MuscleMeat

Road to INBA Dutch Championships 2018 (1 bezoeker)

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

nlbramnl

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 feb 2013
Berichten
1.314
Waardering
1.052
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
5%
In 2015 enercup gedraaid daar 3e geworden in MAP klasse.
Vervolgens lang eruit om te bouwen en Open Rotterdamse 2017 gedaan 2e plaats.
Nederlands kampioenschappen 2017 5e plaats

Doelstelling 2019
Nederlands kampioenchappen 1e plaats.

lengte 180,5
leeftijd 25 jaar

Nu eerst anderhalf jaar bouwen steady gains. Geen gekke bulk of cut inplannen en gewoon rustig aan groeien. Planning nu om. 2019 weer nk te gaan doen.
 
Laatst bewerkt:
nice, succes!

maar gebruik je nog serieus whey van b&f?
 
nice, succes!

maar gebruik je nog serieus whey van b&f?

ja heb daar nog een pot van staan dus maak ik eerst even op,
daarna waarschijnlijk van bulk powders bestellen

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

nice, succes!

maar gebruik je nog serieus whey van b&f?

ben nog wel opzoek naar nog een goede post workout shake, nog een aanrader ?
 
Heb je geen coach? Ziet er al netjes uit hoor! Hoe staan de benen ervoor? Ik ben vandaag ook maar eens begonnen rustig begonnen met de prep.

pwo shake: lekker simpel houden, whey met bambix :)
 
Heb je geen coach? Ziet er al netjes uit hoor! Hoe staan de benen ervoor? Ik ben vandaag ook maar eens begonnen rustig begonnen met de prep.

pwo shake: lekker simpel houden, whey met bambix :)

heb nog geen coach nee, zijn er niet zoveel in mijn regio geloof ik,
heb wel al iemand gevonden voor poseer begeleiding,
benen zijn grootste minpunt maar ga ze nu wel weer 2x per week trainen, hebben wel vorm en wat definitie maar zijn gewoon nog veelste klein hahah
 
9% lijkt me een beetje optimistisch of heb je dit (goed) laten meten?
 
Geen idee, lastig zeggen, 12-13%?

Ik sta zelf op 8% nu en best wel een groot verschil met jou. Laat het meten, dan weet je het zeker ;)
 
Geen idee, lastig zeggen, 12-13%?

Ik sta zelf op 8% nu en best wel een groot verschil met jou. Laat het meten, dan weet je het zeker ;)

heb wel vaker al huidplooi meting laten doen enz maar 12-14 % sta ik nu echt niet op,
armen en benen zijn al wel goed droog heb alleen altijd nog randje aan onderkant van me buik met vet zitten die gaat pas weg richting 8 % dus das wel jammer hahah
 
Dan zou ik het buiten je regio gaan zoeken. Heb je ervaring met cutten naar wedstrijdniveau, vochtafdrijven + laden? En dit alles icm een deadline? Ik zou het niet aandurven.. maak je het mij wel makkelijker mee natuurlijk :P

Waar woon je ergens?
 
Je staat wel wat hoger dan 9 % :P. En je legs?
 
als post workout, advanced van XXL.

Welke regio zoek je een begeleider dan? En ja je staat een stukkie hoger dan 9%.
 
Dan zou ik het buiten je regio gaan zoeken. Heb je ervaring met cutten naar wedstrijdniveau, vochtafdrijven + laden? En dit alles icm een deadline? Ik zou het niet aandurven.. maak je het mij wel makkelijker mee natuurlijk :P

Waar woon je ergens?

tot wedstrijdniveau nog niet, ben wel vaker naar 6 % gecut, dit is toen gemeten op sportcentrum papendal met een 10 punts huidplooimeting dus zeker betrouwbaar. het laden en vocht afdrijven blijft inderdaad lastig en ik ben ook benieuwd hoe goed dit gaat lukken.

ik woon in Nijmegen
 
tot wedstrijdniveau nog niet, ben wel vaker naar 6 % gecut, dit is toen gemeten op sportcentrum papendal met een 10 punts huidplooimeting dus zeker betrouwbaar. het laden en vocht afdrijven blijft inderdaad lastig en ik ben ook benieuwd hoe goed dit gaat lukken.

ik woon in Nijmegen

Nijmegen weet ik zo gauw niemand. Apeldoorn zitten er wel een paar goede.
 
als post workout, advanced van XXL.

Welke regio zoek je een begeleider dan? En ja je staat een stukkie hoger dan 9%.


dat is een dure post workout zeker voor wat erin zit
 
Geen idee, lastig zeggen, 12-13%? Ik sta zelf op 8% nu en best wel een groot verschil met jou. Laat het meten, dan weet je het zeker ;)

Jij hebt ook wel (iets) meer massa:p
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
tot wedstrijdniveau nog niet, ben wel vaker naar 6 % gecut, dit is toen gemeten op sportcentrum papendal met een 10 punts huidplooimeting dus zeker betrouwbaar. het laden en vocht afdrijven blijft inderdaad lastig en ik ben ook benieuwd hoe goed dit gaat lukken. ik woon in Nijmegen

Ik ken er één op 40 km afstand, of vind je dat al te ver?

Wellicht kan je anders even een topic starten of er iemand tips heeft voor die regio. Er zal vast wel iets zitten.. Ik raad het je echt sterk aan.. er kan echt een hoop fout gaan en dat wil je niet.
 
Ik ken er één op 40 km afstand, of vind je dat al te ver?

Wellicht kan je anders even een topic starten of er iemand tips heeft voor die regio. Er zal vast wel iets zitten.. Ik raad het je echt sterk aan.. er kan echt een hoop fout gaan en dat wil je niet.

hoe heet die dan? kan altijd contact opzoeken en kijken of het wat is
 
Nieuwe schoentjes

powerlift 2.0 van Adidas,
even uitgetest en werken prima

squat:
60 x 8
60 x 8
80 x 8
80 x 8
90 x 8
100 x 8
110 kg x 7
90 x 8

deadlift:
80 x 10
100 x 10
120 x 8
140 x 5
150 x 1
160 x 1
170 x 1
180 x 1

S77952_01_standard.jpg
 
Back
Naar boven