MuscleMeat
Big-T
Waardering
3.205

Profielberichten Recente activiteit Berichten Media Albums Forums Over mij

  • Hi T,

    Ik kan het Forumrecords topic niet meer updaten omdat er teveel media in het topic staat. Ik probeer bij elke lift een filmpje neer te zetten.
    Kan de grens (voor dit topic) verhoogd worden?

    Gr Daster
    mat
    mat
    powerlifters zijn zo dik dat ze een topic volledig vullen...
    Big-T
    Big-T
    Heb je al geprobeerd in een nieuwe post in het topic? Is het belangrijk dat dit in 1 topic blijft of zou het ook in een deel 2 kunnen verdergaan, dus in een tweede topic?
    T,
    kan jij mijn topic ''Metabolisme: aankomen en afvallen'' dat nu in hoofdfora ''vetverlies en conditietraining'' misschien verplaatsen naar hoofdfora ''voeding'' ?
    dit is een betere plek denk ik, mijn fout.

    groet
    Big-T
    Big-T
    Hoi, je kan hiervoor beter altijd de meld knop gebruiken in de post zelf. :)
    H
    Hoi big-T ik train al 3 jaar niet meer heb daar voor altijd goed getraind en heb ook gekuurd. Nu dat ik zo lang niet meer heb getraind ben ik nu weer begonnen met fitness. Heb jij voor mij een goede voeding schema dat ik eerst wat aankom weeg zelf nu 73kilo en ben 175 is voor mij echt lang geleden wil een goede eetschema hebben. Alvast bedankt
    Walnut
    Walnut
    Ik begrijp dit bericht wel, want er is geen sectie waar je informatie kunt vinden over dit onderwerp. Ook zijn er binnen die sectie geen stickies te vinden om je op weg te helpen. Verder kun je binnen die sectie ook geen topic aanmaken om daar je resterende vragen nog te stellen.
    Dus ik begrijp dit bericht wel, wilde ik maar even zeggen.
    Y
    yopa
    Hoi hoggoboss26
    Hoeveel wil je aankomen en wat is je doel?? Een voedingschema is heel persoonlijk met ieder zijn eigen doel, ik kan je wel een beetje helpen maar dan moet ik wel.weten wat je wil gaan doen. Wil je de bulk in om daarna weer af te vallen? Ik hoor het graag van je
    Gr
    Volgens mijn berichtengeschiedenis wacht i k al vanaf 2012 op nieuwe foto's van je.

    //hinthint
    • Like
    Waarderingen: AdHoc
    Big-T
    Big-T
    Geloof me, een BB die net een jaar in het ziekenhuis heeft gelegen zonder goed eten en training vanwege leukemie is niet iets wat je wilt zien. Misschien kom ik later na herstel en heropbouw nog wel met een before en after pic, als mijn lichaam het toelaat (en volhoudt).
    Qxx
    Qxx
    Oh man. Beterschap en ik hoop dat je goed herstelt. Hoe dan ook, gezondheid gaat voor alles, een bovengemiddelde hoeveelheid spiermassa is bijzaak. Hoe verloopt je herstel tot dusver?
    Als ik het goed begrijp met klonen bedoel je bv 2 topics willen over hetzelfde onderwerp?
    Sayer
    Sayer
    Klonen is het aanmaken van een 2de account
    chef

    ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen email komt niet aan als ik wachtwoord vergeten druk
    ook niet in junk

    sta op pc standaard ingelogd maar op telefoon niet
    me vraag is kun je ook topics verwijderen ?
    Big-T
    Big-T
    Je kan een melding sturen en daarbij een reden. Een mod zal het dan bekijken,
    Hi Big-T,
    Waarom kan er geen excel sheet meer worden geupload? Of is er een manier waarop dat wel nog kan?
    Groetjes Marina
    Big-T
    Big-T
    Heb er geen problemen mee, staat ook aan:

    zip
    txt
    pdf
    xlsx
    doc
    psd
    png
    jpg
    jpeg
    jpe
    gif

    Maximale Bestandsgrootte voor Bijlagen (KB) - 256
    Maximaal Aantal Bijlagen per Bericht - 5
    marina1975
    marina1975
    ik ben erachter.... xls wordt niet ondersteund. xlsx wel. Moest hem dus even in een andere versie opslaan. Thx. :)
    Ik heb geen idee meer hoe ik bij het nieuwe dbb jou een pm kan sturen, maar zou jij voor mij het relletje uit mijn log kunnen verwijderen en meneer Houthakker kunnen bannen uit mijn logje?
    Big-T
    Big-T
    Hoi

