Fitness Seller

Sannoow's Log - Open Rotterdamse - NK 2017 -90kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben benieuwd naar de meting en de foto update, op welke spiergroep(en) denk je vooral je vooruitgang gehaald te hebben? en nog steeds aan de test deca dus? lekker man cutten op 31000kcal haha. luckybastard

Mijn vriendin schat op zo'n 12% vet. Die heeft het tot op heden met een 0.5% marge dit jaar altijd al goed. Van het weekend weten we het zeker.
Ik ben nog nooit zo sterk geweest op m'n bench. De PR van 150 Kg die ik van de week aantikte ging ook verrassend goed. Ben benieuwd hoe deze kracht winst zich vertaald naar extra massa on-stage.
Borst is ook een spiergroep waar ik me de laatste tijd op heb gefocust, samen met benen. Om goed te plaatsen op een wedstrijd van niveau heb je gewoon beestachtige poten nodig. Ik hoop er nog iets meer massa er op te kunnen plakken tot de wedstrijd.

Inderdaad nog aan de Test Deca.

Cutten op 3.100 Kcal is inderdaad een luxe.
In een aantal weken zullen we nog wel een stap naar beneden gaan overigens. Kon ik het maar op 3.100 Kcal houden tot de wedstrijd. :p
 
In GL.
Doseringen valt mee, had hoger verwacht.

Wel benieuwd naar dieet, succes iig
 
In GL.
Doseringen valt mee, had hoger verwacht.

Wel benieuwd naar dieet, succes iig

Thnx

Vanwaar had je het hoger verwacht?
Coach ziet hoger doseren niet zitten. En zeker gezien mijn huidig gewicht en de tijd die ik nog heb tot de wedstrijd.
Vorige keer zat ik overigens al strak tegen de 90Kg aan op de dag van de wedstrijd. Ik zie me niet graag in de -100Kg klasse deelnemen met 92Kg op m'n frame (daarnaast geen ambitie om ooit in de -100Kg deel te gaan nemen).
 
Thnx

Vanwaar had je het hoger verwacht?
Coach ziet hoger doseren niet zitten. En zeker gezien mijn huidig gewicht en de tijd die ik nog heb tot de wedstrijd.
Vorige keer zat ik overigens al strak tegen de 90Kg aan op de dag van de wedstrijd. Ik zie me niet graag in de -100Kg klasse deelnemen met 92Kg op m'n frame (daarnaast geen ambitie om ooit in de -100Kg deel te gaan nemen).

snap ik, is een grote stap, Ik ben benieuwd, het gaat dus spannend worden haha.
aangezien je in december al aan deze kuur zat ga ik er van uit det je bridged?
of is het een lange kuur?
 
snap ik, is een grote stap, Ik ben benieuwd, het gaat dus spannend worden haha.
aangezien je in december al aan deze kuur zat ga ik er van uit det je bridged?
of is het een lange kuur?

waarschijnlijk bridgen aangezien hij zegt dat zn coach geen fan is van lange kuren.
Ik volg ook vanaf nu :-)
 
:thumbs:
Vandaag of morgen kom ik écht langs hoor!

snap ik, is een grote stap, Ik ben benieuwd, het gaat dus spannend worden haha.
aangezien je in december al aan deze kuur zat ga ik er van uit det je bridged?
of is het een lange kuur?

waarschijnlijk bridgen aangezien hij zegt dat zn coach geen fan is van lange kuren.
Ik volg ook vanaf nu :-)

Nope, tot de OR is het een kuur van 16 weken. Verloren massa moest weer even opgebouwd worden helaas.
Achteraf gezien had het niet eens nodig geweest omdat ik nu al prima op gewicht bent.
Daarbij, bridgen is natuurlijk ook gewoon kuren hè. ;)

Ik heb een paar foto's toegevoegd van de dag van de meting.
Daar stond ik op 12.7%. Maar bijna een week later heb ik nu veel meer definitie rondom m'n middel.

unspecified.jpg


unspecified1.jpg


unspecified2.jpg
 
Nog een paar wedstrijd foto's.
Om een idee te geven hoe mijn wedstrijdshape er uit ziet.
Eerst 2 foto's ben ik de gene helemaal rechts.

DSC_5525.jpg


DSC_5536.jpg


DSC_5552.jpg
 
Oogt alsof je nog wel stuk hoger staat maar tering wat een rug man
 
Rug is super man!
 
heerlijk log dit! zet hem op!
 
Kleine update:
Vocht rond m'n romp is pakken minder geworden.

IMG-20170127-WA0004.jpg


IMG-20170127-WA0002.jpg
 
Gaat netjes man flink verschil inderdaad
 
Leute, het is alweer even geleden dat ik wat van me heb laten horen.
In de tussentijd is er het een en ander veranderd.
Ik ga nu m'n 3e week in zonder Deca. Door de combo Diana Deca werd ik toch wat gevoelig voor gyno. Dit was overigens goed te onderdrukken met Ari en Nolva, maar uit voorzorg en omdat ik ruim op schema zit de Deca er uit en verder op alleen 750 mg Test.
Een scenario waarvan ik eerst huiverig van was omdat ik dacht gainz mis te lopen. Echter ben ik de laatste 2 weken flink vooruit gegaan wat betreft m'n VVM, ruim boven verwachting zelfs.
Daarbij is m'n voedingschema met zo'n 400 Kcal naar beneden gegaan.

Vandaag ben ik wezen meten bij Ruben. Het resultaat: 3% vet er af in 2 weken tijd, maar dat met nog ongeveer het zelfde gewicht waarmee ik de cut begon (winst VVM is dus tegen de 3kg in deze 2 weken van de cut).
Huidig vet% is nu dus 9,5% op zo'n 96,7 Kg met nog 9 weken te gaan.

Het trainingschema heb ik aangepast.
Quads - Schouders
Rug - Kuiten
Borst - Traps
Armen - Hamstring
Borst - Benen
Met dit schema train ik dus 2x mijn "zwakkere" spiergroepen. 1x in de week in een normale rep range (12 - 10 rond die koers) en de andere dag hogere herhalingen afbouwend in gewicht. Benen bijvoorbeeld setjes van 50 herhalingen per set.

Bijgevoegd foto's die aan het begin van de middag zijn genomen voordat ik naar Ruben ging (let niet op m'n front lat pose, gaat me normaal beter af).
Ik zal proberen om dit elke 2 a 3 weken te doen.

DSC_0913.jpg


DSC_0912.jpg


DSC_0909.jpg


DSC_0903.jpg


DSC_0902.jpg
 
Laatst bewerkt:
2e post voor de rest van de foto's.

DSC_0897.jpg


DSC_0899.jpg


DSC_0892.jpg


DSC_0889.jpg


DSC_0885.jpg
 
3e post voor de rest van de foto's.

DSC_0883.jpg


DSC_0876.jpg
 
Mirin much. Foto's zonder broekje?
 
Vanochtend 2 foto's genomen enkele minuten voordat ik bergen broodjes chocopasta en een donut naar binnen ga stouwen. Andere foto is ter vergelijking, vorige week genomen.

IMG-20170211-WA0003.jpg


IMG-20170211-WA0002.jpg


DSC_0876.jpg
 
Back
Naar boven