XXL Nutrition

HCG op doktor voorschrift mogelijk in Nederland?

Bezoekers in dit topic

Trainmore

Novice
Lid geworden
27 feb 2015
Berichten
6
Waardering
0
Beste leden! Zoals in het topic benoemd is er iemand die HCG injecties naast testosteron (TRT) protocol volgt in Nederland?


Sinds maandje of 3 ben ik herstart met het gebruik van androgel en gaat nu via de huisarts.
Merk helaas dat de ballen wat gekrompen zijn en de zaadvolume flink achteruit gegaan is.
En daarvoor zou ik graag HCG willen gebruiken en ben benieuwd of ook mannen krijgen voorgeschreven aangezien het middel bedoeld is om vrouwen zwanger te krijgen.

Ben 34 en heb al kids en geen kinderwens meer en daarvan is mijn huisarts op de hoogte helaas.
Dus wegen vruchtbaarheid kan ik niet bij de huisarts aankloppen om recept te krijgen ben ik bang.


Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
 
Zeggen dat je mentaal hinder hebt van de testicular atrofi.
 
Beste leden! Zoals in het topic benoemd is er iemand die HCG injecties naast testosteron (TRT) protocol volgt in Nederland?


Sinds maandje of 3 ben ik herstart met het gebruik van androgel en gaat nu via de huisarts.
Merk helaas dat de ballen wat gekrompen zijn en de zaadvolume flink achteruit gegaan is.
En daarvoor zou ik graag HCG willen gebruiken en ben benieuwd of ook mannen krijgen voorgeschreven aangezien het middel bedoeld is om vrouwen zwanger te krijgen.

Ben 34 en heb al kids en geen kinderwens meer en daarvan is mijn huisarts op de hoogte helaas.
Dus wegen vruchtbaarheid kan ik niet bij de huisarts aankloppen om recept te krijgen ben ik bang.


Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Dus je wilt dat jouw zorgverzekeraar opdraait voor wat vollere ballen omdat je er zelf voor hebt gekozen om te kuren?
 
Hcg kost ook geen fortuinen ...
 
Dus je wilt dat jouw zorgverzekeraar opdraait voor wat vollere ballen omdat je er zelf voor hebt gekozen om te kuren?


Betaal tenslotte elke maand flinke maand premie voor de zorgverzekering. En bovendien heb ik geen kuur verleden.
 
Betaal tenslotte elke maand flinke maand premie voor de zorgverzekering. En bovendien heb ik geen kuur verleden.
Huh? Als iedereen zijn premiegeld er weer uit wil halen is de zorg niet meer te betalen. Wat een rare manier om dit te benaderen.
 
Als je ballen heb betaal je gewoon zelf je hcg, zoals iedereen

34 jaar man je hebt nog 80% potentieel, ook zonder hcg
 
Laatst bewerkt:
34 jaar man je hebt nog 80% potentieel, ook zonder hcg
Rare opmerking. Hoe kun jij dat nu weten. Je weet niet eens waarom hij androgel krijgt voorgeschreven. En een lichte dosis hcg (250iu drie keer per week) nemen bij androgel wordt in de VS ook door sommige HRT dokters aangeraden.
 
Lijkt mij een normale reaktie bij eigen test onderdrukking door androgel.
Zonder Androgel kan je ook spiermassa opbouwen.
Zeker op jouw leeftijd. Je huisarts kan je daar toch bij helpen?
Kijk anders voor meer info over AAS in Cools topic.

