XXL Nutrition

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

Als ik wel eens mensen zo'n dieet van Fajah Lourens oid zie volgen verlies ik steeds weer een beetje hoop in deze mensheid..
Iedere keer als ik m'n Facebook timeline zie verlies ik hoop in de mensheid.
 
Iedere keer als ik m'n Facebook timeline zie verlies ik hoop in de mensheid.
Komt omdat wij geen vriendjes zijn. ik zou het allemaal compenseren :(

Fb valt nog wel mee, programma's als Teen mom zijn helemaal een aanslag op mijn vertrouwen
 
Zeer sterk verhaal idd, je moet wat te lezen hebben hé op dit tijdstip.. Haha. Maar goed, jij bent gelukkig zo verstandig geweest om zelf op onderzoek uit te gaan, en kwam er al snel genoeg achter dat 1250kcal bizar weinig was. Er zullen wel weer genoeg mensen zijn die zich richting een eetstoornis werken met dat dieet van Fajah. En dat kan ik gewoon niet begrijpen. Dat je met je eigen gezondheid speelt, door het boek van zo'n figuur. Maar oke.

Je zal vast wel iets in je hoofd hebben waar je al sinds de start van je dieet naar verlangt? Ik grijp vaak naar een pot ben en jerry's haha. Een vette cheatmaaltijd krijg ik zo'n enorme spijt van. Zo'n smerig, vetting gevoel naderhand..

Haha ik verlang naar de gerechten die mijn mams maakt. Alleen het probleem is dat de autistische ik het niet toelaat iets te eten, waarvan ik geen idee heb wat de macro's en kcal zijn... Jullie hebben al gezien wat dat met me deed 6 januari - niet fijn :o
 
al dat fajahgebash de laatste tijd wtf
 
van wat ik hier overigens allemaal lees zit je trouwens niet ver van een eetstoornis vandaan (2x van, sue me :trollface: ) (tenzij je een rasneuroot bent)

specifieke voorbeelden omdat ik weet dat die gevraagd gaan worden:

Alleen het probleem is dat de autistische ik het niet toelaat iets te eten, waarvan ik geen idee heb wat de macro's en kcal zijn...
Vriendin waarmee ik naar de bioscoop ben geweest is bij mij blijven slapen en vanochtend ging ze pizza en dudok koekjes (voor de rotterdammerts onder ons) eten als ontbijt. Nu is het zo dat ik er niet van heb gegeten, maar denk dat ik zondag wel weer een cheatdagje moet inplannen
Ik neem nu trouwens zelfs geen klusjes meer aan bij mijn bijbaan, omdat ik weet dat ik me dan niet kan inhouden. Als gastvrouw voor een bedrijf zorg ik voor alle hapjes en het avondmaal, I just can't... :emo:
Ik moet ook zeggen dat ik wel lekker eet hoor, daar niet van. Denk alleen dat ik soms gewoon even een verhoging in kcal nodig heb om op te fleuren ofzo.. :o
 
van wat ik hier overigens allemaal lees zit je trouwens niet ver van een eetstoornis vandaan (2x van, sue me :trollface: ) (tenzij je een rasneuroot bent)

specifieke voorbeelden omdat ik weet dat die gevraagd gaan worden:

Hahaha tsjah, wat ik van mezelf weet is dat ik dingen erg zwart/wit bekijk, er is meestal geen tussenweg. Dus ik ben erg analytisch of totaal niet en wanneer dat niet het geval is eet ik ook alles wat los en vastzit. Mijn doel is wel uiteindelijk toch een middenweg erin te vinden, maar dat gaat niet 1, 2, 3 ofcourse :o

Ik ben nu ook voor het eerst in mijn leven gefocust op de macro's, daar heb ik voorheen nooit op gelet.

Er kan geen gameplan gemaakt worden, zonder voldoende kennis toch? :rolleyes: Stapje voor stapje kom ik er wel - ook met vallen en opstaan. En ja, als dit niet lukt stap ik over op de handpalm-methode, kijken hoe het me dan afgaat :p

Tenzij jullie andere tips hebben?
 
Hahaha tsjah, wat ik van mezelf weet is dat ik dingen erg zwart/wit bekijk, er is meestal geen tussenweg. Dus ik ben erg analytisch of totaal niet en wanneer dat niet het geval is eet ik ook alles wat los en vastzit. Mijn doel is wel uiteindelijk toch een middenweg erin te vinden, maar dat gaat niet 1, 2, 3 ofcourse :o

Ik ben nu ook voor het eerst in mijn leven gefocust op de macro's, daar heb ik voorheen nooit op gelet.

Er kan geen gameplan gemaakt worden, zonder voldoende kennis toch? :rolleyes: Stapje voor stapje kom ik er wel - ook met vallen en opstaan. En ja, als dit niet lukt stap ik over op de handpalm-methode, kijken hoe het me dan afgaat :p

Tenzij jullie andere tips hebben?
Wat is eigenlijk je uiteindelijke doel, qua lichaam?
 
Wat is eigenlijk je uiteindelijke doel, qua lichaam?

