Fitness Seller

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

En dan heb ik niet eens gesproken over de geniale meme's die afgelopen 1,5 jaar op het internet naar boven zijn gekomen door deze poppenkast.

Of one-liners als "Only Rosie O'Donnell", "the wall just got 10 feet taller. 10 feet taller" en "because you'd be in jail". Haha sjiiii.
 
- Trump is een stem tegen de groeiende groep belerend sprekende sjw's die steeds overheersender lijkt te worden;
- sjw staat voor al het gemekker over white privilage, feminisme, blm, de bizarre manier waarop in het westen de blanke man als schuldige voor zo'n beetje alles wordt geacht;
- de gemiddelde sjw kan niet vaak rationeel denken, is hypocriet en doet uit de hoogte, zegt mensen te willen binden maar is continu bezig anders denkenden weg te zetten als dom, rasistisch, etc;
- Trump heeft zich verder op een geniale wijze door de primaries heen geknalt en op een toch wel doordachte wijze het politieke spel perfect gespeeld;
- niemand lijkt dat in te zien en de meeste denken alleen dat hij dom schreeuwt, terwijl hij een voorop gezet perfect plan uitwerkt;
- dat alleen is voor mij reden om een bepaalde vorm van respect voor de man te hebben;
- iedereen zet hem weg als dom, maar ze snappen niet wat zijn strategie is, wat weer aangeeft dat de mensen die zichzelf zo slim vinden toch niet helemaal snappen wat er speelt;
- de social media die jij noemt wordt overheerst door liberals (facebook, twitter, etc);
- ze komen van linkse universiteiten en hebben erg veel moeite objectief te zijn;
- dat is niet gek want journalist zijn wil niet zeggen dat je nou zo een bijster slimme persoon bent, het is geen rocket science;
- dus niemand zit meer echt te wachten op de mening van journalisten, de sfeer op social media, etc;
- het feit dat als je zegt dat je Trump goed vind je door iedereen belachelijk wordt gemaakt terwijl je facebook timeline vol staat met anti-Trump propaganda is reden genoeg;
- mijn vijand's vijand is mijn vriend principe;
- verder is daarbij natuurlijk Hilary uitermate trieste tegenpartij dus het 'niet Hilary' principe gaat ook op;
- het heel fijn is om al die mensen die zo lang de spot drijven met alles wat niet hen is nu te zien verdrinken in verdriet en zo een beetje ieder niveau van verwerking van een tegenslag te zien doormaken;
- het nu leedvermaak is en toch wel stukje voldoening om de tranen te zien vloeien.
Hear hear
 
rip mainstream media

Begint bij 1:33:30

Eerst gezeik over tweets en fotos :roflol:

@1:37:25
A lot of talk in the media about the responsibility to hold Donald Trump accountable
I'm here to tell you that it goes two ways
We're going to hold the press accountable as well

He will take his message directly to the people
 
Waar zijn de Syrische vrachtwagen chaffeurs als je ze nodig hebt. #WomensMarch.

oh no he didn't.
 
Waar zijn de Syrische vrachtwagen chaffeurs als je ze nodig hebt. #WomensMarch.

oh no he didn't.



Zandd 21 januari 2017 at 21:08
Waarom heft er nooit een dergelijke protestaktie tegen Obama plaatsgevonden? Obama is verantwoordelijk voor duizenden doden dmv zijn droneaanvallen. Is dat niet ietsje erger dan wat ordinaire preraat van Trump?
Leg me dit eens uit? Mischien begrijp ik iets verkeerd.
Log in om te reageren

  1. jahoor
    21 januari 2017 at 22:37
    Je begrijpt het best maar houd je graag van de domme.
    Trump is een racist, xenofoob, sexist en homohater.
    Ander pakken we gewoon jouw zorgverzekering af, beschuldingen je van alles en nog wat en gooien je het land uit. Misschien dat je het dan begrijpt.
 
Laatst bewerkt:
Die Sean Spicer vind ik ook maar een ranzig mannetje.
 
