Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Wat is dit en waarom is het zo duur?

    MediTropin
     
    Wat is dit en waarom is het zo duur?

    MediTropin

    Ik denk dit en veel te duur dit kwam ik tegen ....

    Het moet doorgaan voor een GH (groeihormoon) booster!
    Wat belooft het?: ik neem over van het product.
    Meer spierkracht
    Hogere vetverbranding
    Gezondere huid en nagels
    Stimulans van het eigen groeihormoon
    Sterk verbeterde uithoudings vermogen, dus ideaal voor duursporters.....

    Nou dat klinkt geweldig natuurlijk, ware het niet dat zelfs al zou je echte GH (somatropine) gebruiken en dus zetten, de spierkracht helemaal niet verhoogt, Groeihormoon verhoog geen spierkracht!
    Het zou spierceldeling kunnen bevorderen, maar hoeveel van die zou je dan moeten gebruiken om extra spiercellen te verkrijgen.. 4dozen per dag? Lulkoek!

    Sterk verbeterde uithoudings vermogen dan?
    Ja nog gekker, ook weer het voorbeeld boven.. Er zijn er hier die best een dosis Somatropine verwerken per dag. Kunnen die opeens veel meer doen zoals wielrennen en hardlopen?
    Werkt dit dan als een EPO? Lulkoek!

    Dan staat er op de verpakking, klinisch getest.. Op wat, door wie, wanneer en waar. Wat is die test waard, en waar zijn die onderzoeken?

    De basis van het middel is dus Symbiotropin, hetgeen belooft dat het 9 essentiele aminozuren bevat die dit allemaal kunnen beinvloeden... Ja prachtig verhaal, maar als je normaal en goed eet (als een sportman/vrouw betaamt) krijg je voldoende stoffen binnen en tevens alle essentiele aminozuren. Kijk naar de stoffen op en in je bus/pak/zak eiwitten die je elke dag naar binnen slobbert in grotere hoeveelheden dan de aanbevolen dosis van dit product...

    Dan is het zo dat je het 4uur voor de maaltijd moet gebruiken? Hoe wil je dit realiseren als sportman zijnde?
    Gaan we in de nacht opstaan om dit in te nemen? Of eten we gewoon minder vaak?
    Lulkoek!

    Pas ontdekt? aan mn hoela, dit was er al vele jaren. voor prijzen per verpakking van 50 tot over 300euro.
    PS, ook in guldentijd was het er al.

    Dan gaan we kijken naar hoeveel verhoogt het?
    Ja in verhouding net zoveel als een testbooster zou doen met je testosteron.
    Is dat voldoende om enig voordeel te hebben voor je geld? Nee, Lulkoek.

    Kijk naar wat het moet verhogen om resultaat te kunnen geven, 2 tot 3x daags 2iu?
    Waaaah echt niet..
    Minder zal weinig invloed hebben op hetgeen ze beloven daar je niets zal merken van een veel lager gehalte omdat deze van invloed is op de productie van IGF-1 (insuline gelijkende groeifactor)
    Het gebruik van STH (echte somatropine) heeft ook bij erg lage dosis ook geen enkele zin als bbr zijnde..
    Kan wel maar dan moet je weer IGF-1 bijzetten om voordelen te kunnen ondervinden.
    Lekker voordelig allemaal!

    Wie gaan dit gebruiken?
    De mensen die zo tegen gebruik van middelen zijn en schreeuwen dat het allemaal zo slecht voor je is maar toch hun levels op willen krikken?
    Dus een testbooster en een GH boostertje willen gaan nemen?
    Wie is er ooit groot geworden door een testbooster? Nu niet allemaal tegelijk roepen ikke he?
    Aantonen dan!

    Nou ik kan je beloven dat hetgeen je door de mond inneemt aan hormoonbooster zwaar gelul is, net als een Groeihormoon dat je zo in moet nemen.. Gewoon weggegooid geld, dat je beter in n stukje biefstuk kunt steken, waar je meer aan hebt en ook nog eens je smaakpapillen streelt.

    Mijn conclusie is, onzin omdat het weinig tot geen effect zal opleveren.
    Wat wel werkt? Ja helaas zal je dat toch in je lijf moeten steken, waar ik niet verder op in wil gaan.
    Steek het geld in goede voeding, daar heb je wat aan!
     
    Wat is dit en waarom is het zo duur?

    MediTropin

    IK vind het ook belachelijk duur. We hebben het toegevoegd omdat er vraag was vanuit Duitsland. Het is een soort GH booster. We hadden wat samples en had die op het werk genomen rond 14.00 ik ben daarna om 15.00 naar huis gegaan en thuis op de bank in slaap gevallen zo moe werd ik ervan. Normaal neem je het ook voor het slapen, weet niet wat erin zat maar ik was ineens enorm moe en gaperig.
     
    We hadden wat samples en had die op het werk genomen rond 14.00 ik ben daarna om 15.00 naar huis gegaan en thuis op de bank in slaap gevallen zo moe werd ik ervan. Normaal neem je het ook voor het slapen, weet niet wat erin zat maar ik was ineens enorm moe en gaperig.

    dit is wel interessant want gh heeft een soortgelijk effect

    then again toen ik de ghenerate van lg sciences cadeau kreeg van Ilco (rip) werd ik ook badend in het zweet wakker in de nacht wat normaal totaal niet zo was, beetje rare business allemaal
     
    Het gebruik van STH (echte somatropine) heeft ook bij erg lage dosis ook geen enkele zin als bbr zijnde..
    Kan wel maar dan moet je weer IGF-1 bijzetten om voordelen te kunnen ondervinden.

    ben dit trouwens niet helemaal met je eens maar is misschien iets voor een ander topic (+ wie gebruikt nog IGF-1 in 2017? vooral icm insuline (wat je al snel bij sth gebruikt)? dat is echt vragen om kanker te krijgen).
     
    Hee Rene,

    Al iets bekend over de nieuwe website van jullie?
     
    Damn, had gisteren al wat besteld en vandaag korting :p
     
    Enig idee wanneer de foam rollers weer op voorraad zijn? Wilde bestellen met de 10% korting actie, maar ze zijn uitverkocht.
     
    Iemand hier ervaringen met zowel Insane Mode als Unleash? Of zijn ze ongeveer hetzelfde
     
    Back
    Naar boven