    Gelieve de "Meld" knop te gebruiken die onder elke post staat.
    • Like
    Waarderingen: pol0100
    Over twee weken een nieuwe feature op het forum!
    • Like
    Waarderingen: Galen en vntl
    M
    martinuz
    Ben benieuwd !
    Galen
    Galen
    Misschien een functie waarbij je privé een 'like' kunt geven aan iemand en daarbij een kort berichtje mee kunt geven.
    Beste Big-T, ik heb 3 vraagjes: (part 1)

    1.) Ik heb gisteren een account upgrade gedaan maar ik kan die 30 e-books niet vinden. Heb je een linkje voor mij?
    2.) Onder mijn avatar staat nog steeds "novice" i.p.v. elite member. Niet dat dat mij veel uitmaakt maar i.c.m. het niet vinden van e-books lijkt het er misschien op dat de update niet correct is uitgevoerd, wel betaald. Just checking.
    jandaan
    jandaan
    Thanks T. V.w.b. #3: mocht je een aanbeveling hebben dan hoor ik die graag. V.w.b. voeding kom ik vaak in de knoop door druk gezinsleven. Meal 5 is vaak een probleem i.v.m. eten wat de kinderen (3 stuks "tuig";-)) ook gewoon lusten. Verder is moeder de vrouw op de Bio tour.
    jandaan
    jandaan
    Om alles Biologisch te kopen is gewoonweg te duur. Ik zit nu op voeding alleen al op €200 p.m. aan extra kosten. Dit is dus naast de normale boodschappen voor het gezin a €450 pm. 80% komt gewoon bij de Lidl vandaan trouwens. Enfin, wie weet spreken we elkaar nog volgend naar. Keep up the good work T.
    Big-T
    Big-T
    Ok, laat je zeker niet teveel gek maken wat "bio" betreft. 1 voorbeeldje: het enige verschil tussen scharrel en bio eieren is dat bio kippen iets meer ruimte krijgen in de kippenstal, voeding is hetzelfde. Ze hebben de samenstelling van de eieren ook vergeleken, geen verschil.
    • Like
    Waarderingen: jandaan
    Is het mogelijk om mijn naam te laten wijzigen of ben ik dan verplicht elite member te worden?
    Om geld te betalen voor enkel mijn naam te wijzigen heb ik er niet voor over.
    Of is een nieuw account met een ander email adres een optie?
    Big-T
    Big-T
    Nieuw account kan altijd, oude moet dan wel gesloten en je kan geen likes of posts 'meenemen'. Eventueel kan voor een kleinere donatie van 10,- ook de naam verandert worden. Er is dan wel geen terugbetaling mogelijk.
    Meneer T, de functie om emails te ontvangen als je een pm krijgt (conversatie heet het nu) werkt niet naar behoren. Klopt dat en zo nee is daar iets aan te doen?
    Big-T
    Big-T
    Ja hotmail adressen geven hier problemen, makkelijkste is gmail of andere gebruiken (geen microsoft).
    P
    pescatore
    Cool. Tnx
    B
    jow bro effe een vraag ik ben martinezzz26 en wilde onder mijn account inloggen maar weet me password niet meer.
    Ik heb dus een password reset gedaan naar me mail adres maar die komen niet aan martinezzz26@live.nl
    Kan jij dit fixen zou zonde zijn als ik die account niet meer kan benaderen,

    grt martijn
    Big-T
    Big-T
    spambox oid?
    beste big-t

    sinds de upgrade doet de link uitgbreide uitleg over hcg het niet meer!
    staat in de sticky! aas FAQ- kijk hier eerst voor je een vraag stelt
    geschreven door big cat!
    word dit nog hersteld of blijft het zo?
    hey kun je mij uitleggen hoe ik een exel bestand in een topic zet ?
    Big-T
    Big-T
    Stond nog uit, zou nu moeten werken.
    sjorsdoren94
    sjorsdoren94
    welk icoontje is het dan ?
    Big-T
    Big-T
    Bij de teksteditor staat er toch telkens "Upload Bestand"
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Back
Naar boven