Fitness Seller

Forum Challenge N°2 max reps Bench press met bodyweight

Archen/bruggen is toegelaten


  • Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

De bedoeling is om elke maand met een challenge te komen, tegen dan is het misschien wel eens tijd om er zoiets tussen te gooien :D

Ok das mooi. Ik kijk gewoon mee. Van kijken kun je ook veel leren....

Ok OT
 
Ik kan wel een gedeelde eerste plek scoren op de bodyweight db curl challenge denk ik ;)
 
Ik kan wel een gedeelde eerste plek scoren op de bodyweight db curl challenge denk ik ;)

1/2de bw barbell curls for reps met de rug tegen de muur/rack :)

Pull ups? / Chin ups?

Daar dacht ik ook al aan ja, kunnen ook variaties op gedaan worden nog, bv. 1 max rep met het meeste gewicht oid.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Veteranen-klasse
Dino-klasse
Fossiel-klasse

:D
 
denk dat ik niet hoog ga komen u in mijn contest prep met kracht haha
Misschien deze zaterdag maar eens kijken wat ik haal weeg nu rond de 80,
moet ik toch wel 20 herhalingen eruit kunnen persen,
 
Vandaag bodyweight x20 spierpijn van donderdag borst Triccep training zat er nog in dus aankomende donderdag nog een poging 25 moet er zeker in zitten
 
Mijn complimenten aan al die krachtpatsers hier. Ik heb het voor de gein geprobeerd: 10 maal BW (77), en nog een grinder die niet helemaal omhoog kwam :(
Geen filmpje, geen offiiciele poging dus....
 
Ik had vandaag geprobeerd na cgbp.
Toen dacht ik: mayb kan ik met close grip wel meer reps maken.

Nee :(

14x105.
 
Gaan Tymboo of Gmen hier ook nog een poging wagen?
 
Gaan Tymboo of Gmen hier ook nog een poging wagen?

tymboo of g-men, doen jullie nog mee?

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :)

Gijs bencht volgens mij bijna nooit en ik doe het niet zonder cuffs en wrist wraps - en die zaken zijn volgens de regels hier niet toegestaan - dus nee, ik denk het niet.
Vind t zelf wel leuk om te kijken hoe ver ik kom met 120 en heb morgen weer een high rep bench dagje dus zal eens kijken hoe t voelt. Voor spek en bonen.
 
Gijs bencht volgens mij bijna nooit en ik doe het niet zonder cuffs en wrist wraps - en die zaken zijn volgens de regels hier niet toegestaan - dus nee, ik denk het niet.
Vind t zelf wel leuk om te kijken hoe ver ik kom met 120 en heb morgen weer een high rep bench dagje dus zal eens kijken hoe t voelt. Voor spek en bonen.
Om op die gewichten zonder cuffs en wrist wraps te gaan reppen lijkt me eerder ongezond dan competitievervalsing.
 
Ik doe zelf max. 10*120 of 6*130kg tijdens chesttraining maar ik kan me voorstellen dat 20-25 reps met die gewichten geen deugd doen aan je polsen.

Toch tof dat je nog een keer probeert morgen. Altijd leuk om filmpjes en verschillende technieken te zien. Vooral van iemand die wedstrijden doet op hoog niveau :)
 
Back
Naar boven