XXL Nutrition
Big-T
Waardering
3.205

Profielberichten Recente activiteit Berichten Media Albums Forums Over mij

  • Beste Big-T,

    Voor het programma NInja Warrior NL zijn wij op zoek naar sportieve, sterke en geschikte kandidaten. Dit is natuurlijk het perfecte platform om hier kandidaten voor te werven. Is het toegestaan om een berichtje te posten op het forum waarmee ik Ninja Warrior onder de aandacht breng?

    Sportieve groeten,

    Team Ninja Warrior
    G
    Gast 2008
    Big-T is overleden.
    Sanca Saxon
    Sanca Saxon
    Big-T is inderdaad helaas overleden :( Je mag de link eens doorsturen naar mij of een andere moderator, dan bekijk ik het. Grt.
    S
    Hallo, Geachte meneer.

    Mijn naam is Sam j 14 jaar 54k 169cm
    Ik train nu 2 weken mijn doel is om een flinke spiermassa op te bouwen. Maar ik heb een paar vraagjes, ik zit met mijn voeding. Ik ben relatief dun en ik zou graag wat meer gewicht willen krijgen om mijn spiermassa op te kunnen bouwen. Zou u een voedingsschema voor mij willen maken ? Ik train 2 dagen, en dan neem ik 1 dag rust en dan train ik weer 2 dagen.
    Goedemiddag Big-T

    Als ik een premium account wil aanmaken staat er dit
    :Belangrijk: vermeld je gebruikersnaam van op het forum bij 'vrije mededeling' voor een vlotte verwerking.

    Vrije mededeling staat er niet bij mij bank. Dit is het zelfde als :omschrijving?

    Mvg Wil
    Hey big-t, ik heb ineens geen toestemming meer om media te plaatsen nadat ik een foto van mezelf erop had gezet. Die foto was niet tegen de regels dus wil graag mijn rechten terug :3
    • Like
    Waarderingen: Brison en Scarface17
    Big-T
    Big-T
    Normale leden kunnen max. 1 foto uploaden per dag, elite leden kunnen tot 7 foto's per dag uploaden. Mogelijk is je limiet dus gewoon bereikt. Ik heb even wat oude pics verwijderd die fout geplaatst waren door een tijdelijke fout in de permissies, misschien kan je nu weer een foto uploaden, probeer het anders morgen of overmorgen nog eens.
    Hoi!
    Ik wil heel graag een op maat gemaakt voedingsschema, maar helaas is dat hier nog niet mogelijk... Heb je tips wie er nog meer goed is in schema's maken?
    Groetjes
    • Like
    Waarderingen: ijzer
    Big-T
    Big-T
    Je kan dit best vragen in subforum voeding.
    Kan ik mijn Alias ook aanpassen?/
    Big-T
    Big-T
    Je kan dit aanvragen als elite lid: http://forum.bodybuilding.nl/upgrade/

    De gratis methode is je huidige account laten wissen en opnieuw registreren onder je nieuwe gewenste gebruikersnaam/alias. Natuurlijk is je account dan blanco dus je houdt niet de bestaande account-data.
    J
    jeanmichel
    Heb het even bekeken maar ik kan niet vinden waar dit kan. Verwijderen dan.
    Big-T
    Big-T
    Account laten verwijderen kan door convo of mail te sturen, hierbij vermelden of je oude gebruikersnaam ook anoniem gemaakt dient te worden.
    Hoi Big-T,

    Is het mogelijk avatars uit te schakelen? Ik zit op dikwijls te DBB'en op werk en gespierde (half)naakte mannen valt niet bij iedereen goed in de smaak so to say.

    Cheers.
    • Like
    Waarderingen: Calyptus
    Big-T
    Big-T
    Standaard is het er niet helaas. Als je weet hoe je custom CSS kan instellen in je browser dan zou ik je de css code kunnen geven om ze te verbergen... Ik ga dit wel overwegen als een elite feature iig. Bedankt.
    Dag Administrator,

    Ik krijg via mijn mail berichten binnen dat ik zogenaamd ergens op gereageerd zou hebben.
    Dat is niet het geval, sterker nog ik ben al langere tijd niet meer actief geweest op DBB.
    Wat is er aan de hand?
    Is mijn account mogelijk ge-hacked?
    Kan mijn account compleet verwijderd worden?
    Hoor graag even van je, want ik vind dit niet prettig.

    Gr. Mike
    Hey Big T, weet jij toevallig of Stunna een ban heeft of gewoon zijn account stop heeft gezet?
    Is er een overzicht van de 30 e-books die je kan downloaden als je een elite membership neemt?
    Galen
    Galen
    Het hele oeuvre van Mister10.
    shark89
    shark89
    En dat zijn?
    Big-T
    Big-T
    Je kan altijd eens lid worden om te kijken welke het zijn, als het je niet bevalt, krijg je direct je geld terug (Paypal zelfde dag, overschrijving de volgende dag).
    • Like
    Waarderingen: Galen
    Waar en hoe kan ik mijn gewicht aanpassen in mijn profiel ? Alvast bedankt..
    Big-T
    Big-T
    Persoonlijke gegevens > Massa:
    yamaha81
    yamaha81
    Thanks big T had t al gewijzigd van 83 naar 88
    L
    hoi hoi, ik wil graag een vraag stellen in de rubriek aas maar zie niet waar en hoe ik dat moet doen. zou me mij even op weg willen helpen? liefs indra
    knetttergek
    knetttergek
    je moet geloof ik 15 posts hebben wil je daar iets posten
    Big-T
    Big-T
    Ik weet niet wat het probleem is maar je kan daar gewoon met 0 posts al posten op dit moment.
    Ik wil graag een kuurblog bij houden maar ken je me vertellen hoe ik dat aanmaak ?
    B
    Brison
    "Minimaal 15 posts geplaatst hebben om logs te kunnen starten of reacties te plaatsen."
    Big-T
    Big-T
    De beperking mbt posts staat momenteel uit. Een log open je op dezelfde manier als elk topic.
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Back
Naar boven