Zie spoiler. Dat vind ik wel wat hebben en denk dat als ik dit zou doorzetten, dat het bij mij ook zoiets zal worden. Van mij part hoef ik niet eens zichtbare buikspieren, als het maar plat is :rolleyes:
IMG_8168.jpg

Zie spoiler 2 voor wat ik absoluut niet wil. Ten eerste vind ik het tè droog en ten tweede wil ik minder gespierde armen. (Ik voel een lading commentaar aankomen, maar goed. Over smaak valt niet te twisten toch? Ahaha)

IMG_8167.jpg
 
Zie spoiler. Dat vind ik wel wat hebben en denk dat als ik dit zou doorzetten, dat het bij mij ook zoiets zal worden. Van mij part hoef ik niet eens zichtbare buikspieren, als het maar plat is :rolleyes:

Zie spoiler 2 voor wat ik absoluut niet wil. Ten eerste vind ik het tè droog en ten tweede wil ik minder gespierde armen. (Ik voel een lading commentaar aankomen, maar goed. Over smaak valt niet te twisten toch? Ahaha)

Die eerste ziet er wel netjes uit ja, nog mooi gevormd en niet te droog idd. Sterke uitstraling.
Die tweede is wel echt op het randje qua vp, maar zodra je die lijnen bij vrouwen armen gaat zien vind ik het idd ook net too much worden,

Ik ken je trouwens, heb echt geen ruk te doen en ging eens googlen, sorry.
 
Die eerste ziet er wel netjes uit ja, nog mooi gevormd en niet te droog idd. Sterke uitstraling.
Die tweede is wel echt op het randje qua vp, maar zodra je die lijnen bij vrouwen armen gaat zien vind ik het idd ook net too much worden,

Ik ken je trouwens, heb echt geen ruk te doen en ging eens googlen, sorry.

Haha naja ik weet niet of het slim is geweest om het aan te geven, maar ik heb een aantal hier op de forum ook al gegoogled. Dacht dan hebben anderen het vast ook al gedaan (of zullen het nog doen) bij mij. Zag al helemaal voor me dat ik hier progressie pics had geplaatst en iemand opeens met mijn instagramaccount in deze topic zou verschijnen :o

met kennen bedoel je dat je mijn identiteit nu weet of ken je me echt? :emo:
 
Laatst bewerkt:
Haha naja ik weet niet of het slim is geweest om het aan te geven, maar ik heb een aantal hier op het forum ook al gegoogled. Dacht dan hebben anderen het vast ook al gedaan (of zullen het nog doen). Zag al helemaal voor me dat ik hier progressie pics had geplaatst en iemand opeens met een instagramaccount op mn profiel zou verschijnen :o

met kennen bedoel je dat je mijn identiteit nu weet of ken je me echt? :emo:
Het tweede ja, haha. Maar dont worry, ik ben zelf enorm op mn privacy gesteld hier :p.
Wat houdt jou nog wakker?
 
Het tweede ja, haha. Maar dont worry, ik ben zelf enorm op mn privacy gesteld hier :p.
Wat houdt jou nog wakker?

HAHA! Raar dit, maar kijk. Stel je dus voor, dat ik progressie pics had geplaatst en dan kom je er later achter wie ik ben. HashtagAwkwarddddd hahahaha

Maarrr wat me wakker houdt... Goeie, geen idee.. Heb veel aan mijn hoofd joh.. Maar ook dat is raar om te bespreken met iemand die me kent :angstig: Hetzelfde kan jou gevraagd worden, what's up?
 
Laatst bewerkt:
HAHA! Raar dit, maar kijk. Stel je dus voor, dat ik dus progressie pics had geplaatst en dan kom je er later achter wie ik ben. HashtagAwkwarddddd hahahaha

Maarrr wat me wakker houdt... Goeie, geen idee.. Heb veel aan mijn hoofd joh.. Maar ook dat is raar om te bespreken met iemand die me kent :angstig: Hetzelfde kan jou gevraagd worden, what's up?

Dus nu heb ik het een beetje voor de rest van 't forum verziekt zeg maar, met die progressiepics? Shit hey..
Ja geen idee eigenlijk, eeuwige slaapproblemen, veel dingen aan mn hoofd, al 4 dagen ziek thuis van werk en dan de hele dag niks uitvoeren en 's avonds/ 's nachts vol energie zitten :rolleyes:
 
Dus nu heb ik het een beetje voor de rest van 't forum verziekt zeg maar, met die progressiepics? Shit hey..
Ja geen idee eigenlijk, eeuwige slaapproblemen, veel dingen aan mn hoofd, al 4 dagen ziek thuis van werk en dan de hele dag niks uitvoeren en 's avonds/ 's nachts vol energie zitten :rolleyes:

Haha ja nu gaat iedereen op jou haten :burns:

Hmm interesting, wat voor werk doe je? Haha of ken ik jou niet zo goed (dat ik daarmee niet kan achterhalen wie jij bent)?

beterschap trouwens
 
Haha ja nu gaat iedereen op jou haten :burns:

Hmm interesting, wat voor werk doe je? Haha of ken ik jou niet zo goed (dat ik daarmee niet kan achterhalen wie jij bent)?

beterschap trouwens
Hmm, ik betwijfel of je erachter gaat komen. Ik werk iig in continu dienst, laten we t daarbij houden. Ook de hoofdreden van mn geweldige ritme :o. En bedankt, volgens mij is ook echt half Nederland ziek zwak misselijk op t moment..
 
Nu vraag ik me toch wat af hé. Hoe ziet, voor een sportende vrouw, nou het ideale mannen lichaam eruit?
Vaak hoor je; Ja die is te groot, te droog, te "vasculair"
 
Nu vraag ik me toch wat af hé. Hoe ziet, voor een sportende vrouw, nou het ideale mannen lichaam eruit?
Vaak hoor je; Ja die is te groot, te droog, te "vasculair"

Alle sportende vrouwen, hebben hetzelfde ideaalbeeld? :D
 
Back
Naar boven