Fitness Seller

Big-T overleden, Condoleance topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tijd niet ingelogd en toen ik na heel lang weer eens een kijkje kwam nemen zag ik dit, wow.
In het verleden wel over gelezen dat leukemie geconstateerd was, maar dat het zo zou aflopen bij zo'n sterk iemand...

Hij was echt breed ontwikkelt en wist altijd heel goed waar die het over had, dat was indrukwekkend.
Zonde dat je leven dan zo moet eindigen, maar rust zacht.
 
Kom na een lange tijd weer eens kijken en zag 'ineens' dit nieuws. Behoorlijk schokkend moet ik zeggen.

Zie dat er meer mensen zijn (van vroegah ) die hier af en toe nog eens komen en dit dan lezen. Ik denk dat dat wel het grootste bewijs is dat Tijl iets unieks op heeft gezet. Ook al heb je er verder weinig meer mee dan kom je toch even langs.

Rust zacht kerel
 
  • Like
Waarderingen: Ryu
Jezus, wat erg. Jaren niet op DBB geweest en dan kijk ik weer eens en zie ik dit... Heel bizar. Rust zacht Tijl.
 
Voor mij hetzelfde. Jaren niet actief geweest en zie nu dit bericht. Heftig zeg. Heb veel kennis aan hem te danken. Was ook in privé berichten en MSN (heeeeel lang geleden) erg vriendelijk en behulpzaam. RIP
 
Wow, heel erg om te lezen. De oprichter van het forum die leefde voor de sport en echt als een universitair alles wist rondom voeding, training etc. Hoewel ik hem enkel vanop een forum ken, blijft dit raar om te lezen.
 
Shit zeg, ik meld me ook nog eens aan op DBB.. Sterkte aan familie en vrienden, het ga je goed daarboven Big T
 
Zo erg. Ben dit pas te weten gekomen;
Ik heb hem enkel via deze site gekend, maar wat ik kon afleiden uit mijn interacties met hem en zijn bijdragen op het forum is dat het een zeer correcte, integere en intelligent man was. Fucked up. Ik hoop dat zijn naasten zich sterk houden.
 
Twee jaar niet meer hier geweest en dan meteen zien dat een van de grootste bazen van dit forum niet meer onder ons is,
BigT was een van de beste mensen hier en hij zal gemist worden.
Sterkte gewenst aan familie en naasten.
 
Hoe jammer dat zo'n mens gaan moet... iemand die de mensen dichter bij elkaar probeerd te brengen adhv een forum en dergelijke. Ik voel mee voor de vele vrienden die hun vriend hebben gedag moeten zeggen alsook met de familie. Moge zijn herinnering klaar schijnen op degene die in zijn leven waren.
 
OMG, rust in vrede man. echt verschrikkelijk te horen.
 
Lange tijd niet meer ingelogd volgens mij kwam ik op dit forum 2006 veel geleerd. Ook heel even op de site van Marcus gekeken als newb maar dat dat was een te hoog niveau voor mij.

rust in vrede Tijl
 
Wat spijt 't me dit te moeten lezen, al ben ik er aardig laat mee. Ben niet meer zo met sport bezig online.
Jammer dat hem dit is overkomen.

Tijl was de drijvende kracht achter dit board en ik hoop dat als nalatenschap van hem dit forum succesvol mag blijven. Ik wens jullie daar veel succes bij.
 
  • Like
Waarderingen: Ryu
RIP. big T en condoleances naar zijn familie en vrienden.
wellicht laat maar lees net dit bericht.
ben al lang niet geweest hier, al sinds 2002 lid , heette toen nog dutchbodyduiling forum, toen veel geleerd en gelezen online.
 
Rust zacht big Tijl, je hebt een prachtig platform neergezet en laat een mooie legacy na.
 
Een lange break genomen van trainen, dbb, alles.

Forum beetje uit oog verloren en vandaag eerder toevallig terug een kijkje komen nemen.

Dan lees je zo'n slecht nieuws. De laatste keer dat ik hier was dacht ik echt dat het de goede kant opging in z'n strijd tegen leukemie, het heeft niet mogen zijn. Rust zacht groteT.
 
Laatst bewerkt:
R.I.P Big-T:treuren:
 
Verschrikkelijk om na lange tijd weer het forum te openen en z'n bericht te zien staan van een jong iemand. Veel sterkte aan vrienden en familie.
 
  • Like
Waarderingen: pash
Back
Naar boven