XXL Nutrition

Keuingsdienst van waarde, Whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

is dit die onzin met dat 2 glazen chocomel hetzelfde zijn als whey????
 
Whey is gewoon wat het zegt te zijn; geconcentreerde proteïne. Niks meer, niks minder. Een fijne aanvulling op je dieet als je de eiwitten nog nodig hebt.
Whey en Chocomel zijn 2 verschillende dingen, 2 glazen Chocomel bevat evenveel eiwit als 1 shake, maar daar houden de overeenkomsten op.
Alleen voor de mensen die geloofden dat Whey een of andere anabolen was kan dit programma een eye opener zijn, maar Whey heeft nooit beweerd dit te zijn.
 
Bedrog omdat er prijsverschil in zit? Mensen zijn zelf zo achterlijk om merkgeil te zijn
 
Whey is gewoon wat het zegt te zijn; geconcentreerde proteïne. Niks meer, niks minder. Een fijne aanvulling op je dieet als je de eiwitten nog nodig hebt.
Whey en Chocomel zijn 2 verschillende dingen, 2 glazen Chocomel bevat evenveel eiwit als 1 shake, maar daar houden de overeenkomsten op.
Alleen voor de mensen die geloofden dat Whey een of andere anabolen was kan dit programma een eye opener zijn, maar Whey heeft nooit beweerd dit te zijn.
bovendien raakte dit ook kant nog wal. who was aminozurenprofiel
 
Waarom zou whey bedrog zijn? Het is wat het is...eiwitten.
 
Waarom slaat elke documentaire de bal er altijd compleet naast...
 
Waarom slaat elke documentaire de bal er altijd compleet naast...

Je kan ook beter geen tv kijken om er wijzer van te worden.. zie het meer als amusement. Net als het "nieuws" :p
 
Belachelijk filmpje. Chocomel vergelijken met whey... chocomel bevat veel meer suikers en vetten (volle chocomel) natuurlijk. Iets wat je met een eiwitshake juist probeert te vermijden. Drink lekker je chocomel na een workout tijdens je bulk. Wil je enkel eiwitten binnenkrijgen? Dan is een eiwitshake een veel betere keus.

Zie: Chocomel beter dan eiwitshake na sporten? | Voeding-en-fitness.nl
 
Je kan ook beter geen tv kijken om er wijzer van te worden.. zie het meer als amusement. Net als het "nieuws" :p
Tegenwoordig kijk ik geen tv meer en lees ik amper de krant. De media is echt rommel geworden.
 
bovendien raakte dit ook kant nog wal. who was aminozurenprofiel
Jij denkt dat het aminozuurprofiel van het eiwit in chocomel veel afwijkt van dat van wei-eiwit...?

Maakt het verder natuurlijk geen minder debiele vergelijking. Ik vraag me echt af hoe de keuringsdienst van waarde zo'n hele aflevering in elkaar kan flansen zonder ook maar een schrijntje benul te hebben van waar ze het over hebben. Echt een stelletje ongelofelijke kneuzen daar die programma's maken van ons belastinggeld. Riooljournalistiek van het ergste soort. Ze laten zien dat ze geeneens kunnen rekenen op basisschoolniveau. Een glas (200 ml) chocomel bevat 6,4 g eiwit en 166 kcal. Twee glazen bevatten dus 12,8 g eiwit en 332 kcal. Als je een wei-eiwitconcentraat pakt met 78% eiwit, dan pak je daar 16,4 g van, en dat bevat dan maar 66 kcal. Dus vijfmaal zo weinig calorieën. Daarnaast is wei-eiwit ook nog een stuk goedkoper. Stel je betaalt 15 euro per kg, wat nog aan de dure kant is, heb je 780 g eiwit in totaal. Als je 780 g eiwit uit chocomel wilt halen moet je 24 liter pakken chocomel halen. Zo'n pak kost met korting nu bij de Albert Heijn 1 euro, oftewel 24 euro in totaal. Dat maakt het minstens 60% duurder dan het wei-eiwit.

Als er dus iets bedrog is is het deze aflevering van de keuringsdienst van waarde wel. Chocomel is minstens 60% duurder dan wei-eiwit voor dezelfde hoeveelheid eiwit, en je krijgt dan ook nog eens vijfmaal zoveel calorieën binnen..
 
Tegenwoordig kijk ik geen tv meer en lees ik amper de krant. De media is echt rommel geworden.
Was vorige x een docu over obese mensen zei die dietiste 1 gram koolhydraten is dubbel zoveel kcal als 1 gram vet.
:/
 
Was vorige x een docu over obese mensen zei die dietiste 1 gram koolhydraten is dubbel zoveel kcal als 1 gram vet.
:/
mn bloed begint te koken als ik het woord diëtist zie, hoor, ruik, voel idk man. raar volk
 
Was vorige x een docu over obese mensen zei die dietiste 1 gram koolhydraten is dubbel zoveel kcal als 1 gram vet.
:/
Diëtiste vertelde mij dat de pancreas niks doet in en de koolhydraatvertering
 
mn bloed begint te koken als ik het woord diëtist zie, hoor, ruik, voel idk man. raar volk
Same wat betalen mensen ervoor 50 euro per bullshit sessie?
Ook aten ze volgens haar 6k kcal per dag sorry maar als je 150 kg + weeg eet je wel wat meer :p
 
Was vorige x een docu over obese mensen zei die dietiste 1 gram koolhydraten is dubbel zoveel kcal als 1 gram vet.
:/
Bij zulke uitspraken zou je je mensenrechten moeten verliezen.
 
Back
Naar boven