MuscleMeat

3 naturel bodybuilders uit de jaren '40/'50... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by nilsjei1234


ik weet wel zeker dat ze het niet zijn !

en wie ben jij om daarover te oordelen?
gewoon omdat een vent wat groter en droger is MOET hij sowieso gebruikt hebben?

HAH!

Reeves woog zelfs geen 90kg als ik het mij goed herinner.

het probleem is, tegenwoordig kan niemand meer wachten, iedereen moet NU groot en droog zijn. dus als je iemand ziet die naturel er beter uitziet dan de gewone vent : bah hij kuurt.


ik wil je wel een foto tonen van iemand die ook impressive was, zelfs heel grote benen, zeg eens of die gebruikte.
 
Originally posted by Spike


en wie ben jij om daarover te oordelen?
gewoon omdat een vent wat groter en droger is MOET hij sowieso gebruikt hebben?

HAH!

Reeves woog zelfs geen 90kg als ik het mij goed herinner.

het probleem is, tegenwoordig kan niemand meer wachten, iedereen moet NU groot en droog zijn. dus als je iemand ziet die naturel er beter uitziet dan de gewone vent : bah hij kuurt.


ik wil je wel een foto tonen van iemand die ook impressive was, zelfs heel grote benen, zeg eens of die gebruikte.


lama zien, maar ehm met die kennis van die tijd,,,
zo goed als niks zo'n lichaam naturel opbouwen wat nu met de kennis die we nu hebben al heel moeilijk is, is zo goed als onmogelijk in mijn ogen..
 
Originally posted by nilsjei1234

je kunt niet zeggen of iemand gebruikt he..


....




HAHAHAAAAHHAAHAAHAAHAHHHAHAHAHAHAHAHAA


ok ok ok

nee toch niet


HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA


ok sorry...

ik bedoel, BESEF je wel wat je NET gezegd hebt?


ok daarstraks zat je echt bezig van , and i quote :

in die tijd waren dit kampioenen...
moet je nagaan als je nu zon lichaam hebt als hun naturel dan ben je goed bezig.. Terwijl nu de kennis veel groter is !!!!!!
Dus volgens mij zijn hun geen naturel...

ik weet wel zeker dat ze het niet zijn !

zo goed als he..
Moet je zien hoe groot ze zijn voor die tijd... terwijl ze zo goed als geen kennis hadden



en dan kom JIJ af met :

je kunt niet zeggen of iemand gebruikt he..

komaaaaaan


trouwens, wat weet jij over kennis? die mensen waren godver de grondleggers van al wat wij weten en die hadden wel DEGELIJK kennis !

getver zij hebben het poseren uitgevonden, muscle control (Maxick o.a.), en alle oefeningen die we VANDAAG nog gebruiken!!!

GEEN KENNIS ???

HAH



lama zien, maar ehm met die kennis van die tijd,,,
zo goed als niks zo'n lichaam naturel opbouwen wat nu met de kennis die we nu hebben al heel moeilijk is, is zo goed als onmogelijk in mijn ogen..

je weet dus duidelijk niets van hun kennis. zo goed als niks? let me laugh
moeilijk? jongen, kwestie van WILSKRACHT ! trouwens die mannen ware niet zo zwaar... wat ga je dan tegen 3xl zeggen? die weegt er godver tegen 120kg...
in JOUW ogen... natuurlijk... tja, als je zo denkt ga je natuurlijk snel naar de gemakkelijkske weg grijpen.






Sorry voor de anderen dat ik effe uitvlieg maar tegen zo'n stompzinnige en ondoordachte reacties kan ik niet.
 
chillllllll Spike.

:D
 
Reg Park heeft naar mijn weten wel gekuurd, mischien pas later dan die foto's, maar hij heeft gekuurd, maar dat terzijde, kuren doet zeker niet af aan een prestatie..

Ik vind het een hele knappe prestatie, zeker voor die tijd, er is nu gewoon veel meer bekend als toen. respect voor deze mannen.

En zoals ik al eerder zei "de enige die weet of iemand gekuurd heeft is de persoon zelf"
 
niet als het gaat over foto's daterend uit de jaren '20... zeker niet in India... dan kan je zeker zeggen dat hij naturel was :)

(heb het over de foto die ik gepost heb)
 
Originally posted by Spike
niet als het gaat over foto's daterend uit de jaren '20... zeker niet in India... dan kan je zeker zeggen dat hij naturel was :)

(heb het over de foto die ik gepost heb)

I agree :)
 
Originally posted by Spike



....




