Fitness Seller

Nieuwe start!

Bezoekers in dit topic

Rikkert29

Novice
Lid geworden
21 jan 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
85kg
ik wil vanaf maandag gaan beginnen en dan ga ik ook stoppen met roken
Op dit moment ziet het er zo uit (ong 1 jaar niks gedaan)

IMG_0236.jpeg

Ik ga een bulk plan volgen van body en fit shop met een voeding en trainings schema

Gratis Spierenplan voor mannen

is het verstandig om ook testosteron booster te gaan gebruiken ernaast ?

IMG_0236.jpeg
 
Testbooster is nergens voor nodig.
Succes met je doelen!
 
Troep van BF heb je niet nodig!

Maak eerst een goed voedingsschema + trainingsplan. Als dat allemaal op orde is kun je eventueel aan supplementen (en dan niet van BF!) gaan denken!

Succes met stoppen met roken trouwens.
 
Ik zou alle supplementen even achterlaten en eerst op je voeding en training focussen. Zorg ervoor dat je trainingsschema gebaseerde is om voornamelijk compound oefeningen (squat, bench, rows, deadlifts) en dat je totaal dagelijks calorieën op orde zijn en met je doelen kloppen (afvallen = meer calorieën verbruikt dan binnen gekregen, en aankomen = meer calorieën binnen gekregen dan verbruikt). Als je later wel vindt dat je moeite hebt met je dagelijks eiwit inname halen dan kan je toch altijd een eiwit shake ofzo pakken, maar meer (e.g. vetverbranders, testboosters) heb je niet nodig om je doelen te kunnen behalen.
 
Body & Fit is troep.

Zoals hierboven ook al is beschreven maak eerst een goed voedingsschema en trainingsschema.

En een testbooster is ook onzin.

Succes verder.
 
Testosteron booster vind ik wel dom , dat is voor niks nodig tenzij je rughaar wilt krijgen , maar ik zou wel creatine kopen
 
Alle hens aan dek! Thumbs up for youuutoooooo!!!
 
Back
Naar boven