Fitness Seller

My Personal Body Plan

Bezoekers in dit topic

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2006
Berichten
28.280
Waardering
1.389
Lengte
1m80
Massa
90kg
Hoi,

iemand bekend met/ervaringen met My Personal Body Plan?

Ze bieden online coaching inclusief voedingsadvies. Een vriendin van me wil dit gaan doen en vroeg me om meer info, maar ik weet dus echt niks van de coaches en vind weinig tot geen online ervaringen.

Is dit wat? Of zijn er betere opties? Shit zou haar 79,- per maand gaan kosten en je moet direct 2 maanden betalen en sluit het af voor 6 maanden.

Link:
Home - Word de fitste versie van jezelf | Personal Body Plan
 
Laatst bewerkt:
Kan ze beter gebruik maken van mijn coaching natuurlijk... :D

Maar PBP is wel redelijk van wat ik ervan weet en over heb gehoord.
 
Waarom heb je voedingsadvise nodig? Alles staat op het internet (macros, calorieën erin, eruit). Gewoon je dagelijks calorie behoefte uitrekenen, en eronder (afvallen) of erboven (aankomen) gaan zitten. Qua macros - voeg alles toe (koolhydraten, eiwitten, vet) om een schema te hebben die een beetje gevarieerde eruit ziet en binnen je dagelijks calorieën zitten. Meer is er niks. Bespaar maar je geld!
 
Kan ze beter gebruik maken van mijn coaching natuurlijk... :D

Maar PBP is wel redelijk van wat ik ervan weet en over heb gehoord.

Ik zal je link doorgeven.

Waarom heb je voedingsadvise nodig? Alles staat op het internet (macros, calorieën erin, eruit). Gewoon je dagelijks calorie behoefte uitrekenen, en eronder (afvallen) of erboven (aankomen) gaan zitten. Qua macros - voeg alles toe (koolhydraten, eiwitten, vet) om een schema te hebben die een beetje gevarieerde eruit ziet en binnen je dagelijks calorieën zitten. Meer is er niks. Bespaar maar je geld!

Het is niet alleen maar voedingsadvies + het is niet voor mij.
 
Ik ben ook van mening dat je dat echt niet nodig hebt (of in dit geval je vriendin) als je tijd hebt om zelf ff wat te lezen en een schema in elkaar te zetten, en als je jezelf kan blijven motiveren. Als het je aan een van deze dingen ontbreekt, kan het een oplossing zijn. Of coaching in een verder stadium, zoals wedstrijd prep. Maar goed. Je moet zelf de afweging maken of het het geld waar gaat zijn. Er zijn op dit forum meer jongens waar ik een veel hogere pet van op heb. 6 maanden ineens lid worden is ook BS. Als je binnen 2 a 3 maanden niet geleerd hebt hoe het moet, en je niet gemotiveerd bent, zou ik je toch adviseren een andere sport te kiezen.
 
sommige mensen vinden het prettig als alles ze voorgekauwd wordt. In zo'n geval kan begeleiding een prima optie zijn.
 
Het gaat er nu alleen niet om of het idee van coaching goed is of niet. Ze wil graag weten of iemand de coaches kent en of iemand ervaringen heeft met hen of hun methode.
 
sommige mensen vinden het prettig als alles ze voorgekauwd wordt. In zo'n geval kan begeleiding een prima optie zijn.
Kan me voorstellen als je een baan van 50 uur hebt dat je geen zin hebt om nog eens te gaan verdiepen in een fatsoenlijk voedingsschema en trainschema. Maar goed, dat zijn ook uitzonderingen.
 
Het gaat er nu alleen niet om of het idee van coaching goed is of niet. Ze wil graag weten of iemand de coaches kent en of iemand ervaringen heeft met hen of hun methode.
zoals met veel producten, betaal je ook hier gewoon voor de naam. Volgens mij doet Jwdoetookmee nog aan coaching, en zoals hierboven al gezegd Jasenko ook. Die kunnen je op beginners gebied net zo veel of meer vertellen
 
Toevallig halfjaartje terug iemand gesproken op de sportschool die dat deed. Ik ging toen bij haar doorvragen, want ook ik had van MPBP gehoord maar wist niet precies hoe dat dan in zijn werking ging.

Je krijgt een trainings- en voedingsschema en een personal coach toegewezen. Je trainingsschema is gesplitst over vier dagen (geen idee wat voor trainingsschema het is). Daarnaast kan je je voedingsschema zo instellen dat je ipv grammen de handpalm-methode gebruikt, maar net wat ze fijn vindt (op deze forum is het wel overduidelijk waar de voorkeur aan gegeven wordt). Daarnaast moet je echt allesssss tracken, van je hartritme tot zelfs hoelang je slaapt... Mocht het ook zo zijn dat je een dagje niks logt, krijg je in-app blijkbaar berichten van je coach (oftewel je wordt gespamd) om te kijken of het nog goed gaat... Dit zou heel motiverend of juist heel erg op je zenuwen kunnen werken :emo:

Misschien moet je vriendin nog even op youtube zoeken naar vlogs of dergelijke, helpt ook wel eens.
 
zoals met veel producten, betaal je ook hier gewoon voor de naam. Volgens mij doet Jwdoetookmee nog aan coaching, en zoals hierboven al gezegd Jasenko ook. Die kunnen je op beginners gebied net zo veel of meer vertellen
sure do!
 
Wat is jwdoetookmee zijn website? Dan geef ik die ook aan haar
 
Wat is jwdoetookmee zijn website? Dan geef ik die ook aan haar
moet je hem hier ff een pb sturen, krijg je zn mail en een overzichtje met de prijzen. al kan ik je ze ook zo vertellen hoor
 
Heb het een jaar geleden gedaan en zou er niet zo snel opnieuw aan beginnen. Voordeel nu is dat je een eigen coach kunt kiezen, dat was een jaar geleden nog niet zo.
Als je de coaching dat halve jaar hebt gevolgd kun je 'solliciteren' naar een baantje als coach. Hoewel er ook best coaches zijn die meer ervaring en kennis meebrengen, kun je je dus afvragen wat je daar precies mee opschiet.
Mijn coach kon mijn vragen niet beantwoorden. Waarom mijn caloriebehoefte op 1334 kcal was berekend en of dat niet wat laag was ('wil je nou afvallen of niet?'), waarom mijn eiwitten zo hoog stonden (160 gram of zo) ('dat berekent het systeem' en 2 weken later 'o ja je macro's zijn aangepast, foutje in het systeem'). ???

Trainingsschema's waren wel leuk, iedere maand een nieuwe cycle. Wel uit een standaard database van 'eigen / aangepaste' oefeningen: je herkent meteen iedere mede PBP'er in je sportschool!
Toen ik echter een schouderblessure kreeg en dat aangaf bleken de schema's niet zo personal te zijn: ik kreeg nog steeds overhead oefeningen en moest mijn sportschool maar vragen vervangende oefeningen te verzinnen.

Ik denk dat als je je inleest in de sticky's hier, dat je 80% van de kennis al hebt. En dat je voor dat geld ook wel een coach kunt vinden die wél een persoonlijke benadering toepast. En dat als je - zeker als vrouw - een blog opent en iedere maand je voortgangsfoto's post zoals je dat bij PBP doet, je wellicht genoeg gratis coaching krijgt van al je volgers. :D
 
Back
Naar boven