XXL Nutrition

Road to INBA Dutch Championships 2018

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Zeker weten, maatje van mij heeft nk nog gewonnen zonder gear in de map klasse, dus is goed te doen! Zat ook echt amper massa op, vind jou er al 10x beter uit zien :) Go for it bro!
 
Zeker weten, maatje van mij heeft nk nog gewonnen zonder gear in de map klasse, dus is goed te doen! Zat ook echt amper massa op, vind jou er al 10x beter uit zien :) Go for it bro!

Thnx man moet nog wel hoop af dus vraag is wat er dan staat hè maar zullen zien
 
gaat er alleen maar groter uit zien ;)
 
44802AE8-F66A-4415-8B05-E340214B4445.jpg
Vandaag veel getraind Hahah
Ochtend cardio plus schouders
Toen 8 uur gewerkt
1,5 uur rug training
Half uur biceps
30 min circuits training
Buikspier kwartier
Nu bek af op de bank
 
IMG_2929.JPG
Benen beginnen wat definitie te krijgen. Gewicht nu 82,2 kg in de ochtend
 
gewicht vanochtend weer 83,1 blijft beetje schommelen rond 82,5 kg nuchtere maag.
Merk wel dat ik nog wat droger aan worden ben maar gaat nu niet zo heel snel meer. zit nu denk rond 7,5 % ongeveer.
Trainingen worden nu langzaam aan toch wel zwaar om te doen merk dat reserves eraf zijn nu en minder energie heb.
kort en kracht gaat prima, maar alles sets van 4x10 4x 8 met pause enz is nu echt killing.
nog weekje of 14 dan mogen we knallen, dus nog tijd genoeg om droger te worden.
 
Rug getraind voelde zwaar maar zie wel echt duidelijk vooruitgang

IMG_2950.JPG
 
  • Like
Waarderingen: vntl
lekker hoor :) dikke schouderkoppen ook
 
echt :) vind de achterste koppen behoorlijk groot...doelt hij dan op de zijkant of...?
Zijkant en achterkant vond zelf ook wel meevallen maar mag altijd groter hè
 
droger met de dag! + scherpe foto's = +1 :-)

genetisch zit al het vet bij jou zeker echt op je onderbuik?
Ja dit blijft echt tot 6 % nog hangen echt kut Maarja gaat er uiteindelijk toch af maar bij beetje zomer droog a 8 % ziet het er niet zo mooi uit
 
Ochtend gewicht vandaag 81,8
Vet richting 7% denk ik zo
Zaterdag weer een meting.
Wel last van schouderblessure nu gister naalden erin bij fysio voelt wel wat beter nu hoop volgende week weer wat meer te kunnen updat pics komen nog
 
Goed bezig ! ik zit ook bij Jeffrey nu sinds 2/3 weken in prep voor JBC moet zaterdag toevallig ook meten :P
 
Goed bezig ! ik zit ook bij Jeffrey nu sinds 2/3 weken in prep voor JBC moet zaterdag toevallig ook meten :P
Nice Hoelaat en welke klasse ga je doen ?
 
Back
Naar boven