Fitness Seller

Road to INBA Dutch Championships 2018 (1 bezoeker)

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

946422F7-0851-4858-9085-7653586B6ED0.jpg
Vandaag benen gaat goede kant op aardige aders erop zitten nu
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Zie dat je in Nijmegen woont ik ook namelijk welke sportschool train je ?
 
met hoeveel kg's woog je in op je vorige wedstrijd?
 
met hoeveel kg's woog je in op je vorige wedstrijd?
rond 75 denk ik iets minder nog woog 76,5 met kleding in de avond 3 dagen voor de wedstrijd
dus kan ook goed 73 zijn geweest ofzo hoopte dit jaar met 80 kg on stage te staan maar gaat nu zeker nog wel wat kg af. denk 78 on stage met carb load ongeveer moet wel haalbaar zijn
 
Laatst bewerkt:
Dat is Basic fit denk ik die je bedoeld, fitforfree zit op de akkerlaan
zag net je foto trouwens bij die sportschool sport ik heel af en toe, wel altijd goede belichting daar. binnenkort keer samen flexen daar ?
 
Niet dat het veel uitmaakt, t gaat immers om een betere fysiek neerzetten als de vorige keer...maar ik denk dat je 78kg niet gaat halen. Je staat nu op 82..moet nog wat procentjes droppen en dan nog vocht eruit trekken.
vocht scheelt al wat kg's.
 
Niet dat het veel uitmaakt, t gaat immers om een betere fysiek neerzetten als de vorige keer...maar ik denk dat je 78kg niet gaat halen. Je staat nu op 82..moet nog wat procentjes droppen en dan nog vocht eruit trekken.
vocht scheelt al wat kg's.
Ja klopt maar sta er wel stuk beter bij dat zeker verhoudingen en vooral betere rug nu
 
75C2E663-942B-4C1E-AAF5-F15CCE2E2A19.jpg
Update vandaag 17,2 Mm dus gaat goede kant op deze week krijg ik nieuw voedingsschema en dan Door na echte shredds
 
is goed man, kom je daar regelmatig ?


Netjes
Nee bijna nooit haha maar begeleid meisje die daar werkt en ken wat andere nog die daar werken, hoe ging jou meting mooi op schema ?
 
Nee bijna nooit haha maar begeleid meisje die daar werkt en ken wat andere nog die daar werken, hoe ging jou meting mooi op schema ?
Haha okee, ja ben goed op schema, stond nu op 17mm (7.9%) 6mm kwijt in 2 weken:D
 
Back
Naar boven