hiervoor schamen.....geen progress (qua gewicht) al gingen de setjes nu wel iets makkelijker
Geduld hebben ;) Ofwel iets minder reps doen per set, of opbouwen naar een topset zodat je nog wat frisser bent?
 
Back
Naar boven