AndroidHealthClinic

1e Foto's Julliete Bergman Cup 2014

Bezoekers in dit topic

Stelletje zuurpruimen weer.
Gelukkig zitten de topatleten veilig achter hun toetsenbord en staan ze niet op het podium :D
 
Stelletje zuurpruimen weer.
Gelukkig zitten de topatleten veilig achter hun toetsenbord en staan ze niet op het podium :D

Haha klopt!

Het niveau was niet zo hoog als ik wel eerder heb gezien dat is waar. Maar mensen de grond inboren die op het podium staan terwijl je zelf nog nooit iets hebt gepresteerd is wel erg makkelijk.

Zaterdag is de wedstrijd in Roermond, daar doen meer atleten mee. Ik zal de foto's en uitslagen daarvan ook weer zo snel mogelijk plaatsen.
 
Wat een hoofden! DEAR GOD! Ik heb me rot gelachen!
Man en vrouw....Jesus!!!! Niet normaal grappig :p

Hier allemaal verlengde platte kop, lijkt wel geshopt :/

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+10.jpg



En deze van links naar rechts: ik ben chinees..... ik was vroeger een man..... en ik ben BLIJ!...... zijn mijn ogen open genoeg?..... Im the wicked witch of the west! Hue hue!

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+05.jpg



Dit is ook een drama....Jesus!!
Van links naar rechts: mijn andere naam is Voorhoofd.......mijn man slaat mij, in mijn gezicht, met keukenpan :(...........middelste valt nog mee..........deze ook best leuk...........zal ik eens een super grote witte BH aandoen voor dit wedstrijd?

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+02.jpg




Top prestatie verder hoor :p

Leuk he om mensen een beetje af te kraken. Doe effe normaal joh en hou zulk soort commentaar voor je.
 
Hahaha dit topic ontspoort weer lekker ouderwets op zijn DBB's :roflol:
 
Wat een hoofden! DEAR GOD! Ik heb me rot gelachen!
Man en vrouw....Jesus!!!! Niet normaal grappig :p

Hier allemaal verlengde platte kop, lijkt wel geshopt :/

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+10.jpg



En deze van links naar rechts: ik ben chinees..... ik was vroeger een man..... en ik ben BLIJ!...... zijn mijn ogen open genoeg?..... Im the wicked witch of the west! Hue hue!

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+05.jpg



Dit is ook een drama....Jesus!!
Van links naar rechts: mijn andere naam is Voorhoofd.......mijn man slaat mij, in mijn gezicht, met keukenpan :(...........middelste valt nog mee..........deze ook best leuk...........zal ik eens een super grote witte BH aandoen voor dit wedstrijd?

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+02.jpg




Top prestatie verder hoor :p



Zo triest hoe grappig je over probeert te komen, echt een kansloze reactie dit. Wanneer ga jij op het podium dan met je grote mond. Zo praat je gewoon niet over atleten die mee gedaan hebben.. Alleen al daar staan en het lef tonen om mee te doen maakt je al een winnaar.
 
Jeez! Dont get your panties in a twist! Ik zei dat het verder een topprestatie was van iedereen.
Als het mooi fysiek is, mag je het wel zeggen. Als het lelijk fysiek is, mag je dat ook zeggen.
Ik vind die hoofden grappig, ik vind dat ik dat ook mag zeggen :p
Heb ik jullie toevallig ook genoemd ofzo? Daarmee bedoel ik Rochella en Chrisje. Of schaam je je gewoon over jouw eigen hoofd??
 
Jeez! Dont get your panties in a twist! Ik zei dat het verder een topprestatie was van iedereen.
Als het mooi fysiek is, mag je het wel zeggen. Als het lelijk fysiek is, mag je dat ook zeggen.
Ik vind die hoofden grappig, ik vind dat ik dat ook mag zeggen :p
Heb ik jullie toevallig ook genoemd ofzo? Daarmee bedoel ik Rochella en Chrisje. Of schaam je je gewoon over jouw eigen hoofd??

Probeer je nu nog steeds grappig te doen ? Beetje respect is wel op zijn plaats voor die mensen die daar staan.
Het gaat tevens om het fysiek niet om het hoofd, als jij begint over het hoofd is dit een manier waarop jij grappig over probeert te komen wat hier gewoon niet op zijn plaats is.
 
Jeez! Dont get your panties in a twist! Ik zei dat het verder een topprestatie was van iedereen.
Als het mooi fysiek is, mag je het wel zeggen. Als het lelijk fysiek is, mag je dat ook zeggen.
Ik vind die hoofden grappig, ik vind dat ik dat ook mag zeggen :p
Heb ik jullie toevallig ook genoemd ofzo? Daarmee bedoel ik Rochella en Chrisje. Of schaam je je gewoon over jouw eigen hoofd??

