AndroidHealthClinic

25kg vetverlies op 8 maanden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt netjes kerel!! Ik ben ook in 5 maanden tijd 8 kilo kwijt geraakt en zag ik al verschil! Maar jij hebt het helemaal goed gedaan! ik ben beetje net zo lang als jij. Maar ik was in juli ongeveer net zo droog als jij misschien iets vette maar ik ging gelijk van 2400 kcl na 3200 bleef wel cardio doen

Waarom geloofd niemand uit mijn omgeving dat men meer moet eten om vet te verliezen ipv crash dieet
 
Prima resultaat man.Wat waren je verhouding in macro's ongeveer?En intermittent fasten gedaan of de X aantal maaltijden verdeeld over de dag?
Grts
35 35 30
Verdeeld over de dag
Geen sociaal leven?

Verder knappe prestatie.
Ja, die maanden was het eten trainen eten slapen eten trainen... ging niet weg met vrienden etc
Wow echt knappe prestatie.
Je zou denken dat je met zo zware cut van 8 maanden zonder rustdagen 2uur gym per dag overtraind raakt
Had wel het gevoel dat men lichaam heel zwak werd, duizeligheid enz...
 
35 35 30
Verdeeld over de dag

Ja, die maanden was het eten trainen eten slapen eten trainen... ging niet weg met vrienden etc

Had wel het gevoel dat men lichaam heel zwak werd, duizeligheid enz...

Bewuste keuze van niet weg te gaan? Om te vermijden dat ze u bier en snacks willen opdringen?Of omdat je te moe was?
 
Bewuste keuze van niet weg te gaan? Om te vermijden dat ze u bier en snacks willen opdringen?Of omdat je te moe was?
te veel verleidingen daarbuiten zoals inderdaad snacks, fastfood,...
 
wow dat is echt dedicated.. Maar het resultaat mag er lig zijn:thumb:
Ben niet altijd zo hoor :) maar was al een tijdje aan het cutten maar nog niet het gewenste resultaat.En had geen zin om mn cut weer een week te vertragen door me daar te laten gaan :)
 
Back
Naar boven