Mooiste spiegel met androgel


Mits je gezond bent natuurlijk, is dat percentage zelfs meer dan 80%

Hoofdstuk 9: BB voor een lang en gezond leven

Tussen je vijftiende en je veertigste kunnen je spieren in een periode van drie tot vijf jaar trainen hun maximale groei bereiken, als je maar hard en op de juiste manier oefent.
Maar ook na je veertigste kun je nog aanzienlijke vorderingen maken.
-Tussen je veertigste en je vijftigste kun je je spieren nog tot negentig procent van hun maximum ontwikkelen.
-Tussen je vijftigste en je zestigste is nog een percentage haalbaar tussen vijfenzestig en negentig.
-Tussen je zestig en zeventigste is nog altijd een groei van veertig tot zeventig procent van het maximum mogelijk.
-Pas tussen je zevenstigste en je tachtigste is dit percentage gedaald naar twintig tot veertig.
-Maar zelfs wanneer je de tachtigste al bent gepasseerd, is nog altijd zo'n twintig procent van de maximale mogelijke spiergroei te realiseren....

Bron: Dr. Franco Columbu's BB handboek
 
Laatst bewerkt:
Als je ballen heb betaal je gewoon zelf je hcg, zoals iedereen

34 jaar man je hebt nog 80% potentieel, ook zonder hcg


Zelf vergoeden daar heb ik helemaal geen moeite mee. Het kost de wereld niet wat Drunkenmaster ook al aangaf.. Wel voor UG HCG en zuiverheid ervan!
 
Zelf vergoeden daar heb ik helemaal geen moeite mee. Het kost de wereld niet wat Drunkenmaster ook al aangaf.. Wel voor UG HCG en zuiverheid ervan!
Medicinaal is het een goede investering in je gezondheid.
 
Lijkt mij een normale reaktie bij eigen test onderdrukking door androgel.
Zonder Androgel kan je ook spiermassa opbouwen.
Zeker op jouw leeftijd. Je huisarts kan je daar toch bij helpen?
Kijk anders voor meer info over AAS in Cools topic.

Mooiste spiegel met androgel


Mits je gezond bent natuurlijk, is dat percentage zelfs meer dan 80%

Hoofdstuk 9: BB voor een lang en gezond leven

Tussen je vijftiende en je veertigste kunnen je spieren in een periode van drie tot vijf jaar trainen hun maximale groei bereiken, als je maar hard en op de juiste manier oefent.
Maar ook na je veertigste kun je nog aanzienlijke vorderingen maken.
-Tussen je veertigste en je vijftigste kun je je spieren nog tot negentig procent van hun maximum ontwikkelen.
-Tussen je vijftigste en je zestigste is nog een percentage haalbaar tussen vijfenzestig en negentig.
-Tussen je zestig en zeventigste is nog altijd een groei van veertig tot zeventig procent van het maximum mogelijk.
-Pas tussen je zevenstigste en je tachtigste is dit percentage gedaald naar twintig tot veertig.
-Maar zelfs wanneer je de tachtigste al bent gepasseerd, is nog altijd zo'n twintig procent van de maximale mogelijke spiergroei te realiseren....

Bron: Dr. Franco Columbu's BB handboek
Wat heeft dit met mijn opmerking te maken. Je weet niet eens waarom hij androgel krijgt. Misschien heeft hij het echt nodig uit medische overweging.
 
Ik betaal zelf. Alleen die (extreem dure) Duitse variant kan worden vergoed van het ziekenhuis.
Zelf ug? Kreeg je dit eerst voorgeschreven dan? Zo ja dan ben ik wel benieuwd welke vooruitstrevende arts dit heeft gedaan.
 
Zelf ug? Kreeg je dit eerst voorgeschreven dan? Zo ja dan ben ik wel benieuwd welke vooruitstrevende arts dit heeft gedaan.

Ik krijg HCG voorgeschreven inderdaad. Weining vooruitstrevends aan, gezien dit gewoon het medicijn is dat ik nodig heb?
 
Ik krijg HCG voorgeschreven inderdaad. Weining vooruitstrevends aan, gezien dit gewoon het medicijn is dat ik nodig heb?
Ik ken je situatie idd niet. Maar naast trt gebruik je dit?
 
Bas aan de TRT ??? :D
 
Back
Naar boven