Je hebt het anders totaal niet over hun fysiek. Btw het is Richella. Pfff kansloos. Ga jij eerst maar eens keihard werken en een hele wedstrijdprep doen. Dan praat je wel anders.
 
Wil je aub eerst jouw IQ beetje verhogen voordat jij insinueert dat iemand probeert grappig over te komen?
Im just adressing the elephant in the room!!
Prestatie = super!
Fysieken(meesten) = super
Maar die hoofden......tjah! Im not gonna sugar coat it omdat er een stelletje butt-hurt people hier zitten.
Want positieve dingen mag je blijkbaar vermelden en minder (in dit geval veel minder) positieve dan weer niet?
Wat is dit.....Dr.Phil ofzo??

P.S. excuses Richella, "o" is naast de "i" op de keyboard. :D
 
Wil je aub eerst jouw IQ beetje verhogen voordat jij insinueert dat iemand probeert grappig over te komen?
Im just adressing the elephant in the room!!
Prestatie = super!
Fysieken(meesten) = super
Maar die hoofden......tjah! Im not gonna sugar coat it omdat er een stelletje butt-hurt people hier zitten.
Want positieve dingen mag je blijkbaar vermelden en minder (in dit geval veel minder) positieve dan weer niet?
Wat is dit.....Dr.Phil ofzo??

P.S. excuses Richella, "o" is naast de "i" op de keyboard. :D

Wat probeer je nu ?
 
Wel logisch op laag vet% na lang dieeten dat je een hoofd als dat trekt XD
 
Ik wil niet verder off-topic gaan. Ik heb recht op commentaar, die staat erbij.
Vind je mijn commentaar niet goed en wil je iets zeggen erover, stuur maar een PM.
 
Ik wil niet verder off-topic gaan. Ik heb recht op commentaar, die staat erbij.
Vind je mijn commentaar niet goed en wil je iets zeggen erover, stuur maar een PM.

Dat is toch geen commentaar man, dat is gewoon iemand
afkraken op basis van zijn gezicht
 
Ik wil niet verder off-topic gaan. Ik heb recht op commentaar, die staat erbij.
Vind je mijn commentaar niet goed en wil je iets zeggen erover, stuur maar een PM.

''30 jaar'', goed bezig :thumb:
 
Ik wil niet verder off-topic gaan. Ik heb recht op commentaar, die staat erbij.
Vind je mijn commentaar niet goed en wil je iets zeggen erover, stuur maar een PM.

Wie ben jij dan?
 
blijft altijd zo leuk deze commentaren op een bodybuilding forum..... je verwacht op een forum juist dat ze hun sport omhoog proberen te halen. Maar niets is minder waar.... helaas! Dit soort berichten verwacht je als je een foto plaatst op het Viva forum
Haters en afgunst zal je altijd houden. Gelukkig zijn er ook mensen die wel hart voor de sport hebben en respect voor atleten.
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Ik wil niet verder off-topic gaan. Ik heb recht op commentaar, die staat erbij.
Vind je mijn commentaar niet goed en wil je iets zeggen erover, stuur maar een PM.
Aangezien je als dertig jarige anoniem andermans gezicht afkraakt zal je zelf wel de meest afschuwelijk lelijke rotporum hebben.
 
Lekker laten lullen, ongunst, afgunst, onzekerheid en zelf nooit de ballen hebben om zo diep te gaan. Wellicht ook de wens niet.. Anyway de discussie totaal niet waard, de foto's spreken voor zich.

Verder, waarschijnlijk alleen maar meer motivatie voor de deelnemers ;)

Dat gezegd hebbende, vond ik de foto's toch ook wel wat vreemd overkomen door bewerking. De "levendigheid" staat iets te ver omhoog geschroefd, waardoor sommige foto's wat unreal overkomen. Hetgeen geloof ik ook mijn reactie was op de OP.
 
blijft altijd zo leuk deze commentaren op een bodybuilding forum..... je verwacht op een forum juist dat ze hun sport omhoog proberen te halen. Maar niets is minder waar.... helaas! Dit soort berichten verwacht je als je een foto plaatst op het Viva forum
Haters en afgunst zal je altijd houden. Gelukkig zijn er ook mensen die wel hart voor de sport hebben en respect voor atleten.
Dit. Ik heb er sowieso al respect voor, omdat ik zo'n wedstrijd prep nooit zou trekken.
 
Nu durft ie niet eens meer te reageren omdat die backfire krijgt :o
 
Back
Naar boven