Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Enkele goeie sites voor lgd?
Ik ken jwsups wel maar de merken dat ze daar verkopen worden dan weer niet aangeraden hier..

Thanx alvast
 
Legend van olympus labs en brawn nutrition kwam ik goede reviews van tegen over lgd.
UK forums staan vol met logs met Legend van olympus labs
 
Legend van olympus labs en brawn nutrition kwam ik goede reviews van tegen over lgd.
UK forums staan vol met logs met Legend van olympus labs
En welke dosis houdt men aan bij die goede reviews? Want ik las vaak dat de aangeraden dosis (2 tabs = 2x4 mg) te laag was?
 
Weet niet of het al is genoemd, maar je hebt ook nog;

Www.buildmoremuscle.nl

Alleen weet niet of er ergens lab test resultaten te vinden zijn ???
 
Als er in zit wat er op het label staat, is de prijs normaal. De fabrikant heeft meerdere certificeringen, en alles wordt op legale wijze gefabriceerd. Enhanced Athlete neemt hier ook zijn producten af, en hij is in mum van tijd enorm populair geworden.

Ik ben zelf met LGD 4033 bezig op 10mg. Deze week start ik met Nutrobal. Beiden van buildmoremuscle.nl
 
Iemand ervaring met muscle rage? Hun lgd extreme?
 
Bestellen jullie trouwens Clomid gewoon op internet? Er zijn best wel grote prijsverschillen...
 
Bestellen jullie trouwens Clomid gewoon op internet? Er zijn best wel grote prijsverschillen...

Nee voor die dingen heb ik een leverancier, bepaalde dingen ga ik gewoon niet op internet kopen:rolleyes:
 
clomid op vakantie in de apotheek gekocht.
 
Welke land en hoe reisde je terug?
marokko, gewoon vliegtuig, is een medicijn als je dat in je koffer doet is er echt niemand die er moeilijk over doet, tenzij je een koffer vol mee neemt..
 
marokko, gewoon vliegtuig, is een medicijn als je dat in je koffer doet is er echt niemand die er moeilijk over doet, tenzij je een koffer vol mee neemt..
turkije/griekenland zijn volgens mij ook goede landen om het te kopen.
alles van mij komt iig uit turkije
 
Heb LGD, Osta en MK677 van Irc.bio besteld (en ondertussen binnen). Best nette prijzen (heb de liquids besteld), alleen met verzendkosten en uiteindelijk importheffing was 't toch iets duurder dan verwacht. Zag die vendor vaak voorkomen op Reddit de laatste tijd, had er niet eens aan gedacht dat hier natuurlijk ook een topic over zou zijn, omdat ik eigenlijk nooit op dit forum zit.

Ga binnenkort bulken met de MK677 en de LGD (10mg 8 weken), dan laat ik wel weten hoe dat gaat.

Heb voorheen al 5mg 8 weken LGD (liquid) gerund, en 8 weken 25mg Ostarine (caps), beide goed bevallen, alleen kon ik tijdens de LGD door persoonlijke omstandigheden niet alles d'r uithalen, helaas.

Ik zou eigenlijk wel eens voor de wetenschap m'n bloedwaardes van tevoren willen laten checken (na redelijke tijd niks te hebben gebruikt). Dan 2 weken naderhand, en dan zonder PCT vier weken later oid, om te kijken hoe je uit jezelf herstelt.
 
Heb LGD, Osta en MK677 van Irc.bio besteld (en ondertussen binnen). Best nette prijzen (heb de liquids besteld), alleen met verzendkosten en uiteindelijk importheffing was 't toch iets duurder dan verwacht. Zag die vendor vaak voorkomen op Reddit de laatste tijd, had er niet eens aan gedacht dat hier natuurlijk ook een topic over zou zijn, omdat ik eigenlijk nooit op dit forum zit.

Ga binnenkort bulken met de MK677 en de LGD (10mg 8 weken), dan laat ik wel weten hoe dat gaat.

Heb voorheen al 5mg 8 weken LGD (liquid) gerund, en 8 weken 25mg Ostarine (caps), beide goed bevallen, alleen kon ik tijdens de LGD door persoonlijke omstandigheden niet alles d'r uithalen, helaas.

Ik zou eigenlijk wel eens voor de wetenschap m'n bloedwaardes van tevoren willen laten checken (na redelijke tijd niks te hebben gebruikt). Dan 2 weken naderhand, en dan zonder PCT vier weken later oid, om te kijken hoe je uit jezelf herstelt.

Ik heb precies hetzelfde besteld bij irc.bio maar dan de ruwe poeders. ;-) ben benieuwt en laat het ons weten!
Ik wacht met smart op me spullen , het is inmiddels al wel verzonden.
Heb je trouwens bij je vorige kuur ook geen pct gebruikt? lijkt me toch wel fijn om je test na die tijd weer zo snel mogelijk in de lucht te krijgen..
 
Ik heb precies hetzelfde besteld bij irc.bio maar dan de ruwe poeders. ;-) ben benieuwt en laat het ons weten!
Ik wacht met smart op me spullen , het is inmiddels al wel verzonden.
Heb je trouwens bij je vorige kuur ook geen pct gebruikt? lijkt me toch wel fijn om je test na die tijd weer zo snel mogelijk in de lucht te krijgen..

Hoe ga jij het doseren? Maak jij er liquids van of capsules?
 
turkije/griekenland zijn volgens mij ook goede landen om het te kopen.
alles van mij komt iig uit turkije
klopt, heb ik het ook wel eens gehad.
 
Hoi,

Ik zie dat SARMS echt leven hier. Waarom is dat zo? SARMS hebben toch ook veel bijwerkingen, net als AAS? Wat maakt dat jullie SARMS boven AAS verkiezen?
 
Back
Naar boven