MuscleMeat
Big-T
Waardering
3.205

Profielberichten Recente activiteit Berichten Media Albums Forums Over mij

  • Hi T,

    Ik kan het Forumrecords topic niet meer updaten omdat er teveel media in het topic staat. Ik probeer bij elke lift een filmpje neer te zetten.
    Kan de grens (voor dit topic) verhoogd worden?

    Gr Daster
    mat
    mat
    powerlifters zijn zo dik dat ze een topic volledig vullen...
    Big-T
    Big-T
    Heb je al geprobeerd in een nieuwe post in het topic? Is het belangrijk dat dit in 1 topic blijft of zou het ook in een deel 2 kunnen verdergaan, dus in een tweede topic?
    T,
    kan jij mijn topic ''Metabolisme: aankomen en afvallen'' dat nu in hoofdfora ''vetverlies en conditietraining'' misschien verplaatsen naar hoofdfora ''voeding'' ?
    dit is een betere plek denk ik, mijn fout.

    groet
    Big-T
    Big-T
    Hoi, je kan hiervoor beter altijd de meld knop gebruiken in de post zelf. :)
    H
    Hoi big-T ik train al 3 jaar niet meer heb daar voor altijd goed getraind en heb ook gekuurd. Nu dat ik zo lang niet meer heb getraind ben ik nu weer begonnen met fitness. Heb jij voor mij een goede voeding schema dat ik eerst wat aankom weeg zelf nu 73kilo en ben 175 is voor mij echt lang geleden wil een goede eetschema hebben. Alvast bedankt
    Walnut
    Walnut
    Ik begrijp dit bericht wel, want er is geen sectie waar je informatie kunt vinden over dit onderwerp. Ook zijn er binnen die sectie geen stickies te vinden om je op weg te helpen. Verder kun je binnen die sectie ook geen topic aanmaken om daar je resterende vragen nog te stellen.
    Dus ik begrijp dit bericht wel, wilde ik maar even zeggen.
    Y
    yopa
    Hoi hoggoboss26
    Hoeveel wil je aankomen en wat is je doel?? Een voedingschema is heel persoonlijk met ieder zijn eigen doel, ik kan je wel een beetje helpen maar dan moet ik wel.weten wat je wil gaan doen. Wil je de bulk in om daarna weer af te vallen? Ik hoor het graag van je
    Gr