AndroidHealthClinic

Slankere benen en een 'toned butt' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heyrose

Novice
Lid geworden
15 jan 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
60kg
Hallo!

Ik heb iets van 2/3 maanden geleden besloten om naar de sportschool te gaan. Ik ga meestal 3 keer per week en doe dan vooral kracht training. Ik heb veel leg presses gedaan met ong 58kg, vooral omdat ik een wat gespierdere kont wil. Het probleem is alleen, mijn bovenbenen zijn nu best gespierd geworden wat ik niet echt wil. Ik heb liever wat slankere benen met definitie in plaats van gespierdere benen. Ik weet alleen niet hoe ik nu mijn kont kan trainen zonder dat mijn bovenbenen ook dikker worden. Dus ik vroeg me af of iemand daar wat op weet? Ik ga nu beginnen met wat meer cardio zodat mijn benen wat slanker kunnen worden, maar weet dus niet hoe ik mijn gluteus alleen kan trainen zodat mijn bovenbenen niet groter worden.

Alvast bedankt!
 
Glute bridges

oh en pics van je gespierde benen voor bewijs
 
Gewoon alles trainen.

Hoe zien je trainingen er nu uit?
 
Gewoon alles trainen.

Hoe zien je trainingen er nu uit?

Ik begin met 10min opwarmen

Ik doe voor benen:

Leg press: Nu 71kg 3x12
Lunges: 3x30 met 4kg kettlebell

Armen:

Dip machine 23kg 3x12
Chest press 23kg 3x12
Shoulder press 28kg 3x12
Bicep curl 18kg 3x12
Preacher curl 23kg 3x12

Buikspieren:

Heel touchers 1min
Fiets 1 min
Plank 1 min
Otis up 1 min met 2.5kg

Dit is het ong maar buispieren zijn meestal verschillend want dan doe ik mee met een groep.
 
Je benen zijn niet gespierd sorry.
 
op 2 a 3 maand zal dat wel meevallen zeker met die massieve benen. zeker als je 1m78 bent en 60 kg weegt.

Van cardio worden je benen niet slanker.

Ik zou toch veranderen van schema.
 
Laatst bewerkt:
Want chest press en shoulder press zijn echt arm oefeningen...

Ga squatten en doe een 5x5 schema
 
Ga op YouTube en volg 1 van de zovele fitnessvrouwen. Ongeveer 99,8% van hun content is bilspieren vaak.
 
je geheel lichaam opbouwen door compound oefiningen te doen dan komt een betere onderlichaam vanzelf.
 
op 2 a 3 maand zal dat wel meevallen zeker met die massieve benen. zeker als je 1m78 bent en 60 kg weegt.

Van cardio worden je benen niet slanker.

Ik zou toch veranderen van schema.

Mijn benen zijn toch echt wel een stuk slanker geworden nu ik bijna iedere dag op de loopband sta
 
heyrose, mocht je dit nog lezen, wrs niet, maar je moet de weerstand verhogen. Je gaat niet vooruit door elke training hetzelfde te doen.

Mijn benen zijn toch echt wel een stuk slanker geworden nu ik bijna iedere dag op de loopband sta

Dat komt omdat je afvalt als gevolg van een kcal tekort, niet door het lopen an sich.
 
Isolatie oefeningen gaan doen.

Cable pull through
Hip Thrust
Hip bridges
Kick back (cable of db)
 
brb even armen trainen met chest press
 
Ik begin met 10min opwarmen

Ik doe voor benen:

Leg press: Nu 71kg 3x12
Lunges: 3x30 met 4kg kettlebell

Armen:

Dip machine 23kg 3x12
Chest press 23kg 3x12
Shoulder press 28kg 3x12
Bicep curl 18kg 3x12
Preacher curl 23kg 3x12

Buikspieren:

Heel touchers 1min
Fiets 1 min
Plank 1 min
Otis up 1 min met 2.5kg

Dit is het ong maar buispieren zijn meestal verschillend want dan doe ik mee met een groep.

Meer benen trainen = meer en mooiere reet! Je krijgt ook geen grote armen, zonder grote schouders (er zijn uitzonderingen, maar het groeit nou eenmaal mee.)
 
Iig geen 5x5 doen lol. Tenzij je je quads bufferino wilt :)
 
Back
Naar boven