AndroidHealthClinic

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

Bezoekers in dit topic

Heb je ooit al eens iets geschreven over Tren en de invloed van Tren op je metabolisme? Ben eea aan het rondzoeken maar er valt weinig te vinden. Snap dat je nu meer bezig bent met andere dingen, maar misschien kan je me makkelijk ergens aan linken :)
Denk dat xxl geen goedkeuring gaat geven voor een artikel over aas. Iedereen doet het..maar we doen net of we het allemaal niet doen..
 
Thoughts?
7:55 How much fat did I likely store (calculation)?
 
Gister tot 4am z'n filmpjes zitten kijken :roflol:


Klopt het verhaal van thermogenic effect ook? Blijven best weinig surplus kcal over, had ik niet verwacht.
zeer informatief die gozer volgde hem al een tijdje op youtube
 
Gister tot 4am z'n filmpjes zitten kijken :roflol:


Klopt het verhaal van thermogenic effect ook? Blijven best weinig surplus kcal over, had ik niet verwacht.
zijn beste filmpjes zijn die informatieve filmpjes van chest of benen oid.
ook zijn 'roundtable' interviews zijn goed
 
Gister tot 4am z'n filmpjes zitten kijken :roflol:


Klopt het verhaal van thermogenic effect ook? Blijven best weinig surplus kcal over, had ik niet verwacht.

Well, zn NEAT schatting neemt ie gemiddeld maar dat is erg significant ofc. TEF klopt sowieso.
 
Oke top.
Mischien is dit nog relevant.

DSC_0850.JPG
 
En over een artikel, ik denk dat zowel hier als voor xxl erg interessant is hoe je je rebound hebt aangepakt. Het uberhaupt aanpakken met tips en trics van cut naar bulk. Grotendeels gaan gelijk van god los maximaal kcal opschroeven en is er na 2 weken niks meer van hun shape over (including me na mn wedstrijd :rolleyes: veel van geleerd tho).
 
En over een artikel, ik denk dat zowel hier als voor xxl erg interessant is hoe je je rebound hebt aangepakt. Het uberhaupt aanpakken met tips en trics van cut naar bulk. Grotendeels gaan gelijk van god los maximaal kcal opschroeven en is er na 2 weken niks meer van hun shape over (including me na mn wedstrijd :rolleyes: veel van geleerd tho).
Maar is dat wetenschappelijk te onderbouwen?
 
En over een artikel, ik denk dat zowel hier als voor xxl erg interessant is hoe je je rebound hebt aangepakt. Het uberhaupt aanpakken met tips en trics van cut naar bulk. Grotendeels gaan gelijk van god los maximaal kcal opschroeven en is er na 2 weken niks meer van hun shape over (including me na mn wedstrijd :rolleyes: veel van geleerd tho).
totaal niet laten vieren. kcals opgeschroeven met vooral eiwit en carbs rond training maar geen ongelimiteerde junk bullshit
 
Ja daar ben ik inmiddels ook achter ja. Je ziet er goed vol en hard uit man. Nu weer cutten op 5k ?
 
Back
Naar boven