HAHAHAAAAHHAAHAAHAAHAHHHAHAHAHAHAHAHAA


ok ok ok

nee toch niet


HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA


ok sorry...

ik bedoel, BESEF je wel wat je NET gezegd hebt?


ok daarstraks zat je echt bezig van , and i quote :









en dan kom JIJ af met :



komaaaaaan


trouwens, wat weet jij over kennis? die mensen waren godver de grondleggers van al wat wij weten en die hadden wel DEGELIJK kennis !

getver zij hebben het poseren uitgevonden, muscle control (Maxick o.a.), en alle oefeningen die we VANDAAG nog gebruiken!!!

GEEN KENNIS ???

HAH





je weet dus duidelijk niets van hun kennis. zo goed als niks? let me laugh
moeilijk? jongen, kwestie van WILSKRACHT ! trouwens die mannen ware niet zo zwaar... wat ga je dan tegen 3xl zeggen? die weegt er godver tegen 120kg...
in JOUW ogen... natuurlijk... tja, als je zo denkt ga je natuurlijk snel naar de gemakkelijkske weg grijpen.






Sorry voor de anderen dat ik effe uitvlieg maar tegen zo'n stompzinnige en ondoordachte reacties kan ik niet.

sorry hoooooooooooooooor
 
Originally posted by nilsjei1234



lama zien, maar ehm met die kennis van die tijd,,,
zo goed als niks zo'n lichaam naturel opbouwen wat nu met de kennis die we nu hebben al heel moeilijk is, is zo goed als onmogelijk in mijn ogen..


denk dat ze wel kennis hadden van training en voeding. Hoe zouden ze er anders zo uit zien...?
 
Laatst bewerkt:
En ja, ze zullen wel een aantal jaartjes getraind hebben...
 
Vergeet ook niet dat je het "kuren" eind 50's begin 60's niet kunt vergelijken met wat er nu onder "kuren " verstaan word.

In die beginperiode was het niet verboden, dus werd er vrijuit over gesproken. Ik heb in oudere magazine's intervieuws gezien warin gediscuzeurd werd of het wel verstandig was om per dag 3 Dianabol tabs te nemen ipv 2 ! ! !

Dus kuren beteken de 2 of 3 (10-15mg) Dianabol :D:D

--------------------------------------------------------------
Wat denk je trouwens hiervan:

Leroy Colbert (Deed wedstrijden tot 1950, toen hij door een ongeluk moest stoppen)

Eerste man met bewezen 50cm + armen

RMZggGWI0gz15NAd_uEbaGtMjqTCl6ob.jpeg


Of deze

Ernest Cadine (1920)
RMZggGWI0gz15NAd_uEbaGtMjqTCl6ob.jpeg



Ook gebruikt? :D:D



Bron: http://www.classicbodybuilders.com/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by 3XL
Vergeet ook niet dat je het "kuren" eind 50's begin 60's niet kunt vergelijken met wat er nu onder "kuren " verstaan word.

In die beginperiode was het niet verboden, dus werd er vrijuit over gesproken. Ik heb in oudere magazine's intervieuws gezien warin gediscuzeurd werd of het wel verstandig was om per dag 3 Dianabol tabs te nemen ipv 2 ! ! !

Dus kuren beteken de 2 of 3 (10-15mg) Dianabol :D:D

--------------------------------------------------------------
Wat denk je trouwens hiervan:

Leroy Colbert (Deed wedstrijden tot 1950, toen hij door een ongeluk moest stoppen)

Eerste man met bewezen 50cm + armen

Vx7zg7YE1hWSJGi7UlLue-uikL0Fh5Er.jpeg


Of deze

Ernest Cadine (1920)
Vx7zg7YE1hWSJGi7UlLue-uikL0Fh5Er.jpeg



Ook gebruikt? :D:D



Bron: http://www.classicbodybuilders.com/

ja maar dan zijn die lui wel aardig groot geworden op die manier :D

dat snap ik dus niet helemaal want toen trainden ze allemaal vet lang enz en aten ze vet weinig en toch zo groot
 
Laatst bewerkt door een moderator:
daar ben jij fout in want ze trainden meestal op gevoel, hadden al duidelijke ideeën over training (**** de grootste strongmans stammen uit die tijden, zelfs vroeger), en weinig eten deden ze ook al niet. Steve Reeves was trouwens een grote aanhanger van het zoveel mogelijk melk drinken.
 
Je kunt helemaal niet zeggen of ze gebruikt hebben, misschien hebben ze wel een zwaar beroep gedaan in die tijd waardoor ze al huge zijn geworden, Tsja en dan is het een kwestie van bijschaven.....
Als je gebruikt weet je het alleen zelf punt.
Je gaat lichamelijk misschien wel vooruit, maar geestelijk breek je je met pijn en moeite opgebouwde ,ijzersterke persoonlijkheid bij iedere spuit verder af...
 
Back
Naar boven