- Trump is een stem tegen de groeiende groep belerend sprekende sjw's die steeds overheersender lijkt te worden;
- sjw staat voor al het gemekker over white privilage, feminisme, blm, de bizarre manier waarop in het westen de blanke man als schuldige voor zo'n beetje alles wordt geacht;
- de gemiddelde sjw kan niet vaak rationeel denken, is hypocriet en doet uit de hoogte, zegt mensen te willen binden maar is continu bezig anders denkenden weg te zetten als dom, rasistisch, etc;
- Trump heeft zich verder op een geniale wijze door de primaries heen geknalt en op een toch wel doordachte wijze het politieke spel perfect gespeeld;
- niemand lijkt dat in te zien en de meeste denken alleen dat hij dom schreeuwt, terwijl hij een voorop gezet perfect plan uitwerkt;
- dat alleen is voor mij reden om een bepaalde vorm van respect voor de man te hebben;
- iedereen zet hem weg als dom, maar ze snappen niet wat zijn strategie is, wat weer aangeeft dat de mensen die zichzelf zo slim vinden toch niet helemaal snappen wat er speelt;
- de social media die jij noemt wordt overheerst door liberals (facebook, twitter, etc);
- ze komen van linkse universiteiten en hebben erg veel moeite objectief te zijn;
- dat is niet gek want journalist zijn wil niet zeggen dat je nou zo een bijster slimme persoon bent, het is geen rocket science;
- dus niemand zit meer echt te wachten op de mening van journalisten, de sfeer op social media, etc;
- het feit dat als je zegt dat je Trump goed vind je door iedereen belachelijk wordt gemaakt terwijl je facebook timeline vol staat met anti-Trump propaganda is reden genoeg;
- mijn vijand's vijand is mijn vriend principe;
- verder is daarbij natuurlijk Hilary uitermate trieste tegenpartij dus het 'niet Hilary' principe gaat ook op;
- het heel fijn is om al die mensen die zo lang de spot drijven met alles wat niet hen is nu te zien verdrinken in verdriet en zo een beetje ieder niveau van verwerking van een tegenslag te zien doormaken;
- het nu leedvermaak is en toch wel stukje voldoening om de tranen te zien vloeien.

Maar dit komt vooral neer op een stuk recalcitrantie. In een democratie zou je beleidsmakers normaliter kiezen op hun overtuigingen en kwaliteiten als beleidsmakers. Beleidsmakers die het land een bepaalde politieke stroming in duwen. Dat zie ik in dit verhaal niet terug. Als ik hypothetisch gezien een Amerikaan was had ik dus op Trump moeten stemmen, omdat die pretentieuze, linkse meute met hun belerende toontje zo irritant is?
 
Tractortje Maar ff serieus, hoe voelt dat nou om als super intelligent wezen dagelijks door het leven te gaan terwijl je overal op straat omringd wordt door primitieve levensvormen? Het lijkt mij echt een kwelling.

Het is vooral vermakelijk om te zien hoe die primaten zich mentaal door het leven proberen te worstelen.
 
Maar dit komt vooral neer op een stuk recalcitrantie. In een democratie zou je beleidsmakers normaliter kiezen op hun overtuigingen en kwaliteiten als beleidsmakers. Beleidsmakers die het land een bepaalde politieke stroming in duwen. Dat zie ik in dit verhaal niet terug. Als ik hypothetisch gezien een Amerikaan was had ik dus op Trump moeten stemmen, omdat die pretentieuze, linkse meute met hun belerende toontje zo irritant is?
Je moet niet met Rob G discussiëren, hij leeft in een hele andere wereld vol extremen en zonder het midden en nuance.

Prachtig filmpje trouwens
 
Trump supporter puts out fire, calls for peace.
Is swiftly punched in the face by anti-Trump "protesters".



gluiperig en laf en vooral heel lelijk teringvolk (ik moet de 1e knappe linkse mongool nog tegenkomen ,jezus wat een gedrochten),

face to face en alleen vechten is blijkbaar teveel gevraagd voor deze kneuzen ,

dit hebben ze wel gemeen met hun geliefde mocro's en ander moslim tuig
 
In een democratie zou je beleidsmakers normaliter kiezen op hun overtuigingen en kwaliteiten als beleidsmakers. Beleidsmakers die het land een bepaalde politieke stroming in duwen.
Idealiter en in theorie wel. Maar kijk nu eens naar welke richtingen het onder meer gaat, op diverse onderwerpen is doorgeslagen en monsters heeft gecreëerd. Zonder figuren als Fortuyn, Wilders etc. zaten we in NL nu zeer waarschijnlijk nog onder de kaasstolp. De grootste verdienste van een Wilders is en kan zijn dat politieke correctheid wordt doorbroken, beestjes bij de naam worden genoemd en meer over inhoud wordt gesproken in plaats van grotendeels de vorm. Meer mensen die gaan stemmen, hoe kan je daarop tegen zijn. Wanneer de meer gevestigde orde stilletjes aan meer punten (gedeeltelijk) gaan overnemen van figuren als Wilders komt er meer balans. Een zegen voor de democratie. Dat er punten tussen zitten die lachwekkend te noemen zijn vanwege onhaalbaarheid, care. Alsof je dat bij andere partijen niet vindt. Zelfde geldt voor de poppetjes, weleens naar PvdA of VVD poppetjes gekeken op de achterse banken? Doe ook maar niet. Beleidsmakers blijven meestal op de plek op lokaal en provinciaal niveau. Dat is waarom de PvdA ook zo hardnekkig blijft.
 
Laatst bewerkt:
Trump supporter puts out fire, calls for peace.
Is swiftly punched in the face by anti-Trump "protesters".


Wat denkt ie wel.... enkel tegenstanders van Trump mogen oproepen tot vrede.

Hij had heel wat minder bravoure toen ie tegen de grond ging. Een vrouw moest hem te hulp komen. Wat een held.Nu ja iemand van achteren slaan zegt genoeg.
 
-

663f7300b007c0597dc52ae11cafec56.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven