AndroidHealthClinic

35 dit jaar...

Bezoekers in dit topic

joachimvdr

Novice
Lid geworden
12 jan 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
63kg
Vetpercentage
14%
Even voorstellen, na een leven zonder sport begon ik net voor de zoemr van 2014 met engels boksen om wat aan men conditie te doen. daarbuiten deed ik vanaf dan ook wat push ups om mee te kunnen op de trainingen. In april 2015 filmpje gezien van Barbrothers en een bar gekocht om indoor te kunnen trainen thuis. Momenteel ziet men training schema er zo uit:

maandag :
weighted ups (5kg) => chin ups, closegrip chin ups, close grip pull ups, pull ups, l-sit chun ups, l-sit pull ups, typewrither pull ups, wide chin ups, wide pull ups, shoulder wide chin ups

dinsdag:
rust

woendag:
cardio & core => plank, burpees, push up hold, side plank L & R, mountain climers, pistol squats, wall sit

donderdag:
push ups: clap PU (push ups), close hand PU, decline PU, diemond PU, higher decline PU, hindu PU, incline PU, pike PU, pseudo PU, regular PU, wide PU

vrijdag:
bodyweight ups: chin ups, close grip chin ups, close grip pull ups, wide pull ups

zaterdag:
dips & abs: dips, knee raisers, leg raisers, crunches, flutter crunches, ab wheel from knees

zondag:
2 uur boks training

voor de training thuis gebruik ik de madbarz app zodat ik alles kan tracken

men spec zijn:
lengte 173 cm
gewicht 63 kg
vet 14% volgens cheap balans thuis ;)

qua sups drink ik 2 protein shakes per dag

men doelen zijn die zozeer erom te worden maar eerder een atletisch lichaam zoals bvb Frank Medrano

grts, Joachim

IMG_0382[1].JPG


IMG_0282[2].JPG
 
Goeie doelen. Voor een leven grotendeels zonder sport ziet je lichaam er heel netjes uit. Of is er een heel grote vooruitgang gemaakt vorig jaar?
Zelf doe ik ook beetje calisthenics en gewichttraining. Maar de nadruk is wel vooral op de laatste komen te liggen. Sommige doelen zoals handstand pushups of front levers komen maar niet of nauwelijks dichterbij. Een kilootje erbij op gewichten is wat dat betreft dankbaarder als signaal van progressie.
Succes man!
 
thx, ben nooit iemand geweest die snel dik werd, maar kom ook niet te snel spieren aan, een hard gainer vrees ik. de sprong van de basic oefeningen naar de spectaculaire is idd niet evident maar ik zie op de boks trainingen genoeg progressie en men trainer is ook met deze oefeningen bezig en zo houden we elkaar gemotiveerd.
 
Back